Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Poezii si cantece folosite la festivitatea de absolvire a claselor a VIII-a
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Iulie 2018 00:00

POEZII ȘI CÂNTECE FOLOSITE LA FESTIVITATEA

DE ABSOLVIRE A CLASELOR A VIII-A

Prof. Șomcutean Crina Ramona

Liceul Tehnologic Traian-Vuia Tăuții Măgherăuș, Maramureș

În acest articol doresc să fac cunoscute câteva versuri și cântece pe care eu le folosesc la festivitatea de absolvire a claselor a opta. Pe lângă celebrul cântec Gaudeamus eu folosesc diverse cântece care au ca tematică despărțirea de școală, gimnaziu, profesori sau colegi. Cântecele nu le-am întâlnit în  culegeri  de specialitate, le-am cules de-a lungul carierei didactice de la dascăli sau chiar elevi.

Versuri:

1.Acum... când vine ceas de serenadă,

Să depănăm albastre nostalgii

Astăzi noi ne despărțim.

Pe-un drum nou de-acum pornim.

2.Drum bun să  ne urați la despărțire,

Ni-e lacrimă în gânduri și în glas

De-acum ne va rămâne amintire

Cadența pașilor de bun rămas.

3.A fost și a trecut ca o poveste

Acest poem din viața de școlar

Îl vom păstra mereu în amintire

Al vieții noastre prim abecedar.

4.Semestrele au trecut pe aripa vremii

Și anul dragi colegi a luat sfârșit

În clasa noastră băncile sunt goale

Și zgomotele toate au amuțit.

5.Ne despărțim cu greu de școala dragă

În care împreună am învățat

Atâtea amintiri de ea ne leagă

Atâtea amintiri de neuitat

6.Mereu vom face pasul înainte

Spre viitor vom merge curajoși

Vom ține fruntea sus căci timpul vine

Să arătăm că dascăli buni ați fost

7.Deci...iar la drum ce ne desparte

Rămâne doar o nostalgie

Școală dragă în care parcă ieri am intrat

Neștiutori,mititei și copii.

8.Și dacă în cursul anilor de zile

Ne-ați îndrumat ca buni educatori

În ultimul moment cu mulțumire

Vă dăruim acest buchet de flori.

 

 

Revista cu ISSN

Educational communication The scientific…

EDUCATIONAL COMMUNICATION The scientific methodological work   Profesor Jianu Camelia Colegiul Tehnic Reșița, Caraș-Severin                 Communication is essential to the personal and social life of an individual, and cannot exist without communication in a community;...

Read more

Strategii de predare si de invatare folo…

INTERACTING IN MADRID STRATEGII DE PREDARE șI DE ÎNVĂțARE FOLOSIND JOCURI șI ACTIVITĂțI DRAMATICE   Inst. Riciu Daniela Liceul Teoretic Duiliu Zamfirescu Odobești, Vrancea   Cursul „Interacting in Madrid. Teaching and learning strategies using games and...

Read more

Perceptie si defensivitate in consumul d…

PERCEPŢIE ŞI DEFENSIVITATE ÎN CONSUMUL DE DROGURI LA ADOLESCENŢI   Dolhan Ana Felicia - Profesor Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Oradea   Rezumat: Lucrarea de faţă îşi propune să surprindă temele majore în jurul cărora se construiesc...

Read more

Evaluarea Nationala 2013 Limba si litera…

Evaluarea Nationala 2013 Limba si literatura romana subiect si barem   Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru...

Read more

Stimularea gustului pentru lectura la sc…

STIMULAREA gustului pentru lecturǎ lA ŞCOLARUL MIC prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara Cu toatǎ amploarea pe care au luat-o mijloacele audio-vizuale în...

Read more

Metoda proiectului in invatamantul presc…

METODA PROIECTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR Înv. Gajdo Eszter Şcoala Gimnazială „Orbán Balázs” Acest articol îşi propune să prezinte rolul, importanţa şi etapele proiectului în procesul instructiv-educativ desfăşurat la nivelul învăţământului...

Read more

Educatia socio emotionala la varsta pres…

EDUCAŢIA SOCIO-EMOŢIONALĂ LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ Prof. înv. preşc DAN FLORINA, Grădiniţa cu PP nr. 19 Braşov Conceptul de educaţie socială şi emoţională în contextul actual Etimologic, cuvântul „educaţie” provine din latinescul...

Read more

Sugestii pentru utilizarea filmului mult…

PARTEA V Sugestii pentru utilizarea filmului, multimedia, şi a tehnologiilor Web 2.0    Natura multimedia a instrumentelor noastre contemporane permite implicarea mai multor simţuri, vizând stiluri de învăţare multiple. Natura lor multi-modală implică...

Read more