|
|
|
|
|
CLIL LESSON PLAN Proiect de activitate didactica metoda CLIL |
|
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00 |
|
CLIL LESSON PLAN
Date: 25th March 2011
Teacher: Ofelia
Subject: Chemistry
Topic: The Periodic Table
Type of lesson: consolidation and revision
Grade: 7th (age level: 12- 13)
Aims:
Revising and consolidating the name and the symbol of the most important elements;
Revising and consolidating the utilisation of some elements;
Speaking, listening, writing and reading in English;
Practising the sounds of the English alphabet.
Materials needed:
A set of “HEAR and SAY” cards for each group;
Activity: “HEAR and SAY”
Preparation:
Make a set of “Hear and Say” cards for each group, using the name and symbol of most the important elements.
Procedure:
- Put the students into groups of five;
- Give each group a set of cards to share out;
- Write on the board any words you think your students may have a problem pronouncing;
- Check their pronunciation;
- Explain that when they hear one of the words in their “HEAR” column, they must say the word or symbol next to it in their “SAY” column;
- Ask the students to repeat the instruction in the mother tongue;
- The student who has the card with a word underlined in the SAY column, starts the activity;
- The activity finishes when the student gets to the word “END” in the “SAY” column.
|
HEAR
|
SAY
|
|
chlorine
|
Cl
|
|
Mg
|
nitrogen
|
|
Li
|
silver
|
|
Fe
|
copper
|
|
aluminium
|
Al
|
|
sodium
|
END
|
|
HEAR
|
SAY
|
|
B
|
iron
|
|
nitrogen
|
N
|
|
lithium
|
Li
|
|
C
|
chlorine
|
|
Ca
|
sodium
|
|
Cl
|
oxygen
|
|
HEAR
|
SAY
|
|
oxygen
|
O
|
|
Ag
|
lead
|
|
magnesium
|
Mg
|
|
cooper
|
Cu
|
|
calcium
|
Ca
|
|
K
|
carbon
|
|
HEAR
|
SAY
|
|
boron
|
B
|
|
|
aluminium
|
|
silver
|
Ag
|
|
carbon
|
C
|
|
Pb
|
calcium
|
|
N
|
potassium
|
|
HEAR
|
SAY
|
|
potassium
|
K
|
|
Cu
|
lithium
|
|
O
|
boron
|
|
iron
|
Fe
|
|
lead
|
Pb
|
|
Al
|
magnesium
|
Articole asemanatoare relatate:
|
|
Ultima actualizare în Vineri, 09 Septembrie 2011 16:23 |
|
DELTA DUNĂRII
Dimitriu Astrid-Alina,
Prof. Grup Şcolar Agricol, Alexandria, jud. Teleorman
Aşezare, întindere
Dunărea, izvorând din Germania, adunând afluenţii din zece ţări şi traversând patru capitale, după un traseu de 2.860 Km, formează... Read more
Structura anului scolar 2011- 2012
Ordinul nr. 4292/2011 privind structura anului scolar 2011-2012
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 416 din 14 iunie 2011MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI In... Read more
FORMAREA UNOR VALORI CREŞTINE PREŞCOLARILOR
Portik Laura - educatoare
Grăd. P. P. Nr.1, Reghin
Preşcolarul este o personalitate în formare, „copilul de astăzi, este adultul de... Read more
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (II)
Silvia Baltă, Profesor de limba franceză
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină... Read more
ÎNVĂŢAREA CHIMIEI UTILIZÂND LIMBA ENGLEZĂ CA MEDIU DE COMUNICARE- METODA CLIL
Ofelia Cornelia POPA, profesor de chimie
Şcoala Panticeu, Cluj
„Învaţă aplicând şi aplică învăţând”
Rezumat: Unul din cele peste 200 de termeni... Read more
IDIOMATIC EXPRESSIONS
Prof. Burghiu Iuliana-Florina
Şcoala Nr. 3 Iveşti, Galaţi
This article is a short attempt to make students achieve a number of English idioms related to certain situations,... Read more
COMUNICARE EFICIENTĂ ÎN SITUAŢII CONFLICTUALE
Rapciuc Andreea, profesor psihopedagog
Liceul cu Program Sportiv “Iolanda Balaş Soter” din Buzău
Conflictul reprezintă o stare de tensiune creată... Read more
DESPRE EDUCAŢIA INCLUZIVĂ
Prof. Sorina Mirela Lungu
Colegiul Tehnic Reşiţa
Acest articol pune în discuţie importanţa pe care o are integrarea copiilor cu cerinţe speciale, în învăţământul de masă. Incluziunea şcolară se referă la... Read more
IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la…
PLEDOARIE PENTRU LECTURǍ
ÎNTR-O LUME DOMINATĂ DE GADGET-URI
Prof. înv. primar MINODORA CONSTANTIN
Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău
Prin proverbul românesc ,,Cartea…
METODE INTERACTIVE DE
PREDARE - ÎNVĂŢARE - EVALUARE
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Motto: „Să nu-i educăm pe copii… BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie…
Calendarul desfăşurării examenului naţional
de definitivare în învăţământ
Vezi calendarul şi programul de desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ.
Documente necesare pentru
coordonatorul de proiecte şi programe educative
¢ Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative
¢ Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al…
DUALISMUL POETIC. GRIGORE ALEXANDRESCU
Prof. Becheru Ramona Florentina
Grup Şcolar Ferdinand I Rm.Vâlcea
Grigore Alexandrescu a creat în două registre estetice, aparent distincte, exprimând contradicţiile conştiinţei sale, ireductibile, interogative, greu de conciliat. Acest…
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. -
(1) Coordonarea metodologica a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar de stat si particular este asigurata de Ministerul Educatiei,…
STRATEGII ACTIV-PARTICIPATIVE
ÎN PREDARE-ÎNVÃtARE
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani
- rezumat -
Procesul didactic al studierii limbii…
|
|