Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ministerul Educatiei a prelungit termenul de depunere a contestatiilor pentru Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a
Vineri, 28 Iunie 2013 05:49

Ministerul Educaţiei a prelungit termenul de depunere

a contestaţiilor pentru Evaluarea Naţională la clasa a VIII-a
 

Ministerul Educaţiei Naţionale a decis prelungirea intervalului orar alocat pentru depunerea de contestaţii la Evaluarea Naţională de clasa a VIII-a, din ziua de sâmbătă, 29 iunie 2013. În baza Ordinului de ministru 3.974/26.06.2013, orarul de depunere a contestaţiilor se prelungeşte cu două ore, faţă de calendarul iniţial. Elevii vor putea depune contestaţiile între orele 16.00 - 22.00.

 

Aşadar, termenul de depunere a contestaţiilor la Evaluarea Naţională a fost prelungit cu două ore, după ce Ministerul Educaţiei Naţionale a decis să accepte o solicitare venită în acest sens de la Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea din România.

Potrivit unui comunicat oficial al ministerului, contestaţiile se pot depune acum între orele 16.00 şi 22.00, faţă de intervalul orar 16.00 - 20.00 stabilit anterior. Motivul acestei prelungiri, este faptul că enoriaşii Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea din România respectă ziua de sâmbătă ca pe una de repaus şi de sărbătoare religioasă şi nu pot întreprinde nici un fel de alte activităţi laice, până la apusul soarelui. Candidaţii, chiar dacă ar avea motive să depună contestaţii, nu ar putea să o facă între orele 16.00 şi 20.00, pentru că soarele încă nu apune în acel moment. Ei ar putea să se ducă, însă, la centrele de examen pentru a contesta nota primită pe întuneric, înainte de ora 22.00, când religia le permite. MEN a notificat inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti să pună în aplicare, imediat, Ordinul de ministru.

Prin decizia adoptată, MEN înţelege să respecte drepturile garantate de Constituţia României şi de legile statului român privind libertatea de conştiinţă şi asigurarea de şanse egale tuturor elevilor, indiferent de cultul de care aparţin aceştia.”

Ultima actualizare în Vineri, 28 Iunie 2013 07:53
 

Revista cu ISSN

Integrarea copiilor cu deficienta de auz

INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENŢĂ DE AUZ   Martinconi Noemi, profesor de psihopedagogie specială Centrul Şcolar Pentru Educaţie Incluzivă ,,Alexandru Roşca Lugoj”   Deoarece pierderea auzului la vârste mici determină imposibilitatea dezvoltării normale a limbajului şi,...

Read more

Studiu asupra dramaturgiei contemporane …

STUDIU ASUPRA DRAMATURGIEI CONTEMPORANE. TEATRUL POETIC. TEATRUL MODERN. REVENIREA DRAMATURGIEI.   Prof. Adăscăliței Elena-Daniela Liceul Tehnologic „Al. Vlahuță” Șendriceni               Dramaturgia, ca fenomen al literaturii contemporane, este un teritoriu străbătut cu precauție. Aici nu...

Read more

Legislatie

Ordin nr. 5106/01.09.2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obţinerii gradaţiei de merit pentru personalul didactic de predare din învăţământul preuniversitar Norme...

Read more

Strategii de integrare a elevilor cu CES…

STRATEGII DE INTEGRARE A ELEVILOR CU C.E.S. ÎN ORA DE LIMBA ROMÂNĂ   Prof. Magdalena Cotlerenco-Medeleanu Şcoala cu clasele I-VIII „Mihail Sadoveanu”, Brăila     Integrarea şcolară este un proces de includere în şcolile de masă...

Read more

Campuri lexico-semantice

CÂMPURI LEXICO-SEMANