Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON PLAN
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CHESTIONAR

 

Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA

20 elevi chestionaţi; 2 absenţi

 

  1. Ţi-a plăcut lecţia CLIL?

 

a)      Da: 20 elevi (100%)             b) Nu: 0 elevi

 

  1. Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.

 

“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”

“Am exersat şi engleză şi chimie”

“Engleza este materia mea preferată”

“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”

“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”

“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”

 

  1. Ce ai învăţat în această oră?

 

“Chimie şi engleză”

“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză

 

  1. Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

 

  1. Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?

 

Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins

 

  1. Cum te simţi acum?

 

încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun

 

  1. Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Educatia socio emotionala la varsta pres…

EDUCAŢIA SOCIO-EMOŢIONALĂ LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ Prof. înv. preşc DAN FLORINA, Grădiniţa cu PP nr. 19 Braşov Conceptul de educaţie socială şi emoţională în contextul actual Etimologic, cuvântul „educaţie” provine din latinescul...

Read more

Vointa si educarea ei

VOINŢA ŞI EDUCAREA EI   PANAIT ELENA, profesor de limba şi literatura română Şcoala gimnazială „George Ştephănescu”, judeţul Argeş   Voinţa, forţa care învinge imposibilul, cea care te susţine în alegerea si hotărârea faptelor, are...

Read more

Creativitatea la elevi

CREATIVITATEA LA ELEVI   Prof. Surlaru Daniela Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău   Creativitate, şcoală, cunoaştere, stimulare, capacitate creativă, învăţământ primar, învăţare creativă, cadru didactic, aptitudine, metode, educaţie, experiment formativ, activităţi extracurriculare, activităţi şcolare,...

Read more

Traviata

TRAVIATA – APOGEU AL TRILOGIEI POPULARE VERDIENE   Prof. Gloria Ghidiceanu Liceul Teoretic “Henri Coandã” – Craiova   Giuseppe Verdi este tipul de compozitor romantic specializat într-un anumit gen muzical – ca si Wagner –...

Read more

Cooperarea dintre scoala si familie

COOPERAREA DINTRE ȘCOALĂ ȘI FAMILIE   Prof. Bobariu Liliana, Școala Gimnazială Vidra   Copilul este obiectul acțiunii educative exercitată de școală și familie. Relațiile interpersonale între educatori și părinți au un caracter social. Ele...

Read more

Pe aici nu se trece

PE AICI NU SE TRECE! Prof. înv. primar Dobrea Monica Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău Motto: „Fiecare petic de pământ îşi are istoria lui, dar trebuie să tragi...

Read more

Insuccesul scolar

INSUCCESUL ŞCOLAR   Profesor Teodorescu Lãcrãmioara Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud.Vrancea   Motto: “Voinţa, iniţiativa, perseverenţa, rãbdarea  sunt elemente care garanteazã succesul.”               Insuccesul  şcolar reprezintă ansamblul pierderilor şcolare ale căror efecte se repercutează negativ asupra integrării...

Read more

Organizarea si desfasurarea unei activit…

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA UNEI ACTIVITĂŢI DE  PROIECT                                                                                  Prof. Mihalcea Carla                                                                                   Scoala nr. 1, Pantelimon - Ilfov   Proiectul este deopotrivă activitate de învăţare şi modalitate de evaluare, cu un profund caracter formativ. Avantajele...

Read more