|
|
|
|
Noutati
|
Metodologie privind promovarea a 2 ani de studii intr-un singur an scolar |
|
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Metodologia privind promovarea a 2 ani de studii intr-un an scolar reglementeaza accelerarea promovarii elevilor din invatamantul preuniversitar, forma de invatamant cu frecventa, capabili de performante scolare exceptionale.
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:57 |
|
Citeşte mai mult... [Metodologie privind promovarea a 2 ani de studii intr-un singur an scolar]
|
|
|
Metodologie privind echivalarea pe baza ECTS SECT a invatamantului universitar de scurta durata |
|
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a invatamantului universitar de scurta durata, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durata de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenta, pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
|
Citeşte mai mult... [Metodologie privind echivalarea pe baza ECTS SECT a invatamantului universitar de scurta durata]
|
|
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic |
|
Marţi, 18 Octombrie 2011 00:00 |
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
|
Citeşte mai mult... [Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic]
|
|
Peste 100.000 de elevi participa anul acesta la cel mai mare program educational international in parteneriat public privat din Romania |
|
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 20:16 |
Bucuresti, 10 octombrie 2011: Programul este implementat de Junior Achievement Romania (JAR) in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, iar din anul 2000 pana astazi, peste 1.500.000 de elevi si studenti si 15.000 de profesori au participat la program.
Folosind un model de buna practica internationala, aplicat cu succes in 82 de tari din lume de peste 50 de ani, JAR a reusit, intr-un climat economic dificil, sa implementeze o strategie si un continut educational cu aplicatii practice pentru ciclul primar, gimnaziu, liceu si universitate. Programele, dedicate introducerii in scolile publice a unor continuturi practice si corelate cu realitatea economica, de educatie financiara, antreprenoriala, economica si de orientare profesionala, sunt implementate in prezent, gratuit, ca programe unitare in peste 1.000 de scoli, intr-o forma flexibila (curriculum la decizia scolii, scoala dupa scoala, auxiliar la cursuri curente), adaptabila la contextul local.
|
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 18:11 |
|
Citeşte mai mult... [Peste 100.000 de elevi participa anul acesta la cel mai mare program educational international in parteneriat public privat din Romania]
|
|
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aplicarea programului “A doua sansa”. Metodologia privind organizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa” pentru invatamantul preuniversitar
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
|
Citeşte mai mult... [Programul a doua sansa]
|
|
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica |
|
Vineri, 14 Octombrie 2011 00:00 |
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
|
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica]
|
|
Criterii generale de admitere in invatamantul postliceal |
|
Joi, 13 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Criteriilor generale de admitere in invatamantul postliceal
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
|
Citeşte mai mult... [Criterii generale de admitere in invatamantul postliceal]
|
|
Metodologia de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa |
|
Miercuri, 12 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa in invatamantul preuniversitar obligatoriu
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
|
Citeşte mai mult... [Metodologia de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa]
|
|
Metodologie pentru acordarea titlului Profesorul anului in invatamantul preuniversitar |
|
Miercuri, 12 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Metodologiei pentru acordarea titlului „Profesorul anului“ in invatamantul preuniversitar
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
|
Citeşte mai mult... [Metodologie pentru acordarea titlului Profesorul anului in invatamantul preuniversitar]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
|
Pagina 10 din 13 |
|
EDUCAŢIA ECOLOGICĂ LA CICLUL PRIMAR
Prof. Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud. Timiş
„Nu putem schimba pe alţii, dar dacă ne putem... Read more
CARACTERUL
Ca latura relationala a personalitatii, „responsabila" de felul in care oamenii interactioneaza unii cu altii in cadrul societatii, caracterul a fost definit cel mai adeseori ca o pecete sau amprenta... Read more
Oferta scolara pentru elevii din clasele primare
Incepand cu anul scolar 2013-2014 in oferta scolara a elevilor din clasele primare au aparut disciplinele optionale „Filosofia pentru copii”, „Educatia pentru societate” si... Read more
Planificare model pentru matematica invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model... Read more
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
ROLUL GEOGRAFIEI ÎN EDUCAŢIA PERMANENTĂ
Prof. Flaviu Feşnic
Colegiul Tehnic “Andrei Şaguna”, Oradea
Scopul acestui articol este sublinierea rolului pe care geografia, ca obiect de studiu, îl poate avea în educaţia continuă... Read more
OBICEIURI ALE MEGLENOROMÂNILOR
Prof. Ida Iuliana
Şcoala Generală Nr. 3 Zărneşti, Braşov
Articolul prezintă câteva obiceiuri ale comunității meglenoromâne din comuna Cerna, județul Tulcea. Acestea sunt aduse în atenția noastră de un grup... Read more
PROIECTUL EDUCAŢIONAL “PRIETENIE FĂRĂ FRONTIERE”
Prof. Piticariu Simona Nicoleta
Liceul Tehnologic Dorna Candrenilor, Suceava
Summary
Education in the spirit of European values can be considered a component of the "new education",... Read more
Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.…
Imaginea unei funcȚii
Profesor Simona Bucurenciu
Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța
Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de…
CAPODOPERE ALE LITERATURII FRANCEZE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Literatura franceză este considerată ca fiind una dintre cele mai bogate şi variate din lume, în… OPINIILE MARILOR OAMENI DE CULTURĂ DESPRE TRADUCERE
Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sanandrei, Timis
Traducerile au jucat şi continuă să joace un mare rol, fiind un important mijloc de comunicare în…
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
CURSUL DE FORMARE EJOURNALISM 2.0. - EDUCATIONAL COLLABORATION ACROSS BORDERS USING WEB BASED TOOLS,
THE „MIDNIGHT SUN” COURSE IN LAPLAND, FINLANDA
(relatarea unei participante)
Prof. limba şi…
CREŞTEREA CALITĂŢII EDUCAŢIEI ŞI FORMĂRII PRIN
NOILE TEHNOLOGII INFORMAŢIONALE ŞI DE COMUNICARE
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Contextul de dezvoltare a sistemului educaţional… CROSS-CURRICULAR TEACHING AND LEARNING
Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză
Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara
Nowadays the issue of cross-curricular teaching and learning involves a conscious effort to apply concepts, theories,… Dantura impecabila, un lux accesibil
Cand ne gandim la o dantura fara cusur, deja avem in plan multi bani, multa durere si multe hopuri peste care trebuie sa trecem. Nu este…
METAFORA ÎN POEZIA LUI NICHITA STĂNESCU
Prof. Pătruț Anișoara Ramona
Școala gimnazială Eșelnița, Mehedinți
Metafora reprezintă o figură semantică ce presupune un transfer de termeni, posibil datorită conţinutului semantic, parţial comun.…
|
|