|
|
Noutati
Metodologie conducator de doctorat in Romania |
Miercuri, 26 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind dobandirea automata a calitatii de conducator de doctorat in Romania pentru persoanele care au obtinut aceasta calitate in statele membre ale Uniunii Europene, ale Spatiului Economic European si Confederatia Elvetiana
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Metodologie conducator de doctorat in Romania]
|
|
Regulament de organizare si functionare a Casei Corpului Didactic |
Marţi, 25 Octombrie 2011 00:00 |
Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:57 |
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si functionare a Casei Corpului Didactic]
|
Metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de inspector scolar |
Marţi, 25 Octombrie 2011 00:00 |
Functiile de indrumare si control din inspectoratele scolare se ocupa prin concurs organizat in conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:55 |
Citeşte mai mult... [Metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de inspector scolar]
|
Metodologie constituirea corpului national de experti in management educational |
Luni, 24 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational
|
Ultima actualizare în Joi, 08 Martie 2012 19:28 |
Citeşte mai mult... [Metodologie constituirea corpului national de experti in management educational]
|
Metodologie si criterii pentru acordarea gradatiei de merit |
Duminică, 23 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor pentru acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, emis de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:58 |
Citeşte mai mult... [Metodologie si criterii pentru acordarea gradatiei de merit]
|
Metodologie privind constituirea profesorilor mentori |
Sâmbătă, 22 Octombrie 2011 00:00 |
Corpul profesorilor mentori se constituie la nivelul inspectoratelor scolare judetene/Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si cuprinde cadrele didactice care detin functia didactica de profesor mentor si coordoneaza efectuarea stagiului practic in vederea ocuparii unei functii didactice, conform prevederilor art. 248 alin. (2) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:58 |
Citeşte mai mult... [Metodologie privind constituirea profesorilor mentori]
|
Regulamentul cadru pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare |
Sâmbătă, 22 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Regulamentul cadru pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare]
|
Metodologia de organizare a Programului Scoala dupa scoala |
Vineri, 21 Octombrie 2011 00:00 |
Programul "Scoala dupa scoala", denumit Programul SDS, este un program complementar programului scolar obligatoriu, care ofera oportunitati de invatare formala si nonformală pentru consolidarea competentelor, invatare remediala si accelerare a invatarii prin activitati educative, recreative si de timp liber.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:58 |
Citeşte mai mult... [Metodologia de organizare a Programului Scoala dupa scoala]
|
Metodologie privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale |
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin nr. 5484/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale dobandite formal, nonformal sau informal de catre cadrele didactice care ocupa functii de educatori/educatoare, institutori/institutoare, invatatori/invatatoare, maistru-instructor, antrenor, in vederea ocuparii functiei didactice de profesor pentru invatamantul prescolar, profesor pentru invatamantul primar, profesor de instruire practica, respectiv profesor-antrenor in cluburile sportive scolare, palatele si cluburile copiilor
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:58 |
Citeşte mai mult... [Metodologie privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 9 din 13 |
|
Programul Scoala Altfel
Prevederi generale 1. Saptamana 2-6 aprilie 2012 va fi dedicata activitatilor educative extracurriculare si extrascolare, in cadrul programului numit "Scoala altfel". In aceasta saptamana nu se organizeaza cursuri... Read more
ANONIM
CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI
IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI
Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.
Răspunsurile pe care le vom... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL VI
AMENAJAREA, DOTAREA ŞI ÎNTREŢINEREA
BAZELOR SPORTIVE ŞCOLARE
Art.27. (1)Fiecare unitate de învăţământ, are obligaţia să amenajeze, cu sprijinul organelor... Read more
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
Read more
Examenul de gradul II important
Vezi câteva precizări importante privind examenul de gradul II (probe, discipline de examen).
Read more
POLITICI EDUCAŢIONALE DE INTEGRARE EUROPEANĂ
DIMENSIUNEA DE GEN ÎN EDUCAŢIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
Politicile educaţionale pentru integrare europeană vizează şi problema dimensiunii de gen în educaţie, sintagmă destul de puţin... Read more
ROLUL ADOLESCENTULUI ÎN SOCIETATE
Prof. Teodorescu Lacramioara
Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud. Vrancea
Fiecare adolescent este un caz concret, distinct şi trebuie tratat ca atare. El are maniera sa... Read more
EVALUAREA CADRELOR DIDACTICE
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Orice școală de calitate are, în primul rând, cadre didactice de calitate ce prestează o... Read more
PLANIFICARE ANUALA
Clasa ....
An şcolar .......
Clasa ...............
Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)
Profesor .....................
Semestrul.
Unitatea de învăţare (denumire)
Nr. ore
Săptămâna
Observaţii
FEATURES OF A GOOD TEST
Prof. Teclu Adriana
Liceul Teoretic “Emil Racoviţă” Galaţi
Evaluation of the students’ achievements is a very important part of the teaching process for the…
FENOMENUL “BULLYING” ÎN MEDIUL ŞCOLAR - CAUZE, FORME, CONSECINŢE, MĂSURI ANTI-BULLYING
Prof. Florea Corina - Paula
Liceul Tehnologic „Nicolae Dumitrescu”, loc. Cumpăna, jud. Constanţa
Fenomenul “bullying” a depăşit, de…
DEZVOLTAREA LA ELEVI A COMPETENŢELOR DE CULTURĂ GENERALĂ PRIN PROIECTE EDUCAŢIONALE INTERDISCIPLINARE
Prof. Saizescu Cristina-Alexandra
Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara
Dezideratul formării caracterului…
STRATEGII DE PREVENIRE ŞI COMBATERE A FENOMENULUI DE BULLYING ÎN CONTEXT EUROPEAN
Prof. Moise Iuliana Daniela,
Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău
Fenomenul bullying este din ce în… ROLURI ANIMATE DE EDUCATORI
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Noul Curriculum accentuează rolul educatorului în raport cu libertatea în planificarea activităţii zilnice, iar aria comportamentelor fundamentale ale cadrului didactic… CONCEPTUL DE PROSTIE ÎN VIZIUNEA FILOSOFULUI ERASMUS
de Marian DRAGOMIR
Nu ştim dacă Erasmus din Rotterdam a fost primul european conştient aşa cum îl numeşte Stefan Zweig, dar cu siguranţă a fost… “BOUL ÎMPĂNAT”
OBICEI TRADIŢIONAL ÎN SATUL PĂDURENI (ŢOP),
COMUNA MINTIU GHERLII, JUDEŢUL CLUJ
-Studiu de cercetare-
Prof. Mureṣan Mihaela
Liceul Teoretic Ana Ipǎtescu, Gherla
“Pentru a cunoaşte obiceiurile sub toate aspectele se cere să… FAMILIA-SURSĂ DE TENSIUNI ŞI NELINIŞTI PENTRU COPII?
Prof. Terchilă Elena
Liceul Teologic Tg-Jiu
Familia reprezintă un partener important în educaţia copilului. Educaţia este o obligaţie a familiei, a statului, a…
|
|