|
|
|
|
|
Sâmbătă, 16 Octombrie 2010 08:11 |
|
În baza prevederilor alin. (6) al Art. 57 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor din învăţământul preuniversitar, aprobat prin Ordinul M.Ed.C. nr. 4925/08.09.2005, disciplinele la care se susţin teze se stabilesc de către Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:52 |
|
DOVLEACUL
prof. Arjoca Mihaela
Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara
Rezumat: Dovlecul și nucul, plante cu simbolistică spirituală și importanță în viața omului.
Cuvinte cheie: doveleac,... Read more
LA VOLONTE DE BONHEUR DANS L’ŒUVRE D’ ALBERT CAMUS
Șovagău Stanca-Claudia
Liceul deArte Vizuale «Romulus Ladea», Cluj-Napoca
On peut observer que le thème de la volonté de bonheur est une constante... Read more
4 ORE DE SPORT PE SĂPTĂMÂNA DIN ANUL ȘCOLAR 2014-2015
Anul școlar 2014-2015 aduce unele schimbări și modificări în învățământul preuniversitar, care afectează și programa de învățământ, atât pentru elevii din... Read more
MASA ROTUNDĂ: ROMÂNIA ÎNCOTRO? BRANDUL DE ŢARĂ, BRANDUL PERSONAL, BRANDUL INTERNAŢIONAL - STUDII CULTURALE
Chelmuş Anca – profesor documentarist
Colegiul Tehnic de Poştă şi Telecomunicaţii “Gheorghe Airinei”, Bucureşti
Introducere
Dicţionar... Read more
Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale 2015
Vezi Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale desfasurate in Romania si in strainatate pentru anul scolar 2014-2015, respectiv: activitatea, tara/localitatea si perioada.
Read more
Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială
pentru acordarea gradului didactic I
Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această... Read more
APLICAREA METODELOR ACTIVE PENTRU EFICIENTIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII ŞTIINŢELOR NATURII LA CLASELE I-IV
Inst. Filip Mioara Vasilica
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 2 /Structură, Piatra-Neamţ
Prin utilizarea metodelor activ-participative şi... Read more
DREPTUL LA NEFERICIRE
DUMITRU TALVESCU
Liliana Terziu a editat 6 volume de poezie până acum și este la primul volum de eseuri. Acest volum de... Read more
EMISIUNI MONETARE ÎN TIMPUL LUI ALEXANDRU CEL BUN
Profesor Adrian Şulic
Grup Şcolar ,,Regina Maria’’, Dorohoi, Botoşani
Lunga domnie a lui Alexandru cel Bun a cunoscut numeroase emisiuni monetare. La început… RECUPERAREA RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ
Profesor Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au… METODA CUBULUI
FOLOSITĂ ÎN PREDAREA GRAMATICII
Prof. LAURA HERMAN
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Cubul este o strategie de predare care ajută la studierea unei teme din mai multe perspective, în…
LE PROJET EN CLASSE DE FLE
Bondoc Mihaela, profesor de limba franceză
Colegiul Național I.L.Caragiale Ploiești
Motto: “ J’entends et j’oublie,
Je vois…
Planificare model pentru terapia educationala complexa si integrata invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de…
PROCEDEE NOI DE EVALUARE ÎN ÎNVÃŢÃMÂNTUL PRIMAR
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala „Înv. N. Pâslaru” Casin, Jud. Bacãu
„E imposibil sã judeci adecvarea unei conduite, gradul de eficacitate a unei actiuni fãrã sã cunosti…
FIŞA CADRU A POSTULUI - CADRU DIDACTIC
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
(educatoare, învăţători, profesori pentru învăţământ preşcolar/primar, profesor)
În temeiul Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul contractului individual…
EDUCAŢIA SOCIO-EMOŢIONALĂ LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ
Prof. înv. preşc DAN FLORINA,
Grădiniţa cu PP nr 26 Braşov
Conceptul de educaţie socială şi emoţională în contextul…
APROAPE DE O ATMOSFERĂ ELECTROMAGNETICĂ
prof. Mihaela Butoi
Liceul tehnologic “Petru Poni” Onești
Atmosfera Pământului a devenit, treptat, aproape una electromagnetică, constituită dintr-un ansamblu dezordonat de unde, provenite dintr-o mulțime de…
|
|