Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ganduri - Profesor in Romania
Vineri, 15 Februarie 2008 00:02

„Fiecare zi ne învatã ceva nou.” (Euripides)

Ce mare adevãr! Mai mult de atât, e util si necesar a recunoaste cã fiecare zi ne oferã noi si noi experiente, experiente ce includ fapte, acumulãri de date, fiecare experientã fiind o formã de cunoastere, „cel mai dur profesor, pentru cã întâi îti dã testul si apoi îti spune care este lectia.” (Vernon Sanders Law)

Si toate aceste fapte reprezintã de fapt omul, acea fiintã unicã, adesea greu de pãtruns si de cunoscut în adâncul pãtrunsului sãu pãstrat pentru sine, cu sentimente, gânduri, aptitudini, calitãti si defecte, dorinte, vise ...

Fiecare om este deosebit în felul sãu, cu toate cã „natura ne aseamãnã, educatia ne deosebeste.” (Confucius)

Si ce profesiune cere posesorului ei dãruire, dragoste, competentã, umanism ca cea de educator, având în vedere cã vizeazã formarea unor personalitãti autonome, profil moral, gândire criticã si creativã, deci un material pretios si sensibil, un om în devenire?

Nimic mai frumos decât meseria de profesor, dificilã, dar simti cã dãruiesti atât de mult ...

Doar împreunã putem forma ceva solid si ce misiune poate avea aceastã Asociatie a Profesorilor din România dacã nu o reunire de forte?

Pe de o parte, asociatia ne va ajuta sã strângem rezultate mai bune si oricine va solicita sprijin, cei din echipã vor fi alãturi de el, gata oricând sã îl ajute, sã îl reprezente si sã-i ofere tot sprijinul de specialitate de care are nevoie, iar pe de altã parte, datoritã impresionantului “spectacol” si oportunitãtilor create, îmi place sã cred cã aceastã colaborare e doar începutul unei frumoase prietenii …

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:16
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Educatia interculturala premisa a formar…

EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ- PREMISĂ A FORMĂRII CETĂȚEANULUI EUROPEAN PROF. LAZĂR ADRIANA DORINA Școala Gimnazială „Învățător Radu Ion” Sat Vadu Părului, Prahova Abordarea educației interculturale în școală are un rol esențial în înțelegerea și...

Read more

Metodologia reformei educatiei

METODOLOGIA REFORMEI EDUCAŢIEI Prof. Nae Mihaela Liceul Tehnologic “ Constantin Brâncuşi”, Piteşti “Cunoaşterea literaturii române reprezintă un proces didactic complex, eşalonat pe un întins parcurs temporal, bine organizat în virtutea unor...

Read more

Error analysis good feedback for teacher…

ERROR ANALYSIS. GOOD FEEDBACK FOR TEACHERS Profesor: Elisabeta Maxim Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani Abstract In the past forty years, studies of second language learning have occupied a central...

Read more

Calendarul Activitatilor Educative Regio…

Calendarul Activitatilor Educative Regionale si Interjudetene 2013   Vezi Calendarul Activitatilor Educative Regionale si Interjudetene – anul 2013, fara finantare MEN.  

Read more

Dimenisuni sociale in educatie

DIMENSIUNI SOCIALE ÎN EDUCAŢIE                                                 Zamciuc Cristina, profesor Colegiul Economic ”Octav Onicescu ”Botoşani                Educaţia în genere caută să realizeze trei scopuri, în care individualul şi socialul se întâlnesc şi se întretaie în...

Read more

The Learner Centered Model Of Teaching A…

THE LEARNER-CENTERED MODEL OF TEACHING AND LEARNING                                                         Prof. Popescu Mihaela Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj     The learner-centered model of teaching and learning is the method emphasizing the goal of the current teaching...

Read more

Analiza apei materie prima pentru indust…

Analiza apei materie prima pentru industria berii

ANALIZA APEI – MATERIE PRIMĂ PENTRU INDUSTRIA BERII Prof.ing. Simion Dobrica Liceul Tehnologic ,,Costin Nenițescu” Buzău ...

Read more

Saptamana Educatiei Globale

EDUCAŢIA GLOBALĂ  - REPERE METODOLOGICE -       1.      CONTEXT - SCOP ŞI OBIECTIVE     2.      CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI     3.      PERSPECTIVE ŞI METODE     4.      ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE     5.      REPREZENTAREA ROMÂNIEI  ÎN CADRUL PROIECTULUI       6.      RESURSE INFORMAŢIONALE  

Read more