|
|
Proiectul de plan cadru pentru invatamantul primar |
Joi, 14 Februarie 2013 11:43 |
Proiectul de plan cadru pentru învăţământul primar
Vezi proiectul de plan-cadru pentru învăţământul primar, document supus dezbaterii publice până la data de 19 februarie 2013.
PRECIZARE M.E.N.:
Cadrele didactice, părinţii şi reprezentanţii societăţii civile sunt invitaţi să transmită observaţii şi propuneri referitoare la Proiectul de plan-cadru pentru învăţământul primar, prin completarea unui formular de consultare, disponibil la adresa: https://www.surveymonkey.com/s/PC-primar.
Atenţie!!! Termen limită: 19 februarie 2013
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ROMANTISMUL MUZICAL CEH
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Multã vreme cultura muzicalã cehã a fost, în Baroc si Clasicism, o parte reprezentativã a celei austro-germane.... Read more
“POVESTEA UNUI OM LENEŞ”, DE ION CREANGĂ:
OMUL NU ERA LENEŞ CI BOLNAV DE MIASTENIA GRAVIS
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, judeţul Dolj
Contrar interpretărilor existente în literatura... Read more
OPŢIONAL ISTORIE LOCALĂ
ÎNTRE ACTUALITATE ŞI NECESITATE
Prof. Delescu Claudia
Şcoala Gimnazială Adam, Galaţi
Istoria locală este o realitate a şcolii româneşti din zilele noastre, este de actualitate, dar este şi... Read more

STUDIU PRIVIND CREŞTEREA MOTIVAŢIEI DE ÎNVĂŢARE A ELEVILOR LA DISCIPLINA MATEMATICĂ
Andrei Roxana, profesor,
Școala Gimnazială Nr. 25, Galați
Studiul de faţă abordează problematica... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL III
PARTICIPAREA ELEVILOR LA ACTIVITĂŢILE DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT ÎN FUNCŢIE DE STAREA LOR DE SĂNĂTATE
Art.12. Funcţia principală... Read more
CALITATE ŞI EFICIENŢĂ DIDACTICĂ
PRIN UTILIZAREA METODELOR MODERNE
Prof. Adriana-Cristina Rădoi
Grădiniţa cu Program Prelungit Nr.1, Tg-Jiu
Implementarea educaţiei centrată pe copil prin utilizarea metodelor şi tehnicilor active de învăţare este din... Read more
VALENŢE EDUCATIVE ALE PROGRAMULUI
,,SPRING DAY IN EUROPE”
Prof. Oltea Preluca
Şcoala cu clasele I-VIII “Ion Creangã” Suceava
O zi de primãvarã pare, la prima vedere, o zi ca oricare, una din zilele... Read more
PROIECTELE ETWINNING
Prof. Chenaru Elena-Cristina
Şcoala cu clasele I-VIII P. H. Zangopol, Buzãu
Proiectele etwinning au o mare importantã în viata scolii, pentru cã stabilesc relatii si legãturi de prietenie între... Read more
DESPRE EDUCAŢIA INCLUZIVĂ
Prof. Sorina Mirela Lungu
Colegiul Tehnic Reşiţa
Acest articol pune în discuţie importanţa pe care o are integrarea copiilor cu cerinţe speciale, în învăţământul de masă. Incluziunea şcolară se referă la… TIPURI DE COMUNICARE
Învăţător Oniciuc Eugen
Şcoala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoşani
Orice gest, orice privire a unei persoane comunică ceva. În demersul didactic desfăşurat la clasă…
DIDACTICA LECTURII
prof. MIHAELA MELINTE,
Colegiul Tehnic „Traian Vuiaˮ, Galaţi
Motivarea elevilor pentru lectură depinde în mare măsură de efortul pe care îl face…
DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT-SCRIS PRIN DISCIPLINELE DE STUDIU DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Competenţe cheie cadrul European
Profesor Rodica Stan
Prezentare generală
Reprezintă prima încercare la nivel european de a oferi o listă completă şi… SINCRONIE ŞI DIACRONIE
Profesor Andra Elena Diaconu,
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Modul de cercetare sincronic nu se opune categoric cercetării istorice, evolutive, diacronice, ci apare ca o completare necesară,…
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana model de subiect si barem
Vezi subiectul model, precum si baremul de corectare pentru proba de Limba si literatura romana la Evaluarea Nationala, clasa… CREATIVITATEA ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI
Prof. Gabriela Ungureanu,
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara
Societatea contemporană, comparativ cu cele anterioare, se caracterizează prin schimbări radicale care se petrec în conduită,…
METODE INTERACTIVE DE
PREDARE - ÎNVĂŢARE - EVALUARE
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Motto: „Să nu-i educăm pe copii… Test geografie – clasa a IX-a
I. Numiţi, reprezentaţi prin desen şi caracterizaţi tipurile de contacte dintre plăcile scoarţei terestre.
16 puncte
II. Alegeţi varianta corectă:
1. Mărimea radiaţiei solare înregistrate…
|
|