Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Comisii MECTS privind Legea Educatiei Nationale
Miercuri, 23 Februarie 2011 09:02

Atasam primele drafturi ale acestor metodologii privind legislatia secundara pentru implementarea Legii nr. 1/2011 – Legea Educatiei Nationale:

3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta      

18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice

Precizam ca aceasta este prima versiune a materialelor, urmand ca primele amendamente sa le aducem noi. Asteptam observatiile/completarile/recomandarile dumneavoastra pana pe 14 aprilie 2011, la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.  

Va multumim!

 

  

 

 

Implicarea Asociatiei Profesorilor din Romania

in elaborarea unor metodologii care decurg din Legea Educatiei Nationale

 

 

Stimati colegi,

 

In calitate de partener al MECTS, Asociatia Profesorilor din Romania contribuie la punerea in aplicare a Legii Educatiei Nationale (regulamente, norme metodologice, instructiuni, ordine de punere in aplicare a prevederilor).

 

In acest sens, am fost invitati sa alegem patru metodologii la care sa lucram, din cateva zeci propuse de MECTS.

 

Din Lista de metodologii 1 ISJ am ales:

3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta,        

18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice.

 

Din Lista de metodologii 2 MECTS am ales:

21. Aprobarea Curriculumului National (planuri - cadru si programe),

42. Metodologie privind procedura si criteriile de selectie pentru corpul national de experti.

 

Menirea noastra (a profesorilor, a dascalilor) este sa daruim! Noi modelam mintea si sufletul, deopotriva! Sa nu ramanem nepasatori cand putem sa schimbam ceva! Trebuie doar sa speram si sa credem in mai bine! Lucram in sistem, cunoastem cel mai bine problemele, greutatile si lacunele acestui sistem! Sa punem umarul la treaba si sa venim cu idei constructive!

 

Multumim tuturor celor care si-au manifestat pana acum interesul de a colabora in aceste comisii de lucru. De asemenea, ne adresam tuturor celor care mai cred in profesia de dascal, cu rugamintea de a  va anunta disponibilitatea de a participa in aceste echipe de lucru si, in acest sens, asteptam propunerile dumneavoastra in elaborarea acestor documente.

Asteptam sprijinul, ideile si sugestiile dumneavoastra la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.

 

Cu respect,

Lazar Mihaiela

Asociatia Profesorilor din Romania

 

  

 

 

REPREZINTA ASOCIATIA PROFESORILOR IN COMISIILE MECTS SAU ISJ!

Cei care doriti sa reprezentati Asociatia Profesorilor ca expert in diferite comisii (grupuri de lucru) ale MECTS sunteti rugati sa ne scrieti la asociatia_profesorilor@yahoo.com.

 

Mai jos gasiti

1. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale – care vor fi transmise spre elaborare inspectoratelor scolare

2. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale

 

Cei care doriti sa colaborati ca membri pe diferite comisii, va rugam sa ne transmiteti comisia in care doriti sa lucrati si un rezumat al ideilor si sugestiilor d-voastra.

Pentru a reprezenta Asociatia Profesorilor in aceste comisii va trebui sa aveti recomandarea presedintelui asociatiei. Va trebui sa ne consultam in permanenta asupra documentelor in lucru.

 

Atasam protocolul de colaborare incheiat intre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si Asociatiile profesionale din educatie, inclusiv Asociatia Profesorilor din Romania.

 

 

Ultima actualizare în Marţi, 12 Aprilie 2011 20:23
 

Comentarii 

 
0 # Avramescu Ana 20-03-2011 09:41
Buna ziua,

Exista un termen limita pentru inscrierea in aceste comisii?
Multumesc.
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Dezvoltarea creativitatii prin activitat…

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PRIN ACTIVITĂŢILE INTEGRATE Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Predarea integrată a cunoştinţelor este considerată o metoda, o strategie modernă,...

Read more

Campuri abstracte din limba romana si ca…

CÂMPURI ABSTRACTE DIN LIMBA ROMÂNĂ. CÂMPUL LEXICO-SEMANTIC AL AFECTIVITĂŢII Prof. Andra Elena Diaconu, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Descrierea câmpurilor abstracte a fost evitată din cauza dificultăţilor analizei, însă în ultimul...

Read more

Lectia de geografie ca aplicatie in tere…

LECŢIA DE GEOGRAFIE CA APLICAŢIE ÎN TEREN  STUDIU DE CAZ – BAZINUL HIDROGRAFIC TISĂU   Prof. Nicolae Cecilia, Colegiul Tehnic, Buzău   Lecţia de geografie în aer liber este nu numai necesară, dar şi...

Read more

Existenta ca amnezie sau neintelegere pr…

EXISTENŢA CA AMNEZIE SAU NEÎNŢELEGERE PROZA ROMÂNO-AMERICANĂ ,,LADY V.” DE DUMITRU RADU POPA Elena HENDRE - prof. Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş Rezumat: Proza scurtă „Lady V.” de...

Read more

metodologie primirea la studii si scolar…

   ANEXA   METODOLOGIE pentru primirea la studii si scolarizarea cetatenilor straini din state terte UE in invatamantul de stat si particular acreditat din Romania   Afla metodologia din 15 octombrie 2012 (Metodologia din...

Read more

Advantages and disadvantages of using co…

Advantages and disadvantages of using course books

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF USING COURSE BOOKS Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Discussions about the advantages and disadvantages of teacher-designed materials usually centre on a...

Read more

Modalitati de dezvoltare a gandirii crit…

MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE A ,, GÂNDIRII CRITICE ” LA ELEVI   Institutor: Herczeg Monica Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi                  Gândirea critică este un produs, un punct la care ajunge gândirea noastră în...

Read more

Inspectia tematica scop obiective tipuri…

CAPITOLUL II  Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar   SECTIUNEA a 6-a Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape   Art. 46. -     Obiectul principal al inspectiei tematice il reprezinta o secventa particulara/un aspect a/al activitatii...

Read more