Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista cu ISSN Interferente in educatie publicare
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Mai 2012 12:05

- Revistă naţională de educaţie -

ISSN 2065 - 3239

 

Preşedinte APR: Şumãlan Dan

Redactor şef: Lazar Mihaiela

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-11.90.80

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

Revista "Interferenţe în educaţie" este înregistrată cu cod ISSN 2065-3239.

 

Revista “Interferenţe în educaţie”, revista oficialã a Asociaţiei Profesorilor din România, îşi propune să abordeze aspecte variate ale problematicii educaţiei: realităţi şi noutăţi educaţionale, proiecte, parteneriate, articole şi studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învăţământului preuniversitar şi universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmaţiile şi concluziile cuprinse în articole, colectivul de redacţie declinându-şi orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicaţii.

 

Dacă aveţi un articol şi doriţi să îl publicaţi în această revistă, vă rugăm să ne scrieţi pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Termen limită pentru a trimite un articol: data de 5 a fiecărei luni. Revista apare în format online.

 

Toţi cei care doresc să trimită articole pentru a fi publicate în revistă, sunt rugaţi să respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisă în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrării va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele şi calitatea autorului, precum şi instituţia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la dreapta (Times New Roman 12, Bold);

- după un rând, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – după caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- după un rând se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării (scris italic), editura, oraşul, anul apariţiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie să conţină în mod obligatoriu referinţe bibliografice (posibil şi un rezumat într-o limbă de circulaţie internaţională).

Transmiteţi materialul în format .doc.

Revista apare lunar, pe data de 8, în format online.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 15 Februarie 2020 16:24
 

Revista cu ISSN

Investim in educatie

Investim in educatie

Investim in educatie!   Vrei o schimbare in educatie? Vrei sa fii informat? Acum ai ocazia!   Sustine o initiativa frumoasa, extrem de utila profesorilor, elevilor, parintilor promovata de Asociatia Profesorilor din Romania si voteaza proiectul...

Read more

Managementul conduitei profesorilor pers…

Managementul conduitei profesorilor – perspectiva valorilor, motivațiilor și practicilor acțional – formative Prof. înv. primar Elena Jirovieanu Școala Gimnazială nr. 124 “Succesele sau eșecurile oamenilor depind de capacitatea lor de a-și...

Read more

Valentele formative ale muzicii pentru m…

VALENŢELE FORMATIVE ALE MUZICII PENTRU MICII ŞCOLARI   Înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Vidra   Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, chiar împărăteasa acestora, ne ajută în exprimarea ideilor, sentimentelor, stărilor...

Read more

Principalele dimensiuni ale managementul…

                       PRINCIPALELE  DIMENSIUNI ALE MANAGEMENTULUI                                                         CLASEI DE ELEVI   Institutor  Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani               Dimensiunile centrale ale managementului clasei de elevi, identificate la...

Read more

Competence culturelle et competence inte…

COMPETENCE CULTURELLE ET COMPETENCE INTERCULTURELLE   Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ     La compétence culturelle est, d'après Abdallah-Pretceille (1996 :32), « la connaissance des différences culturelles (dimension ethnographique), [...] une analyse en termes de structures...

Read more

Rolul si importanta jocurilor logico-mat…

ROLUL ŞI IMPORTANŢA JOCURILOR LOGICO-MATEMATICE ÎN ACTIVITĂŢILE INSTRUCTIV-EDUCATIVE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Prof. înv. primar si preşcolar Niţu Florina, Grădiniţa cu program normal „Lumea copiilor„ Topoloveni ...

Read more

Delta Dunarii

  DELTA DUNĂRII   Dimitriu Astrid-Alina, Prof. Grup Şcolar Agricol, Alexandria, jud. Teleorman     Aşezare, întindere Dunărea, izvorând din Germania, adunând afluenţii din zece ţări şi traversând patru capitale, după un traseu de 2.860 Km, formează...

Read more

Des cours a brest en France

DES COURS À BREST, EN FRANCE   Negraia Marta Cristiana, profesor de limba franceză, Şcoala Nr. 12 Miron Costin, Galaţi   Les cours de perfectionnement en France dues grace au programme Comenius, mobilités individuelles,...

Read more