Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

European Education Fain editia a treia
Vineri, 17 Februarie 2012 00:00

European Education Fair la cea de-a treia editie  

 

IEC - International Education Center Romania invită elevii si studentii romani interesati de studiile in strainatate la cea de-a treia editie a Targului de Educatie Europeană / European Education Fair 2012 care va avea loc pe 23 februarie la Cluj (la Hotel Napoca) si pe 25-26 februarie la Bucuresti (la Hotel Hilton).

Reprezentantii unor reputate institutii de invatamant din Marea Britanie, Elvetia, Olanda, Danemarca, Italia si Suedia vin in Romania pentru a oferi informatii de la prima mana despre oferta de studii.

Organizatorii recomanda tinerilor interesati sa consulte in avans lista programelor oferite de universitatile expozante si sa vina “pregatiti” la intalnirea cu reprezentantii universitatilor. In paralel cu activitatea targului, vor avea loc o serie de prezentari si ateliere interactive ce vor trata teme de interes din problematica studiilor in strainatate. 

  

In virtutea atractivitatii sporite de care se bucura in ultimii ani Olanda si Danemarca ca destinatii de studiu pentru tinerii romani, IEC Romania organizeaza in conexiune cu EEF alte doua evenimente educationale cu un format unic: Danish Day (24 februarie, 10.00) și Holland Day (24 februarie, 15.00). Tarile scandinave se bucura de o popularitate crescuta in virtutea unor avantaje: costuri de scolarizare zero pentru universitatile daneze sau taxe de studii accesibile pentru universitatile din Olanda, diversitate larga de programe de licenta si master in limba engleza, posibilitatea de a lucra part-time pe timpul studiilor si full time in vacantele scolare etc.

EEF si evenimentele asociate Holland Day si Danish Day sunt initiate de catre IEC - International Education Center Romania (www.iec.ro), care este o organizatie membra Edvisory, o retea de companii si organizatii internationale active in domeniul educational. IEC promoveaza mobilitatea educationala pentru elevii si studentii din Romania, Bulgaria, Republica Moldova, desfasurand programe de plasament liceal si universitar in strainatate. 

 

 

Reprezentantii universitatilor ce vor participa la Danish Day vor prezenta detaliat programele de studiu oferite, punctand beneficiile si oportunitatile pe care le presupune experienta universitara in Danemarca. Pentru a facilita procedura de admitere, evenimentul aduce în prim-plan un concept unic – Smart Admission System ce ofera tinerilor deja decisi posibilitatea de a se inscrie pe loc, urmand ca in aceeasi zi sa sustina testul de limba engleza si interviul cu reprezentatii universitatii. Universitatile care vor participa la “Danish Day” (Aalborg University, Aarhus Faculty of Arts, Dania Academy, UCN, VIA University College, Zealand Institute of Business and Technology) ofera o varietate larga de programe de licenta si master atat in domeniile de inginerie, tehnologie si business cat si in disciplinele socioumane. Participarea este gratuita, conditionata de inscrierea in prelabil pe site-ul evenimentului www.danish-day.com.

  

 In cadrul evenimentului Holland Day, care se desfasoară în parteneriat cu Ambasada Tarilor de Jos in Romania, douasprezece universitati de top din Olanda isi vor prezenta oferta educationala in fata unui numar de 50 de potentiali aplicanti selectati in prealabil in urma inscrierilor pe site. De asemenea, vor fi invitati tineri romani studenti în Olanda sau absolventi, pentru a impartasi din experienta lor olandeza. Programele de licenta si masterat cuprinse in oferta universitatilor participante acopera o varietate larga de domenii: business, management hotelier, inginerie, psihologie sau stiinte socio-umane si pot fi consultate pe site-ul evenimentului: www.holland-day.com.

  

Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 21:51
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Matematica si creativitate

MATEMATICĂ ŞI CREATIVITATE   Prof. inv. primar Gligor Dana Scoala gimnaziala Vidra, jud. Alba   Rezolvarea problemelor constituie o activitate cu caracter complex în cadrul căreia se clarifică noţiuni teoretice, se formează priceperi şi deprinderi,...

Read more

Stiinta pamantului: aer, apa, nisip si s…

Stiinta pamantului: aer, apa, nisip si sol

Ştiinţa pământului: aer, apă, nisip şi sol   Uneori nu putem simţi aerul, iar alteori acesta poate să facă pălariile să zboare de pe capete, să îndoaie copacii şi chiar să doboare...

Read more

Comunicare si comunicate didactice

COMUNICARE șI COMUNICATE DIDACTICE Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel CRDEII Cluj- Napoca Rezumat: Didactica modernă sintetizează informații, concepte, strategii și metodici în vederea predării- comunicării...

Read more

Corpul national de experti in management…

Corpul national de experti in management educational sesiunea 2012 seria 3     Se organizeaza si cea de-a treia serie din sesiunea 2012 pentru concursul de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea Corpului...

Read more

Breaking old storyteling steroetypes res…

BREAKING OLD STORYTELLING STEREOTYPES – RESEARCH STUDY Profesor limba engleză Cristina Lungan Școala Gimnazială ,,Sfânta Vineri” Ploiești, Prahova The consuming society has left its...

Read more

Structura anului scolar 2012 2013

Structura anului şcolar 2012-2013   Anul şcolar 2012-2013 începe pe 17 septembrie 2012, luni. Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a anunţat sâmbătă, 1 septembrie 2012, că anul şcolar 2012-2013 va începe în data de 17...

Read more

Enseigner et apprendre le francais a tra…

ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU   Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timişoara   En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la...

Read more

The Learner Centered Model Of Teaching A…

THE LEARNER-CENTERED MODEL OF TEACHING AND LEARNING                                                         Prof. Popescu Mihaela Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj     The learner-centered model of teaching and learning is the method emphasizing the goal of the current teaching...

Read more