Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista cu ISSN Interferente in educatie publicare
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Mai 2012 12:05

- Revistă naţională de educaţie -

ISSN 2065 - 3239

 

Preşedinte APR: Şumãlan Dan

Redactor şef: Lazar Mihaiela

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-11.90.80

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

Revista "Interferenţe în educaţie" este înregistrată cu cod ISSN 2065-3239.

 

Revista “Interferenţe în educaţie”, revista oficialã a Asociaţiei Profesorilor din România, îşi propune să abordeze aspecte variate ale problematicii educaţiei: realităţi şi noutăţi educaţionale, proiecte, parteneriate, articole şi studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învăţământului preuniversitar şi universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmaţiile şi concluziile cuprinse în articole, colectivul de redacţie declinându-şi orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicaţii.

 

Dacă aveţi un articol şi doriţi să îl publicaţi în această revistă, vă rugăm să ne scrieţi pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Termen limită pentru a trimite un articol: data de 5 a fiecărei luni. Revista apare în format online.

 

Toţi cei care doresc să trimită articole pentru a fi publicate în revistă, sunt rugaţi să respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisă în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrării va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele şi calitatea autorului, precum şi instituţia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la dreapta (Times New Roman 12, Bold);

- după un rând, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – după caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- după un rând se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării (scris italic), editura, oraşul, anul apariţiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie să conţină în mod obligatoriu referinţe bibliografice (posibil şi un rezumat într-o limbă de circulaţie internaţională).

Transmiteţi materialul în format .doc.

Revista apare lunar, pe data de 8, în format online.

 

Ultima actualizare în Joi, 11 Ianuarie 2018 17:39
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Amprenta alternativelor educationale asu…

AMPRENTA ALTERNATIVELOR EDUCAŢIONALE ASUPRA ELEVULUI Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, jud. Botoşani     Moto:’’Daţi-mi un peşte şi voi mânca azi, învăţaţi-mă să pescuiesc şi voi avea ce mânca...

Read more

Studiu de caz caracterizare elev M G

STUDIU DE CAZ – ELEV M.G. Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba Am realizat un studiu de caz...

Read more

Burse in Franta INSA EURINSA

AMBASSADE DE FRANCE EN ROUMANIE Service de Coopération et d’Action Culturelle   Ambasada Franţei în Romania are plăcerea sa vă anunţe că, în cadrul cooperarii universitare si stiinţifice, doreste să favorizeze accesul tinerilor...

Read more

A invata si a intelege

                                                       A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE                                                                                                                                                Mureşan-Chira Gabriel                                                                                                                            Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca          Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând...

Read more

Rolul autocunoasterii in dezvoltarea per…

ROLUL AUTOCUNOAŞTERII ÎN DEZVOLTAREA PERSONALĂ ŞI PROFESIONALĂ   Profesor Jianu Camelia Colegiul tehnic Reşiţa, Caraş-Severin               Autocunoaşterea te ajută să îţi dezvolţi propriul potenţial, să identifici piedicile, dar şi resursele şi posibilităţile de realizare;...

Read more

Rolul si semnificatia compunerilor scola…

ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ Prof. Urjan Mihaela Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu Importanta compunerilor în şcoală Pedagogia...

Read more

Tratarea diferentiată a elevilor in cadr…

TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR ÎN CADRUL LECȚIILOR LA CICLUL PRIMAR   Prof. înv. primar Olariu Marineta Școala Gimnazială "Prof. Gheorghe Dumitreasa", Girov   Rezumat: Învăţământul diferenţiat vizează adaptarea activităţii de învăţare îndeosebi sub raportul conţinutului,...

Read more

Mostre de unitati SF intercurriculare

PARTEA VI Mostre de unităţi SF intercurriculare   Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul...

Read more