Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista cu ISSN Interferente in educatie publicare
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Mai 2012 12:05

- Revistă naţională de educaţie -

ISSN 2065 - 3239

 

Preşedinte APR: Şumãlan Dan

Redactor şef: Lazar Mihaiela

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-11.90.80

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

Revista "Interferenţe în educaţie" este înregistrată cu cod ISSN 2065-3239.

 

Revista “Interferenţe în educaţie”, revista oficialã a Asociaţiei Profesorilor din România, îşi propune să abordeze aspecte variate ale problematicii educaţiei: realităţi şi noutăţi educaţionale, proiecte, parteneriate, articole şi studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învăţământului preuniversitar şi universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmaţiile şi concluziile cuprinse în articole, colectivul de redacţie declinându-şi orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicaţii.

 

Dacă aveţi un articol şi doriţi să îl publicaţi în această revistă, vă rugăm să ne scrieţi pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Termen limită pentru a trimite un articol: data de 5 a fiecărei luni. Revista apare în format online.

 

Toţi cei care doresc să trimită articole pentru a fi publicate în revistă, sunt rugaţi să respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisă în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrării va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele şi calitatea autorului, precum şi instituţia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la dreapta (Times New Roman 12, Bold);

- după un rând, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – după caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- după un rând se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării (scris italic), editura, oraşul, anul apariţiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie să conţină în mod obligatoriu referinţe bibliografice (posibil şi un rezumat într-o limbă de circulaţie internaţională).

Transmiteţi materialul în format .doc.

Revista apare lunar, pe data de 8, în format online.

 

Ultima actualizare în Marţi, 12 Februarie 2019 22:13
 

Revista cu ISSN

GENERAL CONSIDERATIONS ON IRIS MURDOCH_T…

GENERAL CONSIDERATIONS ON IRIS MURDOCH’S THE BLACK PRINCE   Prof.drd. Alina-Marilena Titirisca Liceul Teoretic “Al. I. Cuza”, Alexandria    Abstract Murdoch regards her works in terms of their implications for the novelist’s essential task, which is...

Read more

Comment aider les eleves a developper un…

COMMENT AIDER LES ÉLÈVES À DÉVELOPPER UNE COMPÉTENCE COMMUNICATIVE?   Profesor: Popescu Mihaela Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari   Le présent article a pour objectif principal de présenter quelque considérations méthodologiques sur le développment de la...

Read more

CONFLICTUL SOCIOCOGNITIV

CONFLICTUL SOCIOCOGNITIV – FACTOR AL DEZVOLTÃRII INTELECTUALE A ELEVILOR   Prof. Bulzan Claudia Grup Şcolar Industrial Al. Popp Resita     Activitãtile interactive care presupun colaborarea dintre elevi pot contribui la dezvoltarea cognitivã a...

Read more

Ordinul 5817 din 2012

Ordinul 5817 din 25 septembrie 2012 (Ordinul 5817/2012)   Ordin pentru modificarea anexei nr. 4 la Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor...

Read more

Efectul Prometeu si deficientele unei cu…

EFECTUL PROMETEU ŞI DEFICIENŢELE UNEI CULTURI POPULARE   Prof. Maghiar Adina S08 „Arany Janos”, Salonta               În lumea istorică există o ortogeneză a culturilor care se constituie într-o teorie a culturilor şi care...

Read more

Proiecte educative interne

PROIECTE EDUCATIVE INTERNE INFORMARE SINTETICĂ    1. DIFERENŢIERI TERMINOLOGICE Proiect educativ intern = orice proiect/activitate în domeniul nonformal (extracurricular, extraşcolar), iniţiat şi desfăşurat de către unitatea de învăţământ şi care să vizeze una sau...

Read more

Problematica riscurilor specifice in edu…

PROBLEMATICA RISCURILOR SPECIFICE ÎN EDUCAŢIA COPIILOR SUPRADOTAŢI   Prof. Popovici Diaconu Răzvan     Abstract               Studiul realizat urmăreşte să evidenţieze riscurile generate de incapacitatea sistemelor educaţionale de a integra în mod corespunzător elevii cu potenţial...

Read more

Studiu de caz elev

STUDIU DE CAZ R. D. Înv. Gligor Dana Școala Gimnazială Câmpeni Am ales acest caz fiind convinsă că pot ameliora situaţia creată, pot preveni...

Read more