Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Platforma integrata pentru metodologii examene si programe nationale
Vineri, 02 Noiembrie 2012 00:00

Lansarea platformei integrate pentru metodologiile

Examenelor si programelor nationale dezvoltate de MECTS

 

Secretarul de Stat pentru invatamant preuniversitar, domnul Stelian Fedorca, a participat miercuri, 31 octombrie, la conferinta de lansare a proiectului „Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor Admiterea in invatamantul liceal de stat, Bacalaureat, Certificare a calificarii profesionale, Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar, Titularizarea, Euro 200, Bani de liceu din sistemul educational preuniversitar”.

Evenimentul s-a desfasurat in Sala I. L. Caragiale a Hotelului Ramada Majestic din Capitala (Calea Victoriei, nr. 38-40), de la orele 10.30. Doamna Ecaterina Andronescu, ministrul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, a fost invitata, de asemenea, la ceremonia de deschidere.

Au participat reprezentanti ai Ministerului Educatiei, ai inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti si ai unitatilor de invatamant preuniversitar.
Proiectul are ca obiectiv general pilotarea implementarii unui cadru metodologic integrat
și a unei platforme informatice la nivel naț
ional in sistemul educational. Grupul tinta este format din 30 de functionari publici din MECTS, 150 de persoane angajate contractual la nivel regional si judetean in cadrul administratiilor publice si al inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti, personalul de conducere al unitatilor de invatamant si 4.000 de operatori de date la nivelul scolilor.
Proiectul, al carui beneficiar direct este MECTS, este realizat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Guvernul Romaniei, prin Ministerul Administratiei si Internelor
și Inovatie in administratie Programul Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative”.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 16:53
 

Revista cu ISSN

Optimizarea procesului de predare prin d…

OPTIMIZAREA PROCESULUI DE PREDARE PRIN DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE        Înv. Gligor Dana Școala Gimnazială Vidra, jud. Alba   O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la...

Read more

Horoscopul carierei si banilor pentru lu…

Horoscopul carierei si banilor pentru luna octombrie 2014    Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna octombrie 2014 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile in ceea ce...

Read more

De ce si cum sa cultivam gustul pentru c…

DE CE ȘI CUM SĂ CULTIVĂM GUSTUL PENTRU CITIT LA COPII ȘI ADOLESCENȚI?   Soroiu Crina, profesor învățământ primar, Școala Gimnazială George Călinescu, Iași   Articolul își propune să supună atenției un aspect de o deosebită...

Read more

What is vocabulary and what needs to be …

WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT? Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach...

Read more

Responsabilul cu Formarea Continua atrib…

Responsabilul cu Formarea Continuă (RFC) - atribuţii     A. Informare   1. Cunoaşterea legislaţiei privind perfecţionarea şi formarea continuă a cadrelor didactice şi a cadrelor didactice auxiliare; 2. Asigură accesul la informaţie pentru tot personalul...

Read more

Rolurile manageriale ale cadrului didact…

ROLURILE MANAGERIALE ALE CADRULUI DIDACTIC Macarie Cristina, prof. pedagogie Liceul Vocaţional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureş Delimitarea unor roluri specifice managerului clasei de elevi a fost determinată de evoluţia în timp...

Read more

Forme de organizare a activitatilor de e…

METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR     CAPITOLUL II     FORME DE ORGANIZARE A ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ                        ŞI SPORT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR     Art.8. Formele de organizare curriculară...

Read more

Retard de limbaj_dislalie, tahilalie

RETARD DE LIMBAJ - DISLALIE. TAHILALIE - Studiu de caz   Institutor: Anton Simona Marinela şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani     Nume subiect: Emilian Vârstã: 6 ani si 5 luni Clasa I Nevoia specialã: Retard de...

Read more