Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Test geografie clasa a XI-a
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:39

Test geografie – clasa a XI-a

 

 

I. Definiţi noţiunile: mediu antropizat, ecosistem, hazarde naturale,

 despăduriri.   

      16 puncte

 

 

II. Precizaţi trei categorii de procese majore care determină degradarea solului. Explicaţi fiecare proces major .

 12 puncte

 

 

III. Comparaţi mediul deşerturilor tropicale cu mediul deşerturilor temperate precizând trei asemănări şi trei deosebiri.  

18 puncte

IV. Precizaţi două aspecte prin care se evidenţiază rolul de factor geoecologic al aerului.

 

8 puncte

V. Explicaţi calitatea de hazard a cutremurelor de pământ şi precizaţi consecinţele producerii lor.

10 puncte

VI. Identificaţi fiecare tip de mediu geografic marcat de la 1 la 8 pe harta reprezentând mediile geografice ale Asiei de Sud.

16 puncte


VII. Caracterizaţi mediul notat cu numărul 2 precizând caracteristicile climei,

vegetaţiei, râurilor, solurilor şi reliefului.

10 puncte

Se acordă 10 puncte din oficiu.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:55
 

Revista cu ISSN

Difference Differance sau instabilitatea…

 DIFFÉRENCE / DIFFÉRANCE SAU INSTABILITATEA LIMBAJULUI LA DERRIDA   Prof. Drd. Miron Costina Violeta Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj   „Celebra definiţie a lui Saussure, conform căreia limba este un sistem alcătuit din diferenţe...

Read more

ABORDAREA METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE

O PLEDOARIE PENTRU ABORDAREA METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE LA CLASÃ   Înv. Damian Liliana Şcoala cu clasele I-VIII Vãdeni, Jud. Brãila     Activitatea de instruire a elevilor care se desfãsoarã în scoalã tinde spre o formã optimalã...

Read more

Mihai Eminescu poet national si valoare …

Mihai Eminescu- poet naŢional Şi valoare europeană -diseminare parteneriat mulTilateral ACTIVE FOR EU   Prof. Casangiu Adriana-Daniela Grădiniţa cu PP “Nicolae Romanescu” Craiova   Opera marelui Eminescu, cel mai important poet naţional român, este fără...

Read more

FRUMOSUL

FRUMOSUL – FENOMEN ESTETIC DE BAZÃ ŞI CATEGORIE CENTRALÃ A ESTETICII   prof. Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Frumosul reprezintã un fenomen complex deosebit de fluid si prin urmare greu...

Read more

Programa scoala limba si literatura ital…

  ANEXA Nr. 1   PROGRAMA SCOLARA Limba si literatura italiana materna Clasa a IX-a      NOTA DE PREZENTARE Curriculumul de Limba si literatura italiana materna destinat studierii acestei discipline de catre elevii apartinand minoritatii...

Read more

ameliorarea rezultatelor scolare si comb…

AMELIORAREA REZULTATELOR ŞCOLARE ŞI COMBATEREA MEDIOCRITĂŢII PRIN PROIECTE EDUCAŢIONALE EXTRACURRICULARE     Prof. Rusneac Anca-Gheorghina Şcoala cu clasele I-VIII Şugag, Judeţul Alba     Lucrarea prezintă o modalitate de ameliorare a rezultatelor şcolare şi combaterea mediocrităţii prin...

Read more

Rezumatul raportului scris final al insp…

ANEXA Nr. 4   la regulament   Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale   - model -      1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar .............................................................    2. Perioada inspectiei .......................................................................................................    3. Echipa de inspectie: Coordonatorul...

Read more

Educatia pentru sanatate

EDUCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE Macarie Cristina, prof. pedagogie Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș Educaţia pentru sănătate este indicat să fie începută cât mai precoce. Prin obiceiurile sănătoase se asigură...

Read more