Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura anului scolar 2014-2015 in dezbatere publica
Scris de administrator   
Joi, 12 Iunie 2014 09:00

Structura anului scolar 2014-2015 in dezbatere publica

Ministerul Educatiei a pus in dezbatere publica - pana la 17 iunie - structura viitorului an scolar. Anul scolar 2014-2015 va avea 36 de saptamani, insumand 177 de zile lucratoare. Exceptie fac clasele terminale. Astfel, cei din clasa a XII-a vor avea 37 de saptamani, din care patru sunt rezervate examenului de bacalaureat, iar cei din clasa a VIII-a vor avea 35 de saptamani, iar in a 36-a vor sustine evaluarea nationala.

Semestrul I al anului scolar 2014-2015

15 septembrie 2014 – 30 ianuarie 2015: cursuri

1 – 9 noiembrie 2014: vacanta pentru clasele primare

20 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015: vacanta de iarna

31 ianuarie 2015 –  8 februarie 2015: vacanta intersemestriala

Semestrul II al anului scolar 2014-2015

9 februarie 2015 – 19 iunie 2015 – cursuri

6 – 10 aprilie – programul “Scoala altfel”

11 – 19 aprilie 2015: vacanta de primavara

20 iunie – 13 septembrie 2015: vacanta de vara

 

Dupa cum se poate remarca, inca exista in proict saptamana „Scoala altfel: Sa stii mai multe, sa fii mai bun!”.

Tezele din primul semestru se vor sustine pana la data de 19 decembrie 2014, iar tezele din semestru secund se vor tine pana la data de 22 mai 2015. 

 

Revista cu ISSN

Competentele si codul de conduita al in…

   CAPITOLUL III  Competentele si codul de conduita al inspectorilor   Art. 62. -     Competentele profesionale necesare unui bun inspector sunt:    a) sa fie capabil sa evalueze eficienta strategiilor didactice alese de cadrul...

Read more

metode active_eficientizarea predarii-in…

APLICAREA METODELOR ACTIVE PENTRU EFICIENTIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII ŞTIINŢELOR NATURII LA CLASELE I-IV   Inst. Filip Mioara Vasilica Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 2 /Structură, Piatra-Neamţ Prin utilizarea metodelor activ-participative şi...

Read more

Dezvoltarea socio-emotionala

DEZVOLTAREA SOCIO-EMOȚIONALĂ Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău Obiectivul primordial al adulţilor care se ocupă de creşterea, îngrijirea şi educarea copiilor este dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale....

Read more

Metoda inductiei complete

METODA INDUCŢIEI COMPLETE   Profesor Ene Steluţa  Şcoala Miron Costin, Galaţi   În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevă­ruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea...

Read more

Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-…

Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-VI in anul scolar 2015-2016 Vezi APEL PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE in grupurile de lucru pentru evaluarile nationale de la finalul claselor...

Read more

Grupuri de lucru evaluari examene si con…

Grupuri de lucru evaluari, examene si concursuri nationale 2015-2016 Vezi apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru pentru evaluarile, examenele si concursurile nationale din...

Read more

Inscrierea in invatamantul primar 2013

Înscrierea în învăţământul primar 2013   A fost publicat în Monitorul Oficial nr. 162/2013 Ordinul MEN nr. 3434/2013 privind aprobarea calendarului şi a Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru...

Read more

Advantages and disadvantages of using co…

Advantages and disadvantages of using course books

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF USING COURSE BOOKS Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Discussions about the advantages and disadvantages of teacher-designed materials usually centre on a...

Read more