|
|
Sesiune speciala la examenul de bacalaureat pentru elevii componenti ai loturilor olimpice |
Vineri, 18 Mai 2012 16:10 |
SESIUNEA SPECIALĂ LA
EXAMENUL DE BACALAUREAT
PENTRU ELEVII COMPONENŢI
AI LOTURILOR OLIMPICE
Colegiul Naţional Pedagogic „Ştefan cel Mare" şi Colegiul Tehnic de Comunicaţii „Nicolae Vasilescu - Karpen" din Bacău vor găzdui, în perioada 19 mai - 1 iunie 2012, sesiunea specială a examenului de bacalaureat pentru absolvenţii de liceu participanţi la loturile naţionale lărgite care se pregătesc pentru olimpiadele şi concursurile internaţionale sportive sau pe discipline.
Pentru această sesiune, sunt eligibili 929 de elevi de clasa a XII-a aflaţi în pregătire sau proces de selecţie pentru alcătuirea echipelor care vor reprezenta România, atât la olimpiadele internaţionale pe discipline, cât şi la diverse competiţii sportive (campionate europene sau mondiale de juniori etc.).
Înscrierea candidaţilor va avea loc în perioada 19-20 mai. Probele de evaluare a competenţelor stabilite de metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de Bacalaureat se vor desfăşura după următorul program:
21-22 mai - evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română/limba maternă,
23-24 mai - evaluarea competenţelor digitale,
24-25 mai - evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională.
Probele scrise vor avea loc după următorul calendar:
28 mai (limba şi literatura română),
29 mai (proba obligatorie a profilului),
30 mai (proba la alegere a profilului şi specializării),
31 mai (limba şi literatura maternă).
Afişarea primelor rezultate este prevăzută pentru data de 31 mai (până la ora 18.00), iar depunerea contestaţiilor în cursul aceleiaşi zile, în intervalul orar 18.00 - 22.00.
Vineri, 1 iunie, vor fi soluţionate contestaţiile şi afişate rezultatele finale.
Elevii care susţin examenul de bacalaureat în sesiunea specială îşi vor asuma întreaga răspundere pentru parcurgerea integrală a materiei din care vor fi elaborate subiectele de examen. De asemenea, conducerea unităţii şcolare din care provine candidatul răspunde de încheierea situaţiei şcolare a acestuia în timp util.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Evaluarea nationala 2013
Calendarul probelor si etapele repartizarii in licee
Cursurile la clasa a VIII-a se vor incheia in 14 iunie 2013, iar in perioada 17-19 iunie va avea loc inscrierea... Read more
THE ROLE OF SELF-KNOWLEDGE IN THE DEVELOPMENT OF PERSONAL AND PROFESSIONAL LITERACY
PROFESOR JIANU CAMELIA
COLEGIUL TEHNIC REŞIŢA, CARAŞ-SEVERIN
Self-knowledge helps you develop your own potential. It helps to identify obstacles, and... Read more
FRUMUSEŢEA MATEMATICII
Prof. Opriş Brişcan Maria,
Liceul Tehnologic ,,C-tin Brâncuşi” Oradea
Unii oameni consideră că în matematică toate conceptele au fost create la întrebări fără răspuns, iar pentru alţii matematica reprezintă... Read more
Subiecte definitivat 2013
Afla care au fost subiectele de la examenul national de definitivare in invatamant 2013.
Read more
ADAPTAREA CURRICULARĂ
PENTRU INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE EDUCATIVE
Prof.Brătilă Cristina-Zonica
C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea
Adaptarea curriculară pentru elevii cu... Read more
ROLUL EDUCAŢIEI ÎN COMBATEREA VIOLENŢEI
Prof. Saizescu Cristina-Alexandra
Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara
Scopul educaţiei este de a forma, contura, configura sau definitiva... Read more
TEORIA INTELIGENŢELOR MULTIPLE CA
INSTRUMENT UTILIZAT ÎN CADRUL LECŢIILOR
CENTRATE PE ELEV
Prof. dr. Ramona Nedea
Colegiul Tehnic Buzau
“Acelaşi copil poate fi interesat, gânditor şi angajat în anumite conţinuturi, în timp ce... Read more
Planificare model pentru educatie fizica si sport invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari... Read more
Proiectul "Practica Studentilor Facultãtii de Constructii" a vizat dezvoltarea pregãtirii profesionale a studentilor, fiind realizat ca parteneriat între Universitatea Tehnicã din Cluj-Napoca, Facultatea de Constructii si Instalatii - Catedra de… MĂSURAREA COMPETENŢELOR DE LECTURĂ ALE ELEVILOR DIN CLASA A IX-A LICEU
- studiu de caz -
Prof. VIRA ADINA MONICA
Colegiul Tehnic de Transporturi, jud. Braşov
Predarea limbii şi literaturii române la clasele cu… STUDIU DE CAZ
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani
În ceea ce priveşte societatea din ziua de astăzi, se poate observa cu uşurinţă că în interiorul…
ETICA ÎN DEZBATEREA DIDACTICĂ
DE LA BANALITATE LA ARTĂ
Profesor Hrihorciuc Otilia
Liceul Tehnologic ”Ion Nistor”- Vicovu de Sus, județul Suceava
Atât dezbaterea cât și problemele de etică sunt subiecte din ce în ce…
IMPORTANŢA ORELOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ
ÎN ŞCOALĂ
Prof. Ed. fizică Lazăr Răzvan
Şcoala Gimnazială “Anghel Saligny” Focşani, Vrancea
Educaţia fizică din…
METODE ACTIV-PARTICIPATIVE
FOLOSITE ÎN PREDAREA MATEMATICII
Ievuţa Mirela Nicoleta - profesor
Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu” Buceş
,,Un elev nu este un vas pe care trebuie să-l umpli, ci o flacară pe… AMPRENTA ALTERNATIVELOR EDUCAŢIONALE ASUPRA ELEVULUI
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, jud. Botoşani
Moto:’’Daţi-mi un peşte şi voi mânca azi, învăţaţi-mă să pescuiesc şi voi avea ce mânca…
DESPRE ÎNVĂŢAREA UMANĂ
Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională “Speranţa” Timişoara
Argument. Materialul cuprinde noţiuni despre învăţare şi teorii cunoscute ale învăţării promovate de savanţi în diferite perioade ale…
COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢIA ŞCOLARĂ.
SUGESTII PENTRU AMELIORAREA ASPECTELOR INEFICIENTE.
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
În cele ce urmează, voi încerca…
|
|