Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice catedre
Joi, 06 Septembrie 2012 00:00

   CAPITOLUL V
 Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre

in unitati de invatamant particular

din invatamantul preuniversitar

 

   Art. 21. -

   (1) In invatamantul particular, validarea concursurilor si angajarea pe post se fac de catre conducerea unitatii de invatamant particular si se comunica, in scris, inspectoratului scolar.

   (2) Dupa solutionarea tuturor contestatiilor comisia de organizare si desfasurare a concursului alcatuieste un raport sintetic si listele finale, in ordinea descrescatoare a notelor, pentru fiecare disciplina de concurs. Pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor publicate pentru concurs care necesita proba practica/orala candidatii trebuie sa fi promovat aceasta proba. Pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor publicate pentru concurs care necesita atestate/avize suplimentare candidatii trebuie sa posede atestatele/avizele necesare, anexate la cererea de inscriere in perioada de inscriere.

 (3) Raportul sintetic si listele finale sunt prezentate conducerii unitatii de invatamant particular in vederea validarii, conform art. 254 alin. (12) din Legea nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unitatilor organizate in consortii scolare/asocieri temporare, fiecare conducere a unitatilor de invatamant din cadrul consortiului scolar/asocierii temporare valideaza raportul si listele finale.

   (4) Conducerea unitatii de invatamant particular emite deciziile de repartizare pe posturi didactice/catedre si le transmite spre avizare inspectoratului scolar.

   Art. 22. -

   (1) In baza deciziei de repartizare semnate de conducerea unitatii de invatamant particular si avizate de inspectorul scolar general, directorul unitatii de invatamant particular incheie cu candidatii repartizati contracte individuale de munca pe perioada nedeterminata sau determinata, dupa caz, dupa cum urmeaza:

   a) contract individual de munca pe perioada nedeterminata, pentru candidatii repartizati pe posturi didactice/catedre vacante pentru angajare pe perioada nedeterminata si care au dobandit definitivarea in invatamant;

   b) contract individual de munca pe perioada determinata, pentru candidatii repartizati pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate si care nu au dobandit definitivarea in invatamant, indiferent de statutul postului pe care au fost repartizati;

   c) contract individual de munca pe perioada determinata pentru candidatii repartizati pe posturi vacante/rezervate pentru angajare pe perioada determinata.

   (2) Pentru candidatii care nu au dobandit definitivarea in invatamant repartizati pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioada nedeterminata, consiliul/consiliile de administratie al/ale unitatii/unitatilor de invatamant particular la care au fost repartizati poate hotari ulterior modificarea duratei contractului individual de munca, din perioada determinata in perioada nedeterminata, dupa ce acesti candidati promoveaza examenul pentru definitivare in invatamant.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Tematica activitatilor de educatie rutie…

TEMATICA ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE RUTIERĂ ABORDARE DIDACTICĂ   În vederea realizării unei educaţii rutiere eficiente, continue şi coerente a preşcolarilor şi elevilor, educatorilor li se recomandă: - abordarea transdisciplinară (utilizarea contextelor rutiere ca studii...

Read more

PROIECTAREA DIDACTICA

PROIECTAREA DIDACTICÃ – O ACŢIUNE CONTINUÃ ŞI UNITARÃ   Prof. Musat Liliana Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu     Motto: „Socrate spunea cã acei care stiu ce este fiecare lucru sunt în stare sã explice si...

Read more

Resurse web online

RESURSE WEB ONLINE STUDIU ŞTIINŢIFIC     Prof. Grecu Daniela, Liceul de Arte “Marin Sorescu” Craiova   Google Docs, platformele  Moodle, iTeach, INSAM, Wallwisher, RealTime Board reprezintă printre cele mai utilizate resuse web în procesul de predare-învaţare-evaluare....

Read more

Echilibrul psihosomatic in viata cotidia…

ECHILIBRUL PSIHOSOMATIC ÎN VIAŢA COTIDIANĂ                              Mureşan-Chira Gabriel             Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca        Tentaţiile lumii contemporane pot destabiliza echilibrul psihosomatic al unui individ în aşa fel încât defazarea triadei corp-...

Read more

Horoscopul carierei si banilor pentru lu…

Horoscopul carierei si banilor pentru luna noiembrie 2014    Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna noiembrie 2014 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru luna noiembrie...

Read more

Pasi mari si mici in educarea copilului

PAŞI MARI ŞI MICI ÎN EDUCAREA COPILULUI   Profesor Marta Cristiana NEGRAIA   L’éducation d’un enfant tient en égale mesure de ses parents et de leurs compétences et désirs, mais aussi de l’école et...

Read more

Educatia adultilor scurt istoric

EDUCAŢIA ADULŢILOR. SCURT ISTORIC   Alexandra Pepelea, profesor     Din perspectiva înţelegerii educaţiei şi învăţării ca proces continuu, pe durata întregii vieţi, a creşterii importanţei capitalului uman în condiţiile economice actuale, a globalizării tuturor...

Read more

Comment motiver les eleves a apprendre u…

COMMENT MOTIVER LES ELEVES A APPRENDRE UNE LANGUE ETRANGERE?   Profesor: Popescu Mihaela Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari   Le present étude a pour objectif principal de faire quelque considérations méthodologiques sur la motivation des élèves....

Read more