|
|
Simulari examene nationale 2014 calendar |
Scris de administrator
|
Miercuri, 15 Ianuarie 2014 11:55 |
Simulari examene nationale 2014 - calendar
Ministerul Educatiei Nationale a stabilit ca simularile pentru examenele nationale din anul scolar 2013-2014 se vor desfasura in lunile februarie-martie 2014.
Simularile pentru Evaluarea Nationala se vor desfasura in zilele de 18, 19 si 20 februarie, iar simularile pentru Bacalaureat se vor desfasura in zilele de 3, 4, 5 si 7 martie. In premiera, incepand din acest an, se organizeaza simulari si pentru elevii de clasa a XI-a.
Simularile au un dublu scop. Pe de o parte se urmareste familiarizarea elevilor cu rigorile unei evaluari nationale, respectiv a unui examen de bacalaureat national, iar pe de alta parte se urmareste optimizarea rezultatelor obtinute de catre elevii din invatamantul preuniversitar la finalul studiilor gimnaziale/liceale.
Disciplinele la care se organizeaza simularea Evaluarii Nationale pentru elevii clasei a VIII-a, in anul scolar 2013 - 2014, sunt:
· Limba si literatura romana (18 februarie),
· Limba si literatura materna - pentru elevii apartinand minoritatilor nationale care au urmat cursurile gimnaziale in limba materna (19 februarie);
· Matematica (20 februarie).
Afisarea rezultatelor este programata pentru data de 7 martie.
Simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat pentru elevii claselor a XI-a si a XII-a din anul scolar 2013-2014 are urmatorul calendar:
· Limba si literatura romana (3 martie),
· Limba si literatura materna (4 martie), proba obligatorie a profilului (5 martie);
· Proba la alegere a profilului si specializarii (7 martie) - doar pentru elevii claselor a XII-a.
Toate probele sunt scrise, iar afisarea rezultatelor va avea loc pe data de 14 martie.
Rezultatele obtinute de elevi la simularea Evaluarii Nationale si la simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat nu se consemneaza in catalog. In vederea adoptarii unor masuri pentru imbunatatirea performantelor scolare, rezultatele vor fi analizate la nivelul fiecarei unitati de invatamant, prin discutii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, sedinte cu parintii, precum si la nivelul consiliului profesoral.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 21 Martie 2014 18:20 |
|
SCHIMBAREA ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Prof. Sandu Diana – Ileana
Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Motto:
Într-o lume imperfectă pe care o putem influenţa în bine sau rău,
conştientizarea faptului că orice încercare contează... Read more
DESPRE EDUCAŢIA INCLUZIVĂ
Prof. Sorina Mirela Lungu
Colegiul Tehnic Reşiţa
Acest articol pune în discuţie importanţa pe care o are integrarea copiilor cu cerinţe speciale, în învăţământul de masă. Incluziunea şcolară se referă la... Read more
Temele din programele de bacalaureat
pentru disciplinele la care elevii sustin probele specifice
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla temele din programele de bacalaureat pentru... Read more
TRANSMISII PRIN FRICŢIUNE
Profesor Jianu Camelia
Colegiul Tehnic Reșița, Caraș-Severin
Mecanismul reprezintă o verigă fundamentală indispensabilă construcţiilor maşinilor. Mecanismul este o parte constructivă a unei maşini sau a unui aparat... Read more
Planificare model pentru cultura civica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
LE PROJET EN CLASSE DE FLE
Bondoc Mihaela, profesor de limba franceză
Colegiul Național I.L.Caragiale Ploiești
Motto: “ J’entends et j’oublie,
Je vois... Read more
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul... Read more
INFLUENŢA CADRELOR DIDACTICE
ÎN APLICAREA REFORMEI EDUCAŢIONALE
Prof. Pantin Delia
Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timişoara
Impactul progresului social asupra dezvoltării potenţialului intelectual al societăţii este esenţial. Însă “populaţia mai bine... Read more
PERCEPŢIA AUTOEFICACITĂŢII ÎN MUNCĂ A TINERILOR DIN ORGANIZAŢIILE VIRTUALE
Psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Studiul de faţă încearca să patrundă în lumea organizaţiilor virtuale (virtual organizaţion), un domeniu deosebit…
ACTIVITATEA DIFERENŢIATĂ ŞI DE RECUPERARE PENTRU ELEVII
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cu certitudine există elevi cu dificultăţi de învăţare la matematică, în unele clase numărul acestora fiind relativ mic…
STUDIU COMPARATIV ÎNTRE EDUCAŢIA FORMALĂ, INFORMALĂ ŞI NONFORMALĂ
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Național ”Grigore Moisil”, Onești
„Educația există pe întreg parcursul vieții și nu are o destinație finală” - John… PLEDOARIE PENTRU MESERIA DE ÎNVĂŢĂTOR
Prof. înv. primar Daniela Iosim
Şcoala Gimnazială Nr. 4 ,,Fraţii Popeea”, Săcele, jud. Braşov
Being a teacher is beautiful, is hard , is interesting, is a challenge. A… CARACTERUL
Ca latura relationala a personalitatii, „responsabila" de felul in care oamenii interactioneaza unii cu altii in cadrul societatii, caracterul a fost definit cel mai adeseori ca o pecete sau amprenta…
TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea
Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –…
METODE DE COMUNICARE
Prof. Macarie Cristina
Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș
Cadrul didactic are un rol activ în comunicarea didactică deoarece el acţionează ca un filtru… CONTEXTUL EUROPEAN ÎN PRIVINȚA
PRACTICILOR EDUCAȚIONALE INCLUZIVE
Profesor de sprijin Moise Felicia, CSEI Roman, jud Neamț
Logoped Moise Cătălin, CSEI Roman, jud Neamț
Rezumat: Paradigma educaţiei incluzive a fost lansată în… CREATIVITATEA LA ELEVI
Prof. Surlaru Daniela
Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău
Creativitate, şcoală, cunoaştere, stimulare, capacitate creativă, învăţământ primar, învăţare creativă, cadru didactic, aptitudine, metode, educaţie, experiment formativ, activităţi extracurriculare, activităţi şcolare,…
|
|