Modificari la promovarea examenelor de grad didactic |
Joi, 21 Februarie 2013 11:23 |
Modificări la promovarea examenelor de grad didactic
Ministerul Educaţiei a modificat metodologia privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar. Vezi despre ce modificări este vorba în ceea ce priveşte susţinerea şi promovarea examenelor de grad didactic - definitivat, grad didactic II, grad didactic I.
Profesorii trebuie să obţină, de acum înainte, note mai mari pentru a promova testarea.
Conform Ordinului nr. 3129 din 1 februarie 2013, cadrele didactice care susţin examenul pentru gradul II vor trebui să obţină cel puţin media 8 în urma celor două inspecţii curente şi a inspecţiei speciale. Până acum era suficientă media 7 pentru obţinerea unui grad didactic superior.
De asemenea, la examenul pentru gradul didactic I nota minimă a crescut de la 8 la 9, atât la inspecţiile speciale cat şi la susţinerea lucrării.
La examenul de definitivat cadrele didactice vor trebui să treacă de două inspecţii speciale la care media minimă este 8, dar şi de un examen conform specializării pe care o au, la care trebuie să obţină cel puţin nota 8, faţă de nota 7 cum era până acum.
O altă modificare vizeaza profesorii care au obţinut nota 10 la definitivat sau la examenul pentru gradul II. Ei au posibilitatea de a se înscrie în acelaşi an pentru obţinerea unui grad superior.
Noul ordin aduce modificări şi în ceea ce priveşte încheierea unui document privind inspecţiile curente şi speciale, fiind anulat raportul scris, cadrul didactic fiind evaluat conform unei fişe de evaluare atât pentru gradul II, cât şi pentru gradul didactic I.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Adaugă comentariu
|
EDUCAŢIA ECOLOGICĂ LA CICLUL PRIMAR
Prof. Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud. Timiş
„Nu putem schimba pe alţii, dar dacă ne putem... Read more
ANEXA Nr. 12
la metodologie
SPECIALIZARI
care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica... Read more
Documente necesare pentru
coordonatorul de proiecte şi programe educative
¢ Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative
¢ Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al... Read more
PROFESORUL BUN – ÎNTRE REALITATE ŞI DEZIDERAT
Alexandra Pepelea, profesor
Schimbarea mentalităţii asupra modului de formare a profesorilor este esenţială. Pregătirea iniţială vizează introducerea viitorului cadru didactic, prin activităţi teoretice şi practice... Read more
MODELE NOVATIVE ALE COMUNICĂRII
ÎN PRACTICA ŞCOLARĂ
Profesor Alina Bălan
Colegiul tehnic ”Toma N. Socolescu” Ploieşti, judetul Prahova
Rezumat
Importanţa comunicării, acest concept clişeizat prin mult prea deasa... Read more
PROGRAMA ŞCOLARĂ ORGANIZATĂ MODULAR
Pro. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
În contextual noii reforme curriculare din România, intentionată ca o reforma care să răspundă nevoilor de... Read more
PROIECTELE ETWINNING
Prof. Chenaru Elena-Cristina
Şcoala cu clasele I-VIII P. H. Zangopol, Buzãu
Proiectele etwinning au o mare importantã în viata scolii, pentru cã stabilesc relatii si legãturi de prietenie între... Read more
MOLIÈRE - PERSONNALITÉ SITUÉE ENTRE
LE COMIQUE ET LE TRAGIQUE
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic «Ion Mincu»
Molière reste un classique, mais un classique qui propose une comédie tragique, où le tragisme survient… RELATIA SCOALA-COMUNITATE
Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati.
Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de… NOTES SUR LA POSSESSION/APPARTENANCE
Prof. Ilie Minescu
Universitatea de Vest, Timişoara
La relation d’interdépendance exprimée par le possessif a une structure variable selon le type de combinaison syntagmatique qui relie les deux éléments.… SCOPUL ŞI IMPORTANŢA ACTIVITĂŢILOR EXTRAŞCOLARE
Prof. Mihaela Marian
Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’
Rezumat: Acţiunile educative desfășurate în cadrul acestui tip de educaţie sunt flexibile şi vin în întâmpinarea diferitelor interese ale elevilor, care…
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. -
(1) Coordonarea metodologica a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar de stat si particular este asigurata de Ministerul Educatiei,…
ANEXA Nr. 6
la regulament
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ................./INSPECTORATUL SCOLAR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Nr. de inregistrare: ............................................
RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE
- model -
Unitatea de invatamant/institutia… Test geografie – clasa a IX-a
I. Numiţi, reprezentaţi prin desen şi caracterizaţi tipurile de contacte dintre plăcile scoarţei terestre.
16 puncte
II. Alegeţi varianta corectă:
1. Mărimea radiaţiei solare înregistrate… EDUCATIA NONFORMALA
Educatia nonformala a fost definita de catre J. Kleis drept “orice activitate educationala, intentionata si sistematica, desfasurata de obicei in afara scolii traditionale, al carei continut este adaptat nevoilor individului …
ÎNVĂŢAREA COLABORATIVĂ ÎN GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşcolar Gârtan Daniela
GPN COŞEŞTI-ARGEŞ
Învăţământul românesc se confruntă cu probleme din ce in ce mai…
|