|
|
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special |
Miercuri, 01 Mai 2013 11:19 |
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamant special, disciplina terapia tulburarilor de limbaj: clasele I-X.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ROLUL ŞI IMPORTANŢA JOCURILOR LOGICO-MATEMATICE
ÎN ACTIVITĂŢILE INSTRUCTIV- EDUCATIVE
DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Prof. înv. primar si preşcolar Niţu Florina
Grădiniţa cu program normal „Lumea copiilor”... Read more
STUDIU DE SPECIALITATE PRIVIND PARTENERIATUL FAMILIE ŞCOALĂ ÎN REUŞITA EDUCAŢIEI INCLUZIVE
Profesor învăţământ primar Diac Loredana Violeta
Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu„ Buces
Educaţia integrată se referă la integrarea... Read more
DEZVOLTAREA DEPRINDERILOR MOTRICE
PRIN INTERMEDIUL PARCURSURILOR APLICATIVE
Profesor Hanciş Adrian
Şcoala Gimnazială „Gheorghe Bulgăr” Sanislău, jud. Satu Mare
În activităţile profesionale, dar mai ales în cele sportive, nivelul de dezvoltare al deprinderilor motrice... Read more
Actele necesare pentru înscrierea la examen
GRADUL DIDACTIC II – sesiunea august 2012
1. Cerere de înscriere, adresată conducerii I.S.J. (se vor preciza: unitatea şcolară, vechimea la catedră, disciplina înscrisă pe diplomă... Read more
JOCUL - MODALITATE DE PREDARE ȘI EVALUARE LA COPIII CU C.E.S.
Prof. Clipa Daniela Carmen
Şcoala Gimnazială Nr. 17 Botoşani
Una... Read more
STUDIEREA UNUI BULETIN DE ANALIZE MEDICALE
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara
Rezumat: Fiecare om trebuie să pună preț pe sănătatea proprie... Read more
Capitolul I. Reglementãri generale
Art. 1 APR
Denumirea organizatiei este „Asociatia Profesorilor din România" denumitã în continuare APR.
APR este organizatia profesorilor din România. În consecintã, APR reprezintã si apãrã drepturile cadrelor didactice... Read more
Rezultate titularizare 2012
Afla rezultatele de la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar 2012 (rezultate titularizare 2012).
Read more
PREOCUPÃRI LITERARE
PREMERGÃTOARE CERCULUI LITERAR DE LA SIBIU
Nevodenszki Sorina, institutor
Şcoala cu clasele I – VIII Sânandrei, jud. Timis
Victor Iancu, renumit estetician al perioadei interbelice, se aflã printre cei mai… IMPORTANŢA ACTIVITĂŢILOR TRANSDISCIPLINARE
Profesor învăţământ primar Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, Judeţul Timiş
Activităţile transdisciplinare sunt activităţi care abordează o tema generală din perspectiva mai multor arii…
DESPRE TERAPIA PRIN JOC ŞI EFICIENŢA ACESTEIA ÎN OBŢINEREA UNOR COMPORTAMENTE DEZIRABILE LA COPII
Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională ”Speranţa” Timişoara, judeţul Timiş
Acest articol evidenţiază tehnici eficiente…
DEZVOLTAREA PROFESIONALĂ
PRIN INTERMEDIUL PROIECTELOR EUROPENE
Prof. Bejinariu Iulian- Manuel
Colegiul Național de Informatică „Spiru Haret”, Suceava
Am încercat să scriu această lucrare în urma celor două mobilități… ROLUL ȘI IMPORTANȚA ACTIVITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Prof. Adăscăliței Elena-Daniela
Liceul Tehnologic „Al. Vlahuță” Șendriceni
„A instrui pe tineri cum se cuvine, nu constă în a le vârî în cap mulțime de cuvinte, fraze,… L’ETUDE SUR LE FRAGMENT SUR LES QUAIS DE LA SEINE
D’ ANATOLE FRANCE
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Le fragment fait parti dans le romain Le Crime de Sylvestre…
PROFESORII PREZENȚI PE INTERNET CU AJUTORUL LUI GOOGLE SITES
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Acest articol prezintă modul de realizare a… ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele primare
2. Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi… EDUCATIA PENTRU DIVERSITATE
Sintagma scoala pentru diversitate este echivalenta sintagmei scoala pentru toti si reprezinta dezideratul maximei tolerante in ceea ce priveste diferentele fizice, socioculturale, lingvistice si psihologice existente intre copii/elevi,…
|
|