|
|
Admiterea in invatamantul liceal de stat 2014 organizare si desfasurare |
Scris de administrator
|
Marţi, 17 Septembrie 2013 12:33 |
Admiterea în învăţământul liceal de stat 2014
organizare şi desfăşurare
Iată ordinul privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2014-2015.
În baza prevederilor art. 94 alin. (2) lit. e) din Legea Educaţiei Naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
a prevederilor Ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3753/2011 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ, cu modificările ulterioare, în temeiul prevederilor art.5 din Hotărârea Guvernului nr. 185/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale, cu modificările și completările ulterioare,
MINISTRUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE emite prezentul ordin:
Art.2. (1) Admiterea absolvenţilor clasei a VIII-a în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2014-2015 se desfăşoară în conformitate cu Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2011-2012, prevăzută în anexa nr. I la ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4802/2010 privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat, pentru anul şcolar 2011-2012.
(3) Metodologia prevăzută la alin. (1) se va aplica în mod corespunzător, cu respectarea Calendarului admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2014-2015.
(4) Comisia Naţională de Admitere poate elabora instrucţiuni/proceduri, în vederea bunei organizări şi desfăşurări a admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2014-2015.
Art.3. (1) Probele de aptitudini organizate pentru admiterea în anul şcolar 2014-015 în liceele vocaţionale se desfăşoară în conformitate cu Metodologia de organizare şi desfăşurare şi structura probelor de aptitudini pentru admiterea în anul şcolar 2011-2012 în liceele vocaţionale, prevăzută în anexa nr. III la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4802/2010.
(2) Probele de aptitudini organizate pentru admiterea în anul şcolar 2014-2015 în clasele de la profilul pedagogic, specializarea educator - puericultor, sunt cele stabilite pentru specializarea învăţători-educatoare în Metodologia de organizare şi desfăşurare şi structura probelor de aptitudini pentru admiterea în anul şcolar 2011-2012 în liceele vocaţionale, prevăzută în anexa nr. III la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4802/2010.
(3) Probele de aptitudini organizate pentru admiterea în anul şcolar 2014-2015 în clasele de la profilul pedagogic, specializările mediator şcolar şi instructor de educație extraşcolară, sunt cele stabilite pentru profilul pedagogic, specializările bibliotecar-documentarist, instructor animator, instructor pentru activități extraşcolare, pedagog şcolar, în Metodologia de organizare şi desfăşurare şi structura probelor de aptitudini pentru admiterea în anul şcolar 2011-2012 în liceele vocaţionale, prevăzută în anexa nr. III la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4802/2010.
Art.4. Proba de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă pentru admiterea în anul şcolar 2014 -2015 în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulaţie internaţională se organizează în conformitate cu Metodologia de organizare şi desfăşurare şi structura probei de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă pentru admiterea în anul şcolar 2011-2012 în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulaţie internaţională, prevăzută în anexa nr. IV la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4802/2010.
Art.5. Direcţia generală educaţie şi învăţare pe tot parcursul vieţii, Direcţia generală învăţământ în limbile minorităţilor, Direcţia generală management, resurse umane şi reţea şcolară naţională, Direcţia generală buget - finanţe şi resurse umane, Direcţia informatizare şi dezvoltarea infrastructurii şcolare şi universitare, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi unităţile de învăţământ duc la îndeplinire prezentul ordin.
Art.6. Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
MINISTRU, Remus PRICOPIE
BUCUREŞTI, Nr. 4925
Data 29.08.2013
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 21 Martie 2014 18:21 |
|
"Cu cât mai mult traiesc, cu atât mai bine îmi dau seama de cât de puternic si important este impactul atitudinii asupra vietii. Pentru mine, atitudinea este mai importantã decât... Read more
Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational
... Read more
CARACTERISTICILE INTELECTUALE ALE PREŞCOLARILOR
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Intelectul, formaţiune psihică deosebit de complexă, cuprinde procese şi activităţi psihice variate şi dificile precum: gândire, memorie, limbaj, imaginaţie, atenţie... Read more
 STUDIU PRIVIND IMPORTANŢA APLICĂRII METODELOR ACTIVE ÎN ORELE DE ISTORIE, LA CLASA A IV-A
Liliana Damian, institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Vădeni, jud. Brăila
La începutul clasei a IV-a s-a... Read more
THE LEARNER-CENTERED MODEL OF TEACHING AND LEARNING
Prof. Popescu Mihaela
Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj
The learner-centered model of teaching and learning is the method emphasizing the goal of the current teaching... Read more
MANUALELE ALTERNATIVE – MIJLOACE DIDACTICE ALE PROFESORULUI DE AZI
Prof. Budurean Corina
Colegiul Tehnic „Traian Vuia”, Oradea
Articolul urmăreşte o prezentare a rolului pe care îl are manualul, ca mijloc didactic,... Read more
Imaginea unei funcȚii
Profesor Simona Bucurenciu
Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța
Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de... Read more
RELAȚIA PĂRINTE-COPIL, UN FACTOR ESENȚIAL ÎN DEZVOLTAREA MULTILATERALĂ A COPILULUI
Prof.Brătilă Cristina-Zonica
C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea
Despre relaţia dintre părinţi şi copii s-a scris foarte mult şi... Read more
EDUCAŢIA ADULŢILOR. SCURT ISTORIC
Alexandra Pepelea, profesor
Din perspectiva înţelegerii educaţiei şi învăţării ca proces continuu, pe durata întregii vieţi, a creşterii importanţei capitalului uman în condiţiile economice actuale, a globalizării tuturor…
UTILIZAREA SOFTULUI EDUCAŢIONAL
ÎN INSTRUIREA COPIILOR CU CES
Profesor Psihopedagog Ştefănescu Adreana
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa”Timişoara
Rezumat: Integrarea softurilor educaţionale în cadrul sistemului preuniversitar de învăţământ din România vizează…
ROLURILE MANAGERIALE ALE CADRULUI DIDACTIC
Macarie Cristina, prof. pedagogie
Liceul Vocaţional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureş
Delimitarea unor roluri specifice managerului clasei de elevi a fost determinată de evoluţia în timp…
DE CE EDUCAȚIA?
Profesor gr.did.I Alina Elena Turcescu
Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” Pitești
Cel mai mare dușman al nostru suntem noi. Când ceva…
Planificare model pentru educatie muzicala invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata… LIMBAJUL ÎN PERIOADA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Perioada şcolară mică (6/7-10/11 ani), de la intrarea copilului în şcoală şi terminarea ciclului primar,…
DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII
DE AUTOEVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Ocaziile care i-au adus pe elevi în situația de a se…
Fisa de inregistrare a actelor de violenta
Vezi fisa de inregistrare a actelor de violenta, elaborata de Institutul de Stiinte ale Educatiei, in cadrul Programului “Tinerii impotriva violentei”.
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
4. ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE
4.1. PLANIFICAREA ACTIVITĂŢILOR: PERSPECTIVĂ, RESURSE, COOPERARE
Activităţile din sfera educaţiei globale pornesc de la premiza parteneriatului, a valorizării experienţei fiecărui partener,…
|
|