Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON PLAN
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CHESTIONAR

 

Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA

20 elevi chestionaţi; 2 absenţi

 

  1. Ţi-a plăcut lecţia CLIL?

 

a)      Da: 20 elevi (100%)             b) Nu: 0 elevi

 

  1. Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.

 

“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”

“Am exersat şi engleză şi chimie”

“Engleza este materia mea preferată”

“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”

“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”

“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”

 

  1. Ce ai învăţat în această oră?

 

“Chimie şi engleză”

“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză

 

  1. Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

 

  1. Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?

 

Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins

 

  1. Cum te simţi acum?

 

încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun

 

  1. Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Nebunia dansului in romanul Ciuleandra

NEBUNIA DANSULUI ÎN ROMANUL „CIULEANDRA”   Prof. Didin Florentina Gabriela Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş   Liviu Rebreanu, prin geniul său artistic, va traduce viaţa pintr-o luptă aprigă şi indisolubilă a măcinărilor de forţe. Pornind...

Read more

Planificare model pentru pregatire sport…

Planificare model pentru pregatire sportive practica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more

FRUMOSUL

FRUMOSUL – FENOMEN ESTETIC DE BAZÃ ŞI CATEGORIE CENTRALÃ A ESTETICII   prof. Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Frumosul reprezintã un fenomen complex deosebit de fluid si prin urmare greu...

Read more

Valorificarea documentelor autentice in …

VALORIFICAREA DOCUMENTELOR AUTENTICE ÎN LIMBA FRANCEZĂ   Prof. Mihaela COCU Liceul Tehnologic de Marină, Galaţi     Documentele autentice reprezintă pentru elevi şi profesori o poartã deschisã spre actualitate, spre tot ce e nou în limba...

Read more

Perturbari in comunicarea didactica

PERTURBĂRI ÎN COMUNICAREA DIDACTICĂ Prof.Pavel-Surlaru Adriana-Cristina Colegiul Economic Buzău Comunicarea didactică, ca şi comunicarea generală interumană, este supusă unor perturbări numeroase şi...

Read more

Advantages of teaching english through p…

ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS   Sorina Mirela Lungu - profesor Colegiul Tehnic Reșița   The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying...

Read more

Modificare metodologie cadru mobilitate …

Modificare Metodologie-cadru privind mobilitatea personalului didactic în anul şcolar 2012-2013 OMECTS 4071/15.05.2012   ORDIN nr. 4071/15.05.2012 pentru modificarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013, aprobată prin OMECTS...

Read more

Metodologie organiyare si functionare ce…

METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ     Capitol I Dispoziții generale Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă. Art. 2. Centrul...

Read more