|
|
Noutati
Studentii din strainatate sustin protestul colegilor de acasa |
Sâmbătă, 10 Decembrie 2011 19:22 |
Studentii din strainatate sustin
protestul colegilor de acasa
PRINCIPALELE DATE ALE EVENIMENTULUI:
Unde: Universitatea Essex, UK, sala: 5A.322
Cand: 9 Decembrie 2011, 7:00pm-9:30pm (ora UK)
Ce: Cel putin 20 de studenti romani (studiind in strainatate) au dezbatut protestul colegilor de acasa.
A avut loc o dezbatere aprinsa insa bine organizata, pe tema: desfasurarii protestului studentesc in Romania, manifestului studentilor romani, Statutului Studentului in Romania, Pactului National pentru Educatie (2008-2013), pe tema metodelor prin care studentii romani in strainatate pot contribui la desfasurarea eficienta a protestului initiat de catre studentii de la Facultatea de Istorie ( pe baza dreptului studentilor de a protesta si indatoririi statului de a respecta Pactul pentru Educatie).
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 10 Decembrie 2011 19:51 |
Citeşte mai mult... [Studentii din strainatate sustin protestul colegilor de acasa]
|
|
Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe |
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59 |
Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin
programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe
Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.
Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20 |
Citeşte mai mult... [Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe]
|
Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala |
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:41 |
Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar
nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 12 Noiembrie 2011 13:07 |
Citeşte mai mult... [Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala]
|
Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu |
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:21 |
Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu]
|
Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
FORMULAR DE APLICAŢIE
pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011
Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București
Avizat,
Insp. educativ ISJ/ISMB..........................
INFORMAȚII DESPRE APLICANT
Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..
Adresa completă …………………………………………………………………………….
Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….
Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..
Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53 |
Citeşte mai mult... [Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative]
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume şi semnătură):
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54 |
Citeşte mai mult... [Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale]
|
Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare]
|
Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar]
|
Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare |
Miercuri, 26 Octombrie 2011 00:00 |
REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR
CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE
În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile în recomandările adresate, în acest domeniu, statelor membre. Cel mai relevant document îl constituie Recomandarea din 30 aprilie 2003, care menţionează direcţiile de acţiune referitoare la recunoaşterea statutului echivalent al activităţii educative şcolare şi extraşcolare cu cel al educaţiei formale, din perspectiva contribuţiei egale la dezvoltarea personalităţii copilului şi a integrării lui sociale. Astfel, s-au accentuat:
· statutul activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca dimensiune a procesului de învăţare permanentă;
· necesitatea recunoaşterii activităţii educative extraşcolare ca parte esenţială a educaţiei obligatorii;
· importanţa activităţii educative şcolare şi extraşcolare pentru dezvoltarea sistemelor relaţionate de cunoştinţe, a abilităţilor şi a competenţelor;
· cadrul oferit de activitatea educativă extraşcolară pentru crearea condiţiilor egale/echitabile de acces la educaţie, pentru dezvoltarea deplină a potenţialului personal şi reducerea inegalităţii şi a excluziunii sociale;
· potentialul activităţii educative extraşcolare ca modalitate complementară de integrare socială şi participare activă a tinerilor în comunitate;
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:56 |
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 8 din 13 |
|
ASIGURAREA CALITĂŢII PRIN
ABORDĂRI MODERNE ÎN PREDAREA ISTORIEI
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
În contextul integrării României în Uniunea Europeană, dimensiunea educaţiei capătă o importanţă deosebită. Asigurarea educaţiei de... Read more
Planificare model pentru limba germana moderna invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.... Read more
DUALISMUL POETIC. GRIGORE ALEXANDRESCU
Prof. Becheru Ramona Florentina
Grup Şcolar Ferdinand I Rm.Vâlcea
Grigore Alexandrescu a creat în două registre estetice, aparent distincte, exprimând contradicţiile conştiinţei sale, ireductibile, interogative, greu de conciliat. Acest... Read more
LA CINÉMATOGRAPHIE. OEUVRES
LITTÉRAIRES FRANÇAISES PORTÉES A L’ÉCRAN. ÉTUDE.
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic « Ion Mincu », Slatina
La cinématographie c’est un voyage dans l’intérieur des habitudes, des coutumes, des rêves humains, un passeport... Read more
FIINŢA UMANĂ ÎNTRE COORDONATE ALE TIMPULUI
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Timpul, o necunoscută „concretă”a existenţei noastre, este una din marile probleme existenţiale ale omului. Fiinţa umană,... Read more
Situaţia implementării clasei pregătitoare
pentru anul şcolar 2012-2013
Pentru anul şcolar 2012 - 2013 s-au înscris 127.665 de elevi pentru clasa pregătitoare şi 171.885 de elevi pentru clasa I.
Prin hotărârea de... Read more
PALETA MESERIILOR - PROIECT EDUCAȚIONAL
Prof. Contescu Mihaela – Colegiul Tehnic Lazar Edeleanu și
Liceul Tehnologic 1 Mai Municipiul Ploiești
Succesul în viaţă, împlinirea, depinde de mai multe obiective, dar nu în... Read more
ROMANTISMUL MUZICAL CEH
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Multã vreme cultura muzicalã cehã a fost, în Baroc si Clasicism, o parte reprezentativã a celei austro-germane.... Read more
EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE
Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela,
Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani
"Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un…
SOFTURI PENTRU HĂRȚI MENTALE
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Acest articol prezintă noțiunea de hartă mentală, importanța utilizării acesteia în activitatea…
STUDIU DE CAZ – ELEV M.G.
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba
Am realizat un studiu de caz…
Modificari privind normele metodologice
pentru stabilirea obligatiei didactice de predare
Vezi ordin nr. 6.370 din 6 decembrie 2012 privind modificarea Normelor metodologice pentru stabilirea obligatiei didactice de predare a personalului de…
POLUAREA MEDIULUI
PROBLEMA NOASTRÃ A TUTUROR
Învãtãtor: Ciorbã Ramona Nicoleta
Şcoala cu clasele I-IV Popeni, Com. Cãiuti, jud. Bacãu
Mediul de pe Pãmânt - care ni… TIPURI DE INTELIGENŢE
Prof. Popp Loredana
Colegiul Tehnic “AZUR” Timişoara
Individul “vinovat” pentru identificarea tipurilor de inteligenţe este Howard Gardner, în cartea "Frames of Mind: The Theory of Multiple… IMPORTANȚA ȘI ROLUL LITERATURII PENTRU COPII ÎN FORMAREA PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI
Prof. înv. preșc. Ivașcu Celestina
Școala Gimnazială Petrești, Dâmbovița
Basmele sunt foarte atractive pentru cei mici. De-a lungul timpului ele… TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR CARE PREZINTĂ DIFICULTĂȚI DE ÎNVĂȚARE
prof. înv. primar Doina Dumitru
Şcoala Gimnazială Fitioneşti
Cunoaşterea și abordarea diferențiată a elevilor reprezintă un mijloc… ATITUDINI ŞI BULLYING
Mureşan - Chira Gabriel
Prof. educator CRDEII, Cluj-Napoca
Problematica bullying-ului se concentrează în speţă pe problematica din mediile şcolare neexcluzând şi alte medii cum sunt cele…
|
|