|
|
Platforma integrata pentru metodologii examene si programe nationale |
Vineri, 02 Noiembrie 2012 00:00 |
Lansarea platformei integrate pentru metodologiile
Examenelor si programelor nationale dezvoltate de MECTS
Secretarul de Stat pentru invatamant preuniversitar, domnul Stelian Fedorca, a participat miercuri, 31 octombrie, la conferinta de lansare a proiectului „Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor Admiterea in invatamantul liceal de stat, Bacalaureat, Certificare a calificarii profesionale, Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar, Titularizarea, Euro 200, Bani de liceu din sistemul educational preuniversitar”.
Evenimentul s-a desfasurat in Sala I. L. Caragiale a Hotelului Ramada Majestic din Capitala (Calea Victoriei, nr. 38-40), de la orele 10.30. Doamna Ecaterina Andronescu, ministrul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, a fost invitata, de asemenea, la ceremonia de deschidere.
Au participat reprezentanti ai Ministerului Educatiei, ai inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti si ai unitatilor de invatamant preuniversitar.
Proiectul are ca obiectiv general pilotarea implementarii unui cadru metodologic integrat și a unei platforme informatice la nivel național in sistemul educational. Grupul tinta este format din 30 de functionari publici din MECTS, 150 de persoane angajate contractual la nivel regional si judetean in cadrul administratiilor publice si al inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti, personalul de conducere al unitatilor de invatamant si 4.000 de operatori de date la nivelul scolilor.
Proiectul, al carui beneficiar direct este MECTS, este realizat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Guvernul Romaniei, prin Ministerul Administratiei si Internelor și Inovatie in administratie Programul Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative”.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 16:53 |
|
METODE DE PREDARE ACTIV-PARTICIPATIVE
METODA PROIECTULUI, SITE-URI WIKI
Leonte Anca
Colegiul Tehnic Buzău
Se vorbeşte tot mai mult în ultimii ani despre un învăţământ centrat pe elev, dar întrebarea este: cum anume învaţă elevii... Read more
Competenţele - cheie şi geografia şcolară
Competenţele - cheie sugerate de Comisia Europeană
Comisia Europeană, prin directoratul general pentru educaţie şi cultură, a realizat un demers derulat pe mai mulţi ani (2002... Read more
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. -
(1) Coordonarea metodologica a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar de stat si particular este asigurata de Ministerul Educatiei,... Read more
Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central... Read more
METODE INTERACTIVE FOLOSITE
ÎN PREDAREA-ÎNVĂŢAREA UNITĂŢILOR DE MĂSURĂ
Ţermure Felicia, institutor
Liceul Teoretic „W. Shakespeare” Timişoara
„Împreună, indivizii generează şi discută idei, ajungând la o gândire care depăşeşte posibilităţile unui singur individ.” (C. Costa)
Transformările... Read more
STUDY ON EXPRESSING PRESENT AND PAST ROUTINE IN ENGLISH
Prof. Simona PISOI
Colegiul Naţional Carol I, Craiova
SUMMARY
English has no single verb expressing habitual aspect. Instead, habitual behaviour is indicated in various ways,... Read more
GENUL LIRIC
Prof. Ștefan Maximiliana,
Școala Gimnazială „Ion Buteanu” Buceș, jud. Hunedoara
Genul liric se situează în ... Read more
PRINCIPIUL LUI DIRICHLET (PRINCIPIUL CUTIEI)
Prof. Hahui Maria
Şcoala nr. 25, Galaţi
Principiul cutiei: ,,dacă repartizăm n+1 obiecte în n cutii atunci cel puţin doua obiecte vor fi în aceeaşi cutie”. Justificare:... Read more
Fisa de inregistrare a actelor de violenta
Vezi fisa de inregistrare a actelor de violenta, elaborata de Institutul de Stiinte ale Educatiei, in cadrul Programului “Tinerii impotriva violentei”.
FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI
Loc: Data: ____
Profesor/Maistru instructor: Total Elevi: ____
Observator: Funcţie: ____
Disciplina: Nivel/an: ____
Lecţia: … RELEVANȚA TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE
PENTRU PRACTICA DIDACTICĂ PEDAGOGICĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Howard Gardner, psiholog care activează în…
Planificare model pentru limba si comunicare invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.… Catalogul manualelor şcolare valabile în învăţământul preuniversitar
Disciplina matematica
2010-2011
CLASA a V-a
Titlul manualului
Clasa
Autorii
Editura
Mod de achiziţie
Matematică
a V-a
Petre Chirtop, Valentin Radu, Mariana Roşu, Gabriela Ross
EDP
MECTS
Matematică
a V-a
Alina Birta, Mitea Mariana
EDP
MECTS
Matematică
a V-a
George Turcitu, C-tin Basarab, T.…
Managementul conduitei profesorilor – perspectiva valorilor, motivațiilor și practicilor acțional – formative
Prof. înv. primar Elena Jirovieanu
Școala Gimnazială nr. 124
“Succesele sau eșecurile oamenilor depind de capacitatea lor de a-și… CÂMPURI ABSTRACTE DIN LIMBA ROMÂNĂ.
CÂMPUL LEXICO-SEMANTIC AL AFECTIVITĂŢII
Prof. Andra Elena Diaconu,
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Descrierea câmpurilor abstracte a fost evitată din cauza dificultăţilor analizei, însă în ultimul…
PROGRAMA ŞCOLARĂ ORGANIZATĂ MODULAR
Pro. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
În contextual noii reforme curriculare din România, intentionată ca o reforma care să răspundă nevoilor de…
Datele examenelor pentru gradul II la UBB Cluj
Vezi datele probelor pentru obţinerea gradului didactic II la Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca.
|
|