Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare a activitatii didactice in inspectia pentru acordarea gradului didactic I
Duminică, 17 Februarie 2013 15:06

Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială

pentru acordarea gradului didactic I

 

Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această fişă este anexa nr. 3 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 8 la metodologia 5.561/2011).

 

FIŞĂ DE EVALUARE

a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic I

Numele, iniţiala tatălui, prenumele cadrului didactic inspectat:

Numele avut înainte de căsătorie (acolo unde este cazul):

Funcţia didactică: .................. Specialitatea: ..................

Unitatea de învăţământ:

Data efectuării inspecţiei:

Inspector şcolar de specialitate/Metodist numit prin delegaţia nr. ....... din .............

(numele şi prenumele, funcţia didactică, specialitatea, gradul didactic, unitatea şcolară de la care provine)

I. ACTIVITATEA DIDACTICĂ

IA.

ACTIVITĂŢI VERIFICATE

1. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

2. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

3. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

4. Clasa

Tipul lecţiei

Titlul lecţiei

GRUPA DE INDICATORI

CRITERII DE EVALUARE

PUNCTAJ MAXIM

PUNCTAJ ACORDAT

             

 

 

IB.

PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 9 p)

Documentare ştiinţifică

2

 

Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale

2

 

Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.)

5

 

IC.

DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 51 p)

Reprezentarea conţinutului

4

 

Economia (esenţializarea) conţinutului Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, planul, structura logică etc.)

3

 

Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii etc.)

3

 

Caracterul ştiinţific

3

 

Corelaţii intra- şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ

3

 

Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune

5

 

Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc.

6

 

Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului

5

 

Raportul dintre activitatea personala a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat

5

 

Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări

4

 

Organizarea colectivului şi a activităţii

1

 

Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare

2

 

Impunere

1

 

Diferenţiere

2

 

Evaluarea

2

 

Crearea climatului afectiv-emoţional

2

 

ID.

EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR (maximum 15 p)

Realizarea evaluării predictive (matricea conceptuala de bază)

2

 

Realizarea evaluării formative

2

 

Relaţia cerinţe-obiective

2

 

Realizarea progresului şcolar (raportul dintre rezultatele obţinute de elevi la începutul şi la finalul unei secvenţe de învăţare)

2

 

Preocuparea pentru motivarea notei şi formarea capacităţii de autoevaluare

2

 

Raportul dintre conţinutul evaluării şi conţinutul învăţării (cunoştinţe, priceperi, deprinderi, capacităţi, aptitudini, atitudini, interese etc.)

2

 

Raportul dintre notarea profesorului şi norma docimologică

1

 

Relaţia dintre predare-învăţare, evaluare şi (compensare) ameliorare; pe parcursul activităţii didactice

2

 

IE.

CUNOAŞTEREA ŞI CONSILIEREA ELEVILOR (maximum 8 p)

Strategii de diferenţiere şi individualizare

3

 

Adaptarea exigenţelor la particularităţile de vârstă/individuale ale elevilor

3

 

Adaptarea exigenţelor la programul zilnic al elevilor

2

 

IF.

COMPETENŢE PSIHO-RELAŢIONALE (maximum 2 p)

În raporturile cu elevii

2

 

În raporturile cu părinţii

În raporturile cu cadrele didactice

În raporturile cu comunitatea locală

IG.

AUTOEVALUAREA (maximum 6 p)

Autoanaliza

3

 

Aprecierea obiectivă

3

 

II ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI(maximum 5 p)

5

 

III. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ(maximum 2 p)

2

 

IV. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE(maximum 2 p)

2

 

PUNCTAJ TOTAL ACORDATMaximum 100 p

 

 

NOTA ACORDATĂ/CALIFICATIVUL ACORDAT

 

 

V CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI

 

 

 

Pentru un punctaj de minimum de 95 puncte se acordă nota 10.

Minimum 90 de puncte

Calificativ FB

Pentru un punctaj cuprins între 85 de puncte şi 94 ce puncte se acordă nota 9.

Între 70 şi 89 de puncte

Calificativ B

Pentru un punctaj cuprins între 75 de puncte şi 84 de puncte se acordă nota 8.

Între 50 şi 69 de puncte

Calificativ S

Pentru un punctaj cuprins între 65 de puncte şi 74 de puncte se acordă nota 7.

Sub 50 de puncte

Calificativ I

Pentru un punctaj cuprins între 55 de puncte şi 64 de puncte se acordă nota 6.

 

Pentru un punctaj cuprins între 45 de puncte şi 54 de puncte se acordă nota 5.

 

 

 

Inspector/Metodist,

 

Candidat,

 

 

 

Director,

             


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Familia scoala comunitatea parteneri in …

FAMILIA, ŞCOALA, COMUNITATEA - PARTENERI IN EDUCAŢIE     Institutor, Olaru Viorica, Şcoala cu clasele I-VIII ,,Petre P. Carp”, Localitatea Tufeşti, judeţul Brăila                                                                                                                           Informarea si formarea părinţilor în ceea ce priveşte şcolaritatea copilului presupune,...

Read more

Proiect consiliere psihopedagogica

PROIECT CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ     Prof.  Ciucă (Stan) Cristina Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău   - Studiu de caz-     I. Prezentarea cazului În anul şcolar 2010-2011 a fost înscris în clasa I elevul B.N. cu...

Read more

Horoscopul carierei si banilor pentru lu…

Horoscopul carierei si banilor pentru luna martie 2015    Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna martie 2015 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru luna martie...

Read more

Teoriile contemporane ale managementului…

TEORIILE CONTEMPORANE ALE MANAGEMENTULUI APLICABILE ȋN ŞCOALA ROMÂNEASCĂ   Profesor limba engleza Camelia Timofte Școala cu cls. I-VIII G.E. Palade, Buzău     Pentru managerul unei unități de învățământ, a motiva personalul implică a identifica acele...

Read more

Pasi mari si mici in educarea copilului

PAŞI MARI ŞI MICI ÎN EDUCAREA COPILULUI   Profesor Marta Cristiana NEGRAIA   L’éducation d’un enfant tient en égale mesure de ses parents et de leurs compétences et désirs, mais aussi de l’école et...

Read more

Calendarul olimpiadelor nationale scolar…

Calendarul olimpiadelor nationale scolare 2015   Vezi Calendarul olimpiadelor nationale scolare pentru anul scolar 2014-2015, respectiv: Olimpiadele pe domenii/discipline de studiu; Olimpiadele interdisciplinare si transdisciplinare.

Read more

Metodologia de evaluare externa a calita…

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 Axa prioritară 1 : "Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării...

Read more

Investim in educatie

Investim in educatie

Investim in educatie!   Vrei o schimbare in educatie? Vrei sa fii informat? Acum ai ocazia!   Sustine o initiativa frumoasa, extrem de utila profesorilor, elevilor, parintilor promovata de Asociatia Profesorilor din Romania si voteaza proiectul...

Read more