Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Modalitatea de admitere in clasa a IX a nu se modifica
Marţi, 05 Februarie 2013 15:50

Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica

modalitatea de admitere în clasa a IX-a

 

Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica modalitatea de admitere în clasa a IX-a, pentru anul şcolar în curs, 2012-2013.
Metodologia privind Evaluarea Naţională la finalul clasei a VIII-a, aprobată prin OMECTS nr. 5.606/31.08.2012, care vizează accesul în învăţământul liceal, rămâne valabilă în forma în care a fost adoptată.

 

Ministerul Educaţiei Naţionale nu a operat şi nici nu va opera vreo modificare pentru anul şcolar în curs. Elevii se vor pregăti pentru susţinerea examenelor naţionale aşa cum deja s-a prevăzut prin actele oficiale emise de instituţia noastră.
 

În deciziile sale, Ministerul Educaţiei Naţionale se bazează pe principiul stabilităţii, dar şi pe dialogul continuu şi constructiv cu toţi actorii implicaţi în sistemul de educaţie  - elevi, studenţi, cadre didactice, sindicate şi părinţi. Drept urmare, orice modificare fundamentală pe care reprezentanţii Ministerului Educaţiei Naţionale o analizează va fi, înainte de toate, supusă dezbaterii publice.
Biroul de presă, www.edu.ro

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Invatarea prin folosirea metodelor inter…

ÎNVĂŢAREA PRIN FOLOSIREA METODELOR INTERACTIVE ÎN CICLUL PRIMAR Prof. înv. primar GLIGOR DANA Școala Gimnazială Vidra, Jud. Alba Învăţarea este una dintre...

Read more

Proba metodico practica la concursul pen…

ANEXA Nr. 8   la metodologie   PROBA METODICO-PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive...

Read more

Comisia metodica a ariei curriculare con…

Comisia metodica a ariei curriculare consiliere si orientare, activitati educative     Afla care sunt documentele necesare pentru comisia metodica a dirigintilor / aria curriculara Consiliere si orientare, activitati educative. COMPONENTA COMISIEI: dirigintii, profesorii psihopedagogi.   Documente...

Read more

Alegerea repertoriului violonistic in pr…

  ALEGEREA REPERTORIULUI VIOLONISTIC ÎN PROCESUL EDUCAŢIEI INSTRUMENTALE Prof. Corha Minodora Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj Conform programei analitice pentru clasa respectivă profesorul alcătuieşte pentru fiecare elev în parte...

Read more

Educatia tehnologica si profesionala

EDUCATIA TEHNOLOGICA SI PROFESIONALA   Conceptul de educatie profesionala Problema formarii si educarii profesionale este de mare actualitate in conditiile societatii moderne. Tanarul trebuie sa fie pregatit nu pentru a face fata numai...

Read more

Cultura francofona

CULTURA FRANCOFONĂ prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Producţia culturală francofonă este extrem de bogată şi diversă. Desfăşurarea sa în ansamblul spaţiului francofon, dar şi în...

Read more

Using social networks to teach english

USING SOCIAL NETWORKS TO TEACH ENGLISH   Prof. Dumitru Maria Magdalena Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești   In 2007, the British Council led a research activity about how the internet affected students ‘preferences as regards...

Read more

Despre terapia prin joc si eficienta ace…

DESPRE TERAPIA PRIN JOC ŞI EFICIENŢA ACESTEIA ÎN OBŢINEREA UNOR COMPORTAMENTE DEZIRABILE LA COPII   Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională ”Speranţa” Timişoara, judeţul Timiş   Acest articol evidenţiază tehnici eficiente...

Read more