|
|
Raport scris final al inspectiei scolare generale model |
Vineri, 31 August 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 3
la regulament
RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................
2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................
3. Echipa de inspectie:
Coordonatorul echipei de inspectie ..............................................................................................................................
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Numele si prenumele inspectorului
|
Aria tematica/Domeniul inspectat
|
Disciplina/Aria curriculara inspectata
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Obiectivele inspectiei:
5. Descrierea sintetica a contextului in care functioneaza institutia de educatie (demografic, geografic, economic, social, cultural etc.):
6. Date generale statistice privind unitatea de invatamant preuniversitar:
7. Activitatile desfasurate pe parcursul inspectiei:
8. Constatari/Aprecieri si recomandari pentru fiecare arie tematica/domeniu:
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Aria tematica/Domeniul si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
1.
|
Managementul scolar, managementul calitatii, dezvoltarea institutionala, eficienta atragerii si folosirii resurselor (umane, financiare, materiale si informationale), respectarea legislatiei in vigoare si a regulamentelor
Calificativul acordat:
|
|
|
|
2.
|
Modul de aplicare a curriculumului national, dezvoltarea si aplicarea curriculumului la decizia scolii/in dezvoltare locala si calitatea activitatilor extracurriculare realizate de personalul didactic si unele categorii de personal didactic auxiliar
Calificativul acordat:
|
|
|
|
3.
|
Activitatea personalului didactic (proiectare, predare- invatare, evaluare, reglare/remediere, diferentiere a demersului educational)
Calificativul acordat:
|
|
|
|
4.
|
Nivelul performantelor realizate de elevi in invatare, raportat la standardele educationale nationale (curriculare si de evaluare)
Calificativul acordat:
|
|
|
|
5.
|
Modul in care unitatea de invatamant sprijina si incurajeaza dezvoltarea personala a elevilor si motivatia acestora in invatare (consiliere, orientare scolara, asistenta individualizata) respectand principiile educatiei incluzive si asigurarea egalitatii de sanse
Calificativul acordat:
|
|
|
|
6.
|
Relatiile unitatii de invatamant cu parintii si cu comunitatea locala
Calificativul acordat:
|
|
|
|
7.
|
Atitudinea elevilor fata de educatia pe care le-o furnizeaza unitatea de invatamant
Calificativul acordat:
|
|
|
NOTA:Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare arie tematica/domeniu se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar.
9. Constatari/aprecieri si recomandari pentru fiecare disciplina inspectata:
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Disciplina si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
|
Aria Curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
|
|
Aria curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
Inspector coordonator
Numele si prenumele ................
Semnatura .............
Data:
NOTA: Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare disciplina se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar si a criteriilor de evaluare din cadrul fisei de observare a lectiei.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:32 |
|
MESERIA DE PĂRINTE
Profesor Psiholog Blejan Maria Liliana
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Toată lumea ştie că a fi părinte nu este un lucru uşor , iar pentru a stabili... Read more
EVALUAREA SCRISĂ
Prof. Marian Mihaela,
Colegiul Tehnic “Constantin Brâncuşi”
Rezumat: Evaluarea scrisă reprezintă o modalitate economică de verificare, deoarece permite ca într-un timp relativ scurt să se verifice randamentul unui număr mare... Read more
Metodologie de organizare si desfasurare
a probelor specifice sustinute de elevii sectiilor bilingve francofone
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla Metodologia din 10 septembrie... Read more
Interpretarea rezultatelor la Chestionar pentru cadrele didactice
de la Mark Twain International School
Education Technology for World Class Learning
La prima întrebare, referitoare la scopul utilizării calculatorului în timpul programului, cadrele didactice... Read more
STUDIU - AVANTAJELE ŞI DEZAVANTAJELE UTILIZĂRII TEHNOLOGIILOR DE ACCES ŞI A CELOR ASISTIVE ÎN ŞCOALĂ, PENTRU ELEVII CU DIZABILITĂŢI
înv. Marc Aurica
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi de comunicare... Read more
VIОLEΝŢA
DEFINIRE, CONCEPT, FORME
Boldașu Magdalena Maria,
prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera
În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu... Read more
DEBUTUL REUȘIT AL FIECĂREI ZILE DE ȘCOALĂ – ÎNTÂLNIREA DE DIMINEAȚĂ
Prof. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Această modalitate de debut a fiecărei zile de școală pornește... Read more
IMPORTANŢA PARTENERIATELOR
ŞCOALĂ - FAMILIE
Bobariu Liliana
Şcoala Gimnazială Vidra
Crearea unor parteneriate cu familia este un proces care necesita coalizarea energiilor si unirea efortului tuturor partenerilor si care trebuie considerat un element... Read more
OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE
Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
…
PROIECTUL EDUCAŢIONAL “PRIETENIE FĂRĂ FRONTIERE”
Prof. Piticariu Simona Nicoleta
Liceul Tehnologic Dorna Candrenilor, Suceava
Summary
Education in the spirit of European values can be considered a component of the "new education",… IDEEA FRANCEZĂ DE CIVILIZAŢIE
Maghiar Adina, prof. de limba şi literatura română
S08 „Arany Janos”, Salonta
Fiecare civilizaţie este legată de un spaţiu, cu limite aproape stabile, existând pentru fiecare dintre ele…
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PRIN ACTIVITĂŢILE INTEGRATE
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Predarea integrată a cunoştinţelor este considerată o metoda, o strategie modernă,… STUDIUL PRIVIND FOLOSIREA
METODELOR ALTERNATIVE DE ÎNVĂŢARE
Prof. Pantin Delia
Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I ” Timişoara
Studiul se referă la modul cum sunt folosite metodele alternative de învăţare, respectiv… NOPȚILE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
ÎN SPIRIT EUROPEAN
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
Nopțile lui Macedonski sunt deschise mereu interpretării, poetica sa beneficiază de o interpretare vastă… EXPERIENŢĂ LA MONTPELLIER
Prof. Burghiu Marta Cristiana,
Şcoala gimnazială nr. 12, Galaţi
Cursul de formare continuă pentru profesorii de limba franceză, care a avut loc la Montpellier, în Franţa, anul trecut, în…
INTEGRAREA JOCULUI DIDACTIC ÎN ORELE DE MATEMATICĂ
ÎN CICLUL PRIMAR
prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
MOTTO:
“Jocul este manifestarea primară a atitudinii creative… LA TRADUCTION POETIQUE
Prof. Florescu Paula Cristina,
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi Piteşti
Acest articol se opreşte asupra actului de traducere poetică care este capital pentru dialogul între culturi şi mai ales între…
|
|