Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


CLIL LESSON PLAN Proiect de activitate didactica metoda CLIL
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CLIL LESSON PLAN

 

Date: 25th March 2011

Teacher: Ofelia

Subject: Chemistry

Topic: The Periodic Table

Type of lesson: consolidation and revision

Grade: 7th (age level: 12- 13)

Aims:

  Revising and consolidating the name and the symbol of the most important elements;

  Revising and consolidating the utilisation of some elements;

  Speaking, listening, writing and reading in English;

  Practising the sounds of the English alphabet.

 

Materials needed:

        A set of “HEAR and SAY” cards for each group;

Activity: “HEAR and SAY”

Preparation:

Make a set of “Hear and Say” cards for each group, using the name and symbol of most the important elements.

Procedure:

-         Put the students into groups of five;

-         Give each group a set of cards to share out;

-         Write on the board any words you think your students may have a problem pronouncing;

-         Check their pronunciation;

-         Explain that when they hear one of the words in their “HEAR” column, they must say the word or symbol next to it in their “SAY” column;

-         Ask the students to repeat the instruction in the mother tongue;

-         The student who has the card with a word underlined in the SAY column, starts the activity;

-         The activity finishes when the student gets to the word “END” in the “SAY” column.

 

HEAR

SAY

chlorine

Cl

Mg

nitrogen

Li

silver

Fe

copper

aluminium

Al

sodium

END

 

 

HEAR

SAY

B

iron

nitrogen

N

lithium

Li

C

chlorine

Ca

sodium

Cl

oxygen

 

 

HEAR

SAY

oxygen

O

Ag

lead

magnesium

Mg

cooper

Cu

calcium

Ca

K

carbon

 

HEAR

SAY

boron

B

 

aluminium

silver

Ag

carbon

C

Pb

calcium

N

potassium

 

 

HEAR

SAY

potassium

K

Cu

lithium

O

boron

iron

Fe

lead

Pb

Al

magnesium

 


Articole asemanatoare relatate:

Ultima actualizare în Vineri, 09 Septembrie 2011 16:23
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Studiu de specialitate privind parteneri…

STUDIU DE SPECIALITATE PRIVIND PARTENERIATUL FAMILIE ŞCOALĂ ÎN REUŞITA EDUCAŢIEI INCLUZIVE Profesor învăţământ primar Diac Loredana Violeta Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu„ Buces Educaţia integrată se referă la integrarea...

Read more

Planificare model pentru pregatire sport…

Planificare model pentru pregatire sportive practica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more

Familia sursa de tensiuni si nelinisti p…

FAMILIA-SURSĂ DE TENSIUNI ŞI NELINIŞTI PENTRU COPII?                                            Prof. Terchilă Elena                                              Liceul Teologic Tg-Jiu              Familia reprezintă un partener important în educaţia copilului. Educaţia este o obligaţie a familiei, a statului, a...

Read more

Metodele de invatare activa prin coopera…

METODE DE ȊNVǍȚARE ACTIVǍ PRIN COOPERARE LA VȂRSTA PREŞCOLARǍ Educatoare Portik Laura Grădiniţa P.P.Nr.1 Reghin Rezumat Ȋnvăţământul actual modern presupune îmbinarea tehnicilor moderne...

Read more

Studiu privind folosirea metodelor alter…

STUDIUL PRIVIND FOLOSIREA METODELOR ALTERNATIVE DE ÎNVĂŢARE                                                                            Prof. Pantin Delia Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I ” Timişoara              Studiul se referă la modul cum sunt folosite metodele alternative de învăţare, respectiv...

Read more

Etude concernant l ambiguite d interpret…

ÉTUDE CONCERNANT L’AMBIGUÏTE D’INTERPRETATION DES TEXTES prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea La langue du droit est pleine d’ambiguïtés, cela ne fait pas de doute. Citons...

Read more

Strategies for self assessment

STRATEGIES FOR SELF ASSESSMENT Anca Lăptucă, Colegiul Naţional "Mihai Viteazul", Ploieşti Teacher and student self-assessment as a good educational tool Self-assessment is probably an activity every thinking individual engages...

Read more

Energia incotro

ENERGIA, ÎNCOTRO?   Gălăţan Daniela, Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara   Este de aşteptat ca savanţii, laboratoarele lumii să-şi concentreze capacitatea de creaţie în direcţia aprofundării cunoaşterii şi a punerii în valoare a acelor...

Read more