Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Programul Scoala altfel calendarul de organizare
Luni, 20 Februarie 2012 15:58

Programul “Scoala Altfel”

 

- calendarul de organizare -

 

 

Nr.

crt.

Perioada

Atributii

 1

13-24 Februarie 2012

Fiecare unitate de invatamant afiseaza propunerile de activitati pentru saptamana "Scoala Altfel". 

Simultan, fiecare diriginte si invatator va dezbate propunerile de activitati in clasa. Optiunile elevilor vor fi reflectate in programul final.

Consiliul Profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor vor dezbate, la randul lor, propunerile de activitati si vor opta pe marginea acestora.

 

 

 

Responsabilitatea revine: directorului scolii si consilierului educativ, cu consultarea permanenta a presedintelui consiliului scolar al elevilor.

 

 2

24 Februarie- 2 Martie 2012

Consiliul de Administratie al unitatii de invatamant va adopta forma finala a programului activitatilor pentru saptamana Scoala Altfel, avizat in prealabil de Consiliul profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor.

Programul final va fi comunicat Inspectoratului Scolar Judetean.

 

 

Responsabilitatea revine: consiliului de administratie si directorului unitatii de invatamant.

 

 3

2-5 Martie 2012

Unitatea de invatamant va afisa in fiecare clasa si cancelarie, programul adoptat pentru Saptamana Scoala Altfel”.

Inspectoratul Scolar Judetean va afisa pe site-ul institutiei, intr-un meniu special intitulat Saptamana “Scoala Altfel”, programele de activitati ale fiecarei unitati de invatamant din judet, pentru aceasta perioada.

 

 

Responsabilitatea revine: inspectoratului scolar general si directorului unitatii de invatamant.

 

 4

5-16 Martie 2012

Conducerea unitatii de invatamant se va asigura de inscrierea tuturor elevilor la activitatile derulate in Saptamana “Scoala Altfel”.

 

 

Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ si sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii.

 

 

 

 

 5

17 martie-2 Aprilie 2012

Masuri organizatorice destinate derulatii in conditii optime a activitatilor prevazute in cadrul Saptamanii “Scoala Altfel”.

 

 

Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ, sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii. Acestea se vor realiza si cu sprijin din partea presedintelui consiliului scolar al elevilor si presedintelui Comitetului Reprezentativ al Parintilor.

 

 

Ultima actualizare în Luni, 20 Februarie 2012 16:02
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Centre universitare universitati adrese…

Centre universitare - universitati - adrese contact   Centrul Universitar Bucureşti  Academia de Studii Economice Strada Piaţa Romană nr. 6, telefon 021.319.19.00 şi 021.319.19.01, fax 021.319.18.99 www.ase.ro    Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza" Aleea Privighetorilor nr. 1A,...

Read more

Dimensiunea psihopedagogica a terapiei o…

DIMENSIUNEA PSIHOPEDAGOGICĂ A TERAPIEI OCUPAŢIONALE                                                                                                                                                  Mureşan Chira Gabriel Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca               Terapia ocupaţională se constituie intr-o disciplină complexă, o activitate vitală ce valorifică informaţii interdisciplinare cu scopul de a- i restabili,...

Read more

Metodologie privind echivalarea pe baza …

Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a invatamantului universitar de scurta durata, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durata de 3...

Read more

Fisa inscriere probe de aptitudini 2014

Fisa inscriere probe de aptitudini 2014   Descarca anexa la fisa de inscriere admitere in clasa a IX-a, an scolar 2014-2015, pentru participarea la probele de aptitudini sau la probele de verificare...

Read more

Actualitatea interferentelor poetice ale…

ACTUALITATEA INTERFERENŢELOR POETICE ALE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI  (1854-1920)   Prof. drd. Miron Costina Violeta Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj   Istoria noastră literară nu a înregistrat prea multe interpretări referitoare la perioada 1854-1920, cu excepția...

Read more

Integrarea copiilor cu dizabilitati in s…

INTEGRAREA COPIILOR CU DIZABILITĂŢI ÎN ŞCOALA PUBLICĂ   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău     Dizabilitatea face parte din existenţa umană, fiind o latură a dimensiunii universale a umanităţii. Ea este cea mai...

Read more

Importanta orei de folclor in scoala

IMPORTANȚA OREI DE FOLCLOR ÎN ȘCOALĂ Profesor educație muzicală: Șomcutean Crina Ramona Liceul Tehn. ”Traian Vuia”, Tăuții Măgherăuș, jud. Maramureș “Ceea ce contează este nașterea entuziasmului creator, care...

Read more

Violenta definire concept forme

VIОLEΝŢA DEFINIRE, CONCEPT, FORME Boldașu Magdalena Maria, prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu...

Read more