Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Viata de student
Vineri, 28 Septembrie 2012 09:05

Viata de student

 

Pentru studentii noi veniti in Bucuresti trebuie sa fie un soc total primul contact cu capitala, mai ales daca provin dintr-un mediu linistit, de la tara sau din orasele mai mici si adaptarea la agitatia din Bucuresti costa, mai ales din punct de vedere financiar deoarece acesti tineri trebuie sa isi rezolve situatia cu o locuinta si cu alimentatia.

 

Preturile la apartamente sau garsoniere in tara noastra sunt mari, indiferent ca este vorba de chirii sau de cumpararea lor si nu este convenabil pentru toti sa isi inchirieze un apartament si singura solutie viabila ramane cazarea in camine, dar si la acestea locurile sunt limitate insa in afara de problemele cu cazarea mai raman cele cu alimentatia, ca sa cumperi de mancare in Bucuresti costa bani si fara ajutorul parintilor cu siguranta ca studentilor le-ar fi greu sa supravietuiasca. Dar asta este viata in studentie, un loc unde tinerii trebuie sa invete, atat pentru viata cat si despre viata.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Vineri, 28 Septembrie 2012 09:17
 

Comentarii 

 
0 # corector 01-10-2012 13:23
Cine scrie compunerile astea? A luat bacul? Daca da, nu se vede... Exemplu: "indiferent ca este vorba de chirii sau de cumpararea lor"... De cumpararea chiriilor???
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # emin3nt 24-10-2012 09:29
Cine nu a luat bacul esti dumneata, domnule Corector....citeste toata fraza " Preturile la apartamente sau garsoniere in tara noastra sunt mari, indiferent ca este vorba de chirii sau de cumpararea lor" ....adica de cumpararea apartamentelor domnule....chirii nu cumpara nimeni, poate dumneata..
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Relatia dintre cognitiile irationale ale…

RELAȚIA DINTRE COGNIȚIILE IRAȚIONALE ALE COPIILOR CU ADHD ȘI CELE ALE PĂRINȚILOR ACESTORA Prof. Obancea Maria, CJRAE-Școala ”Liviu Rebreanu”, Cluj-Napoca Abstract: Cel mai important lucru pentru o evoluție cât mai sănătoasă...

Read more

Cultura muzicala romaneasca la inceputul…

  CULTURA MUZICALĂ ROMÂNEASCĂ LA ÎNCEPUTUL SECOLULUI XX Prof. Achim Maria Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj Alimentată în secolul XIX din muzica romantică și din...

Read more

Parteneriatele educationale modalitati d…

PARTENERIATELE EDUCAŢIONALE MODALITĂŢI DE COMUNICARE ÎNTRE ŞCOALĂ ŞI COMUNITATE   Ştefănescu Adreana profesor psihopedagog, Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională Speranţa Timişoara   Rezumat: Articolul surprinde aspecte legate de importanţa încheierii unui parteneriat educaţional precum...

Read more

Abandonul scolar cauze si modalitati de …

ABANDONUL ŞCOLAR CAUZE ŞI MODALITĂŢI DE PREVENIRE   Andone Crenguţa - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov   O educaţie adevărată, reală se fundamentează în familie, apoi ea se continuă în grădiniţă şi şcoală prin...

Read more

Imbunatatirea calitatii actului de preda…

ÎMBUNĂTĂȚIREA CALITĂȚII ACTULUI DE PREDARE-ÎNVĂȚARE-EVALUARE PRIN UTILIZAREA APLICAȚIILOR ONLINE ÎN ORELE DE GEOGRAFIE Prof. Rus Marinela Școala Gimnazială ”Avram Iancu” Bistrița Utilizarea aplicațiilor online în orele de geografie prezintă...

Read more

Strategii de optimizare a activitatilor …

STRATEGII DE OPTIMIZARE A ACTIVITĂŢILOR ÎN ORELE DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PENTRU CICLUL GIMNAZIAL   Profesor Bezman Adriana Liliana, Şcoala Gimnazială Sf. Cuv. Parascheva, comuna Smârdan, jud. Galaţi   Articolul vizează inventarierea unor metode...

Read more

Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-…

Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-VI in anul scolar 2015-2016 Vezi APEL PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE in grupurile de lucru pentru evaluarile nationale de la finalul claselor...

Read more

Metode alternative de evaluare proiectul…

METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE: PROIECTUL ŞI PORTOFOLIUL   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei Timiş     PROIECTUL Constituie o metodă complexă de evaluare, individuală sau de grup, recomandată profesorilor pentru evaluarea sumativă....

Read more