|
|
Structura anului scolar 2012 2013 |
Sâmbătă, 01 Septembrie 2012 00:00 |
Structura anului şcolar 2012-2013
Anul şcolar 2012-2013 începe pe 17 septembrie 2012, luni.
Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a anunţat sâmbătă, 1 septembrie 2012, că anul şcolar 2012-2013 va începe în data de 17 septembrie, o săptămână mai târziu decât se stabilise iniţial.
Vă prezentăm structura anului şcolar 2012-2013, aprobată prin ordinul ministrului la 31 august 2012. Printre modificările care au intervenit amintim:
- vacanţa de toamnă pentru învăţământul preşcolar şi primar se decalează cu o săptămână,
- Şcoala Altfel se redenumeşte “Să ştii mai multe, să fii mai bun!”.
Anul şcolar 2012-2013 va avea 36 de săptămâni, însumând 178 de zile lucrătoare.
Elevii din învăţământul preşcolar şi primar vor fi în vacanţă în perioada 5 noiembrie - 11 noiembrie 2012, cu o săptămână mai târziu decât se stabilise iniţial.
Anul şcolar se structurează pe două semestre după cum urmează:
Semestrul I
Cursuri – luni, 17 septembrie 2012 – vineri, 21 decembrie 2012
În perioada 5 - 11 noiembrie 2012, clasele din învăţământul primar şi grupele din învăţământul preşcolar sunt în vacanţă.
Vacanţa de iarnă – sâmbătă, 22 decembrie 2012 – duminică, 13 ianuarie 2013
Semestrul al II-lea
Cursuri – luni, 14 ianuarie 2013 – vineri, 5 aprilie 2013
Vacanţa de primăvară – sâmbătă, 6 aprilie 2013 – duminică, 14 aprilie 2013
Cursuri – luni, 15 aprilie 2013 – vineri, 21 iunie 2013
Vacanţa de primăvară – sâmbătă, 22 iunie 2013 – duminică, 15 septembrie 2013
Pentru clasa a VIII-a, anul şcolar are 36 de săptămâni din care durata cursurilor este de 35 de săptămâni, o săptămână fiind dedicată desfăşurării evaluării naţionale. Cursurile claselor a VIII-a se încheie la data de 14 iunie 2013.
Săptămâna 1-5 aprilie 2013 din semestrul al doilea este săptămână dedicată activităţilor extracurriculare şi extraşcolare, în cadrul programului numit „Să ştii mai multe, să fii mai bun!”, având un orar specific.
Tezele din semestrul I al anului şcolar 2012-2013 se susţin, de regulă, până la data de 30 noiembrie 2012.
Tezele din semestrul al II-lea al anului şcolar 2012-2013 se susţin, de regulă, până la data de 25 mai 2013.
NOU!!!
ORDIN nr. 5635/31.08.2012 privind structura anului şcolar 2012-2013 - Descarcă
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Septembrie 2012 15:14 |
|
CE ROL AU CARTILE IN VIATA OMULUI?
Prof. Marin Georgiana Cocuta
G.P.N Nr. 1 “Pinochio” Buzau
Cuvinte cheie: carte, viata, om, arta, necesar.
REZUMAT
“Ce rol au cartile in viata omului?”
Cartea este in... Read more
AGRESIVITATEA UMANĂ ŞI INFLUENŢA ACESTEIA
ASUPRA PREŞCOLARILOR
Prof. Dulgheru Alina Simona,
Grădiniţa. Cu PP “Clopotel”, Bârlad
Motto: "Omul va deveni mai bun, atunci când îi veţi arăta cum este el în... Read more
TENDINȚE ÎN DEZVOLTAREA PROFESIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Devoltarea profesională a cadrelor didactice se împletește cu progresul în cariera didactică... Read more
C’EST QUOI, LE TRADUCTEUR?
Prof. Pîrlog Daniela,
Şcoala Gimnazială Băleni, Galaţi
On se propose, par cet article, d’expliquer aux étudiants de la langue française les tâches du traducteur et ce qu’il... Read more
CĂLIN (file din poveste)
Ileana Faur, proferor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
Poemul Călin( file din poveste) este unul dintre cele mai dragi copiilor. Fiecare dintre noi ne... Read more
MUZICA ÎN ORELE DE LIMBĂ ENGLEZĂ
Prof. Raluca Bârsan
Lic. Ped. ”Regele Ferdinand” Sighetu Marmaţiei
Muzica în predarea limbii engleze la clasele primare se dovedeşte a fi nu doar un mod... Read more
ANEXA NR. 2
PROGRAMA SCOLARA
Limba si literatura italiana materna
Clasa a X-a
NOTA DE PREZENTARE
Curriculumul de Limba si literatura italiana materna destinat studierii acestei discipline de catre elevii apartinand etniei... Read more
METODA INDUCŢIEI COMPLETE
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevăruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea... Read more
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE
Profesor Silvia Baltă,
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al…
Evaluarea Nationala 2013
Matematica model de subiect si barem
Vezi subiectul model si baremul de corectare pentru proba de matematica la Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a, pentru anul scolar 2012-2013.… Horoscopul carierei 2015
Descopera horoscopul carierei pe 2015 pentru toate zodiile. Citeste principalele previziuni astrologice pe plan profesional pentru anul 2015. Informatii detaliate pentru fiecare zodie pentru 2015 in ceea ce…
UTILIZAREA SOFTULUI EDUCAŢIONAL
ÎN INSTRUIREA COPIILOR CU CES
Profesor Psihopedagog Ştefănescu Adreana
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa”Timişoara
Rezumat: Integrarea softurilor educaţionale în cadrul sistemului preuniversitar de învăţământ din România vizează… STUDIU DESPRE GENEZA METAFOREI ŞI
SENSUL CULTURII DE LUCIAN BLAGA
Prof. Dr. Elena Nadia Vesa
Şcoala cu Clasele I-VIII, Vidra, Judeţul Alba
Motto: Destinul omului este creaţia.
Pornind de la scurta prezentare a…
ANEXA
METODOLOGIE
pentru primirea la studii si scolarizarea cetatenilor straini din state terte UE in invatamantul de stat si particular acreditat din Romania
Afla metodologia din 15 octombrie 2012 (Metodologia din…
PROIECTELE ETWINNING
Prof. Chenaru Elena-Cristina
Şcoala cu clasele I-VIII P. H. Zangopol, Buzãu
Proiectele etwinning au o mare importantã în viata scolii, pentru cã stabilesc relatii si legãturi de prietenie între… PROFESORUL - PRINCIPALUL AGENT EDUCAŢIONAL
ÎN REALIZAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI DE CALITATE
Profesor Constantinescu Rozica
Liceul Tehnologic Economic ”Elina Matei Basarab” Rm. Sărat
Motto: A fi împreună este un început. A rămâne…
TRANSDISCIPLINARITATEA
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari
Articolul de faţă scoate în evidenţă abordarea integrată a curriculumului, punând accent pe transdisciplinaritate,…
|
|