|
|
European Education Fain editia a treia |
Vineri, 17 Februarie 2012 00:00 |
European Education Fair la cea de-a treia editie
IEC - International Education Center Romania invită elevii si studentii romani interesati de studiile in strainatate la cea de-a treia editie a Targului de Educatie Europeană / European Education Fair 2012 care va avea loc pe 23 februarie la Cluj (la Hotel Napoca) si pe 25-26 februarie la Bucuresti (la Hotel Hilton).
Reprezentantii unor reputate institutii de invatamant din Marea Britanie, Elvetia, Olanda, Danemarca, Italia si Suedia vin in Romania pentru a oferi informatii de la prima mana despre oferta de studii.
Organizatorii recomanda tinerilor interesati sa consulte in avans lista programelor oferite de universitatile expozante si sa vina “pregatiti” la intalnirea cu reprezentantii universitatilor. In paralel cu activitatea targului, vor avea loc o serie de prezentari si ateliere interactive ce vor trata teme de interes din problematica studiilor in strainatate.
In virtutea atractivitatii sporite de care se bucura in ultimii ani Olanda si Danemarca ca destinatii de studiu pentru tinerii romani, IEC Romania organizeaza in conexiune cu EEF alte doua evenimente educationale cu un format unic: Danish Day (24 februarie, 10.00) și Holland Day (24 februarie, 15.00). Tarile scandinave se bucura de o popularitate crescuta in virtutea unor avantaje: costuri de scolarizare zero pentru universitatile daneze sau taxe de studii accesibile pentru universitatile din Olanda, diversitate larga de programe de licenta si master in limba engleza, posibilitatea de a lucra part-time pe timpul studiilor si full time in vacantele scolare etc.
EEF si evenimentele asociate Holland Day si Danish Day sunt initiate de catre IEC - International Education Center Romania (www.iec.ro), care este o organizatie membra Edvisory, o retea de companii si organizatii internationale active in domeniul educational. IEC promoveaza mobilitatea educationala pentru elevii si studentii din Romania, Bulgaria, Republica Moldova, desfasurand programe de plasament liceal si universitar in strainatate.
Reprezentantii universitatilor ce vor participa la Danish Day vor prezenta detaliat programele de studiu oferite, punctand beneficiile si oportunitatile pe care le presupune experienta universitara in Danemarca. Pentru a facilita procedura de admitere, evenimentul aduce în prim-plan un concept unic – Smart Admission System ce ofera tinerilor deja decisi posibilitatea de a se inscrie pe loc, urmand ca in aceeasi zi sa sustina testul de limba engleza si interviul cu reprezentatii universitatii. Universitatile care vor participa la “Danish Day” (Aalborg University, Aarhus Faculty of Arts, Dania Academy, UCN, VIA University College, Zealand Institute of Business and Technology) ofera o varietate larga de programe de licenta si master atat in domeniile de inginerie, tehnologie si business cat si in disciplinele socioumane. Participarea este gratuita, conditionata de inscrierea in prelabil pe site-ul evenimentului www.danish-day.com.
