|
|
Modificari la promovarea examenelor de grad didactic |
Joi, 21 Februarie 2013 11:23 |
Modificări la promovarea examenelor de grad didactic
Ministerul Educaţiei a modificat metodologia privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar. Vezi despre ce modificări este vorba în ceea ce priveşte susţinerea şi promovarea examenelor de grad didactic - definitivat, grad didactic II, grad didactic I.
Profesorii trebuie să obţină, de acum înainte, note mai mari pentru a promova testarea.
Conform Ordinului nr. 3129 din 1 februarie 2013, cadrele didactice care susţin examenul pentru gradul II vor trebui să obţină cel puţin media 8 în urma celor două inspecţii curente şi a inspecţiei speciale. Până acum era suficientă media 7 pentru obţinerea unui grad didactic superior.
De asemenea, la examenul pentru gradul didactic I nota minimă a crescut de la 8 la 9, atât la inspecţiile speciale cat şi la susţinerea lucrării.
La examenul de definitivat cadrele didactice vor trebui să treacă de două inspecţii speciale la care media minimă este 8, dar şi de un examen conform specializării pe care o au, la care trebuie să obţină cel puţin nota 8, faţă de nota 7 cum era până acum.
O altă modificare vizeaza profesorii care au obţinut nota 10 la definitivat sau la examenul pentru gradul II. Ei au posibilitatea de a se înscrie în acelaşi an pentru obţinerea unui grad superior.
Noul ordin aduce modificări şi în ceea ce priveşte încheierea unui document privind inspecţiile curente şi speciale, fiind anulat raportul scris, cadrul didactic fiind evaluat conform unei fişe de evaluare atât pentru gradul II, cât şi pentru gradul didactic I.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Evaluarea Nationala 2017 - Calendarul pentru clasa a II-a, clasa a IV-a, clasa a VI-a
Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice a aprobat Calendarul de administrare a evaluarilor nationale la finalul... Read more
PALETA MESERIILOR - PROIECT EDUCAȚIONAL
Prof. Contescu Mihaela – Colegiul Tehnic Lazar Edeleanu și
Liceul Tehnologic 1 Mai Municipiul Ploiești
Succesul în viaţă, împlinirea, depinde de mai multe obiective, dar nu în... Read more
FAMILIA - FACTOR STIMULATIV
AL POTENŢIALULUI CREATIV AL COPILULUI
Cojocaru Anişoara, profesor în învăţământul primar
Colegiul Naţional ,,Roman – Vodă”, Roman
Rezumat
Din experienţa mea de peste treizeci de ani la catedră, pot spune... Read more
INFLUENȚAREA POZITIVĂ A ELEVILOR
PRINTR-O COMUNICARE EFICIENTĂ
-STUDIU-
înv. Marc Auric
Școala Gimnazială Cîmpeni
Orice activitate umană are la bază procesul de comunicare, iar în afara comunicării nu putem exista ca oameni.... Read more
Planificare model pentru educatie plastica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
METODA CUBULUI
FOLOSITĂ ÎN PREDAREA GRAMATICII
Prof. LAURA HERMAN
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Cubul este o strategie de predare care ajută la studierea unei teme din mai multe perspective, în... Read more
Bacalaureat 2016
Vezi Ordinul MECS nr. 5080/31.08.2015 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national 2016.
Read more
Evaluarea nationala 2013
Calendarul probelor si etapele repartizarii in licee
Cursurile la clasa a VIII-a se vor incheia in 14 iunie 2013, iar in perioada 17-19 iunie va avea loc inscrierea... Read more
FACTORII CARE INFLUENŢEAZĂ DEZVOLTAREA COPILULUI
Prof. înv. preşc. Tăut Andreea Maria
Grădiniţa cu P.P Nr. 13
Rezumat
Factorii instituţionali ai educaţiei sunt şcoala, familia, biserica, armata, ş.a.
Familia exercită o influenţă…
STUDIU - EVALUAREA INIȚIALĂ-NECESITATEA ȘI
IMPORTANȚA EI ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Evaluarea inițială oferă elevului și profesorului o reprezentare a potențialului de învățare, dar și a…
MODEL, MORALĂ, CONDUITĂ. PATTERNUL PREINFRACȚIONAL
Prof. Educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
Rezumat:…
PROCEDEE NOI DE EVALUARE ÎN ÎNVÃŢÃMÂNTUL PRIMAR
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala „Înv. N. Pâslaru” Casin, Jud. Bacãu
„E imposibil sã judeci adecvarea unei conduite, gradul de eficacitate a unei actiuni fãrã sã cunosti…
ASUPRA UNOR INCONVENIENŢE
ÎN NOTAŢIILE DIN MANUALELE DE FIZICĂ ACTUALE
prof. Cristea Adrian
Colegiul Tehnic"Petru Poni" – Roman, jud. Neamț
Deoarece în standardul actual, ISO-31, nu am găsit descrierea explicită a modului de… Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personaleStructura anului scolarOrarulFisa postuluiCurriculum VitaeRaport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolaraProgramele pentru optionalele propusePlanificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati…
ITUL PROPRIU-ZIS ŞI MODELUL MITIC ÎN ,,LES TROIS GRACES” DE MIRCEA ELIADE
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: În opera ,,Les Trois Graces” Mircea…
STUDIU - ÎNVĂŢAREA PRIN COOPERARE
Prof. Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Învăţarea prin cooperare presupune acţiuni conjugate ale mai multor persoane (elevi, profesori) în atingerea scopurilor comune…
MANAGEMENTUL AGRESIVITĂȚII LA VÂRSTA ȘCOLARĂ MICĂ
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Agresivitatea este o problemă cu care se confruntă părinţii, cadrele didactice şi mai apoi societatea fiind o problemă…
|
|