|
|
Noutati
Studentii din strainatate sustin protestul colegilor de acasa |
Sâmbătă, 10 Decembrie 2011 19:22 |
Studentii din strainatate sustin
protestul colegilor de acasa
PRINCIPALELE DATE ALE EVENIMENTULUI:
Unde: Universitatea Essex, UK, sala: 5A.322
Cand: 9 Decembrie 2011, 7:00pm-9:30pm (ora UK)
Ce: Cel putin 20 de studenti romani (studiind in strainatate) au dezbatut protestul colegilor de acasa.
A avut loc o dezbatere aprinsa insa bine organizata, pe tema: desfasurarii protestului studentesc in Romania, manifestului studentilor romani, Statutului Studentului in Romania, Pactului National pentru Educatie (2008-2013), pe tema metodelor prin care studentii romani in strainatate pot contribui la desfasurarea eficienta a protestului initiat de catre studentii de la Facultatea de Istorie ( pe baza dreptului studentilor de a protesta si indatoririi statului de a respecta Pactul pentru Educatie).
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 10 Decembrie 2011 19:51 |
Citeşte mai mult... [Studentii din strainatate sustin protestul colegilor de acasa]
|
|
Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe |
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59 |
Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin
programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe
Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.
Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20 |
Citeşte mai mult... [Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe]
|
Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala |
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:41 |
Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar
nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 12 Noiembrie 2011 13:07 |
Citeşte mai mult... [Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala]
|
Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu |
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:21 |
Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu]
|
Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
FORMULAR DE APLICAŢIE
pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011
Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București
Avizat,
Insp. educativ ISJ/ISMB..........................
INFORMAȚII DESPRE APLICANT
Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..
Adresa completă …………………………………………………………………………….
Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….
Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..
Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53 |
Citeşte mai mult... [Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative]
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume şi semnătură):
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54 |
Citeşte mai mult... [Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale]
|
Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare]
|
Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar]
|
Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare |
Miercuri, 26 Octombrie 2011 00:00 |
REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR
CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE
În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile în recomandările adresate, în acest domeniu, statelor membre. Cel mai relevant document îl constituie Recomandarea din 30 aprilie 2003, care menţionează direcţiile de acţiune referitoare la recunoaşterea statutului echivalent al activităţii educative şcolare şi extraşcolare cu cel al educaţiei formale, din perspectiva contribuţiei egale la dezvoltarea personalităţii copilului şi a integrării lui sociale. Astfel, s-au accentuat:
· statutul activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca dimensiune a procesului de învăţare permanentă;
· necesitatea recunoaşterii activităţii educative extraşcolare ca parte esenţială a educaţiei obligatorii;
· importanţa activităţii educative şcolare şi extraşcolare pentru dezvoltarea sistemelor relaţionate de cunoştinţe, a abilităţilor şi a competenţelor;
· cadrul oferit de activitatea educativă extraşcolară pentru crearea condiţiilor egale/echitabile de acces la educaţie, pentru dezvoltarea deplină a potenţialului personal şi reducerea inegalităţii şi a excluziunii sociale;
· potentialul activităţii educative extraşcolare ca modalitate complementară de integrare socială şi participare activă a tinerilor în comunitate;
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:56 |
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 8 din 13 |
|
DEZVOLTAREA SOCIO-EMOȚIONALĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Obiectivul primordial al adulţilor care se ocupă de creşterea, îngrijirea şi educarea copiilor este dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale.... Read more
DEZVOLTAREA DEPRINDERILOR MOTRICE
PRIN INTERMEDIUL PARCURSURILOR APLICATIVE
Profesor Hanciş Adrian
Şcoala Gimnazială „Gheorghe Bulgăr” Sanislău, jud. Satu Mare
În activităţile profesionale, dar mai ales în cele sportive, nivelul de dezvoltare al deprinderilor motrice... Read more
EVALUAREA CARACTERISTICILOR GEOSISTEMICE DIN
AREALUL BLAHNIŢA-MEHEDINŢI
Prof. Jiglaru Carmen Violeta
Şcoala Gimnazială Carpen
Arealul Blahniţa situat în judeţul Mehedinţi reprezintă o zonă naturală protejată din punct de vedere fizico-geografic dar... Read more
ECOEDUCAȚIA
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara
Rezumat: Ecoeducația va ajuta la dezvoltarea umanității.
Cuvinte cheie: ecologie, mediu, educație, evoluție.
... Read more
DE CE ÎMI PLÂNGE ZIUA CE-A TRECUT?
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Fulgi mari se jucaseră în văzduh, bătând în geamurile prăfuite ale camerei mele de lucru, toată ziua. Rece şi transpirată... Read more
LE THÉÂTRE ET SON RÔLE DANS LA VIE
Prof. Cărăuşu Camelia Alina,
Şcoala Gimnazială ,,Ştefan Cel Mare” Botoşani
Grâce au... Read more
Planificare model pentru istorie gimnaziu
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de... Read more
MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE
A ,, GÂNDIRII CRITICE ” LA ELEVI
Institutor: Herczeg Monica
Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi
Gândirea critică este un produs, un punct la care ajunge gândirea noastră în... Read more
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
LECŢIA DE GEOGRAFIE CA APLICAŢIE ÎN TEREN
STUDIU DE CAZ – BAZINUL HIDROGRAFIC TISĂU
Prof. Nicolae Cecilia,
Colegiul Tehnic, Buzău
Lecţia de geografie în aer liber este nu numai necesară, dar şi…
MUZICA ÎN ORELE DE LIMBĂ ENGLEZĂ
Prof. Raluca Bârsan
Lic. Ped. ”Regele Ferdinand” Sighetu Marmaţiei
Muzica în predarea limbii engleze la clasele primare se dovedeşte a fi nu doar un mod…
ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL DIN ROMÂNIA – UN NOU ÎNCEPUT
Şeptelean Florina Elvira,
doctorand Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca
„Meseria este brăţară de aur”, spunea un vechi proverb românesc, iar în zilele noastre instruirea şi transmiterea… Effects of Soft Drink Consumption on Nutrition and Health
Author: Mihail Robert - Theodoru
Teacher: Mînză Lidia
Institution: “Vasile Alecsandri” High School
The term soft drink refers to a beverage that does not contain… 2. Evaluarea resurselor umane în organizația școlară
2.1 Considerații generale
În sens larg, evaluarea performanțelor este considerată o acțiune, un proces sau un anumit tip de activitate cognitivă prin care o persoană… ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR
Profesor Muşat Liliana
Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu
În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text.…
MODALITĂȚI DE DEZVOLTARE LA ELEVI A COMPETENȚELOR DE COMUNICARE EFICIENTĂ
Prof. Ionescu Ionela Milvia
Șc. Gimn. Nr.1 Bumbești-Jiu, Gorj
Noţiunea de competenţă de comunicare a evoluat foarte mult, înglobând astăzi domenii…
PORTOFOLIUL DIDACTIC,
o metodă alternativă viabilă de evaluare
Prof. Stan Cristina
Şcoala Gimnaziala Bâsca-Chiojdului, jud. Buzău
„Într-o şcoală niciodată nu se ştie cine dă şi cine primeşte.” (Constantin Noica)
Şcoala are “obligaţia“ să creeze condiţii…
|
|