In cadrul evenimentului Holland Day, care se desfasoară în parteneriat cu Ambasada Tarilor de Jos in Romania, douasprezece universitati de top din Olanda isi vor prezenta oferta educationala in fata unui numar de 50 de potentiali aplicanti selectati in prealabil in urma inscrierilor pe site. De asemenea, vor fi invitati tineri romani studenti în Olanda sau absolventi, pentru a impartasi din experienta lor olandeza. Programele de licenta si masterat cuprinse in oferta universitatilor participante acopera o varietate larga de domenii: business, management hotelier, inginerie, psihologie sau stiinte socio-umane si pot fi consultate pe site-ul evenimentului: www.holland-day.com.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 21:51 |
|
ORDIN privind organizarea si desfasurarea
admiterii în învatamantul liceal de stat,
pentru anul scolar 2011-2012
În baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul Hotararii Guvernului nr.... Read more
CARMEN SYLVA - ASPECTE DIN ACTIVITATEA LITERARĂ
Prof. Mihaela Melinte,
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Regina Elisabeta a României este considerată drept una dintre... Read more
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul... Read more
MODERNIZAREA EVALUĂRII ȘCOLARE DIN
PERSPECTIVA UTILIZĂRII TIC
prof. înv. primar Comoli Doina
Școala Gimnazială Nr. 96, București
Activitatea de predare-învățare-evaluare necesită o continuă adaptare a profesorului la diferitele generații... Read more
CREATIVITATEA MATEMATICĂ
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Unul dintre scopurile sistemului de învăţămant este să identifice persoanele creative. Perspectivele secolului nostru presupun efectuarea automatizată a acţiunilor economice... Read more
STANDARDE PROFESIONALE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Prof. Achim Maria
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalau
MOTTO:
„Nu-i ÎNVEŢI pe copii
nici ceea ce ŞTII,
nici ceea ce VREI
ci ceea ce EŞTI.”
Prin natura umană, ne dorim... Read more
CUM REZOLVĂM O PROBLEMĂ MATEMATICĂ?
Prof. Popa Crina Diana
Școala Gimnazială Hășmaș, jud. Arad
Una din sarcinile cele mai importante ale profesorului constă... Read more
IMPACTUL MIGRAŢIEI PĂRINŢILOR ASUPRA
COPIILOR RĂMAŞI SINGURI ACASĂ
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Copii lăsaţi singuri acasă, în grija bunicilor sau a altor rude, dar şi cei... Read more
TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI
CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU
,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare.…
CARTEA - PRIETENUL NEPREȚUIT
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Cine nu ştie citi, nu se poate instrui, nu poate realiza nici un progres care să-l conducă spre autoinstruire şi autoeducaţie.…
CERINŢE DEONTOLOGICE PRIVIND ACTIVITATEA
PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE
Art.33. Personalul didactic de predare trebuie să cunoască drepturile şi obligaţiile legale în vigoare ce îi revin în unitatea de învăţământ în care funcţionează.
Art.34.… IMPORTANŢA CREATIVITĂŢII ÎN PROCESUL DE ÎNVĂŢARE
A MATEMATICII ÎN GIMNAZIU
Copaciu Georgeta Cătălina
prof. Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Prin învăţarea creativă trebuie să reuşim să facem din fiecare copil un…
TEORIA INTELIGENŢELOR MULTIPLE CA
INSTRUMENT UTILIZAT ÎN CADRUL LECŢIILOR
CENTRATE PE ELEV
Prof. dr. Ramona Nedea
Colegiul Tehnic Buzau
“Acelaşi copil poate fi interesat, gânditor şi angajat în anumite conţinuturi, în timp ce… Portofoliul responsabilului cu formarea continuă (RFC)
din unităţile şcolare
Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic cu modificările şi completările ulterioare, Legea învăţământului nr. 84/1995, O.M. nr. 5720/2009 privind Metodologia formării continue… MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI
CONCEPT
Managementul educatiei/pedagogic reprezinta acea stiinta pedagogica, elaborata interdisciplinar, pentru studierea evenimentelor care intervin activitate pedagogica: decizie, organizare, gestiune.
Este si o metodologie de abordare globala-strategica-optima a educatiei, a…
A STUDY ABOUT JANE EYRE
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Charlotte Brontë (1816-1855) was born in Thornton, Yorkshire, England, the third of six children.…
EXPERIENȚE DE ÎNVĂȚARE GENERATE DE JOCUL DIDACTIC MATEMATIC LA ȘCOLARII MICI, ABORDATE DIN TREI PERSPECTIVE DIFERITE
Marinescu Gabriela, Prof. învățământ primar
Școala Gimnazială „Romulus Cioflec”Araci, jud. Covasna
…
|
|