|
|
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special |
Miercuri, 01 Mai 2013 11:19 |
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamant special, disciplina terapia tulburarilor de limbaj: clasele I-X.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
STRESUL ŞI STRATEGII DE REZOLVARE A CONFLICTELOR LA ADOLESCENŢI
-studiu de specialitate-
prof. psih. Nițu Elena Monica
Colegiul Național ”Dinicu Golescu”, Câmpulung Muscel
Rezumat:
Studiul realizat de către noi are şi menirea... Read more
MANAGEMENTUL PROIECTELOR
prof. Ciucă Cristina
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului,
Com. Chiojdu, Jud. Buzău
Dinamica schimbărilor ştiinţifice, culturale, sociale etc, a impus la nivel de management educaţional adaptări... Read more
ACTIVITÃŢI COMPLEMENTARE PENTRU VALORIFICAREA POTENŢIALULUI ELEVILOR
ŞI A FORMÃRII LOR
CA CETÃŢENI EUROPENI
prof. Ciucã Cristina
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca –... Read more
Evaluarea nationala 2013
Calendarul probelor si etapele repartizarii in licee
Cursurile la clasa a VIII-a se vor incheia in 14 iunie 2013, iar in perioada 17-19 iunie va avea loc inscrierea... Read more
UTILIZAREA INSTRUMENTULUI TOPGRADE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Instrumentul Topgrade este util profesorilor deoarece le permite să realizeze teste și lecții online. Acest articol... Read more
Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială
pentru acordarea gradului didactic II
Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această... Read more
DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT - SCRIS PRIN DISCIPLINELE DE STUDIU DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR LA FIECARE CLASĂ
Profesor Rodica Stan,
Şcoala Viile, jud. Galaţi
Pornind de la citatul "Elevul trebuie învăţat să citească... Read more
Ordin nr. 5484/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale dobandite formal, nonformal sau informal de catre cadrele didactice care ocupa functii de educatori/educatoare, institutori/institutoare, invatatori/invatatoare, maistru-instructor, antrenor,... Read more
ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR
Profesor Muşat Liliana
Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu
În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text.… PLANIFICARE ANUALA
Clasa ....
An şcolar .......
Clasa ...............
Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)
Profesor .....................
Semestrul.
Unitatea de învăţare (denumire)
Nr. ore
Săptămâna
Observaţii
Planificare model pentru matematica invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model…
JOCURI DE CUNOAșTERE PENTRU COPII
Popica Cristina, profesor învățământ primar
Școala Gimnazială “Mihail Sadoveanu” Întorsura Buzăului
Prezentul material conține 6 jocuri care se pot aplica cu succes la clasele primare, la începutul orei…
ÉTUDE SUR L’ORIGINALITÉ DE LA DÉMARCHE AUTOBIOGRAPHIQUE YOURCENARIENNE
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Résumé : Marguerite Yourcenar a connu le succès mondial avec les „Mémoires d’Hadrien” et „L’Œuvre au Noir”, mais… NEVOIA DE RAPORTARE LA MODEL A PERSONALITĂȚII ÎN FORMARE
Grădinița ,,Ion Creangă”, Ploiești, Județul Prahova
Relaționarea cu ceilalți, propria imagine de sine, atitudinile, aspirațiile, statusul social al omului de la…
Ordin privind organizarea si desfasurarea
examenului de bacalaureat 2013
Vezi ordinul privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national 2013.
Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu
Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:
- trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;
- … ROLURI ALE PROFESORULUI
Prof. Maghiar Adina
Şcoala cu clasele I-VIII „Arany Janos”, Salonta
Pentru a rezolva problemele actuale ale conducerii cu succes a procesului educaţional, profesorul trebuie format adecvat şi în sens managerial.…
|
|