|
|
Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia de merit 2014 |
Scris de administrator
|
Miercuri, 04 Decembrie 2013 10:54 |
Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia de merit 2014
Vezi Ordinul nr. 5455/2013 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 744 din 02.12.2013.
In baza prevederilor art. 264 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, in temeiul Hotararii Guvernului nr. 185/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei Nationale, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul educatiei nationale emite prezentul ordin.
Art. 1. -
Se aproba Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 6.211/2012 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 17 din 9 ianuarie 2013, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 3. -
Directia generala management, resurse umane si retea scolara nationala din Ministerul Educatiei Nationale, inspectoratele scolare si unitatile de invatamant duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul educatiei nationale,
Remus Pricopie
Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar 2014
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 12 Decembrie 2013 11:00 |
|
NECESITATEA CUNOAŞTERII PSIHOLOGICE A ELEVULUI
(APLICAŢIE – ELEVUL ÎN CLASA PREGĂTITOARE)
Prof. înv. primar Oancea Adelina
Şc. Gimnazială ,, I. C. Lăzărescu”- Ţiţeşti
Structura - Şc. cu cl. I-IV Valea Stânii,... Read more
INTEGRAREA JOCULUI DIDACTIC ÎN ORELE DE MATEMATICĂ
ÎN CICLUL PRIMAR
prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
MOTTO:
“Jocul este manifestarea primară a atitudinii creative... Read more
Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.... Read more
Tabere si excursii scolare - formulare si documentare
Vezi ordinul MEN 3060/2014 privind aprobarea conditiilor de organizare a taberelor, excursiilor, exeditiilor si a altor activitati de timp liber, organizate prin scoala,... Read more
STUDIU DE CAZ – ELEV M.G.
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba
Am realizat un studiu de caz... Read more
ROMÂNII DE PESTE HOTARE
- studiu de caz -
Prof. Dimitriu Alina
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Câti români stiu cã alfabetul latin a fost folosit mai întâi într-o lucrare în aromânã?... Read more
LEGĂTURA DINTRE MATEMATICĂ ŞI PRACTICĂ
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cei care afirmă că matematica este o abstracţiune fără legătură cu practica sunt în mod cert victimile unei neînţelegeri de termeni... Read more
STUDIU PRIVIND INFLUENȚA EMOȚIILOR ÎN COMUNICAREA INTERPERSONALĂ A PĂRINȚILOR COPIILOR CU CES
profesor Cristian Chelaru,
Școala Gimnazială Specială Pașcani
Rezumat
Studiul prezentat... Read more
A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând… CLIL LESSON PLAN
Date: 25th March 2011
Teacher: Ofelia
Subject: Chemistry
Topic: The Periodic Table
Type of lesson: consolidation and revision
Grade: 7th (age level: 12- 13)
Aims:
Revising and consolidating the name and the symbol… Test geografie – clasa a IX-a
I. Numiţi, reprezentaţi prin desen şi caracterizaţi tipurile de contacte dintre plăcile scoarţei terestre.
16 puncte
II. Alegeţi varianta corectă:
1. Mărimea radiaţiei solare înregistrate…
ÉTUDE SUR L’ORIGINALITÉ DE LA DÉMARCHE AUTOBIOGRAPHIQUE YOURCENARIENNE
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Résumé : Marguerite Yourcenar a connu le succès mondial avec les „Mémoires d’Hadrien” et „L’Œuvre au Noir”, mais… INTELIGENŢE MULTIPLE
După Hovard Gardner
Prof. Popp Loredana
Şcoala cu clasele I – VIII Carani, jud. Timiş
Teoria lui Hovard Gardner despre inteligenţele multiple este considerată cea mai profundă pătrundere…
Ordin pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor pentru acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, emis de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Mobilitatea personalului didactic in anul scolar 2013-2014
Vezi Metodologia - cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2013-2014, anexa la OMECTS 6239/14.11.2012.
STUDIU PRIVIND ETIMOLOGIA
CUVÂNTULUI CRĂCIUN
Prof. Curticăpean Diana
Liceul Tehnologic “Dr. Ioan Șenchea” Făgăraș
Studiul de față își propune să prezinte evoluția etimologică a cuvântului Crăciun în opinia lingviștilor și prezentarea etimoanelor termenului.
După… VIOLENŢA ÎN ŞCOALĂ. Agresiunea.
Profesor: Teodorescu Lăcrămioara
Şcoala cu clasele I-VIII Faraoanele
,, Atâta timp cât oamenii vor folosii violenţa pentru a combate violenţa, aceasta va exista întotdeauna printre noi ,, Michael…
|
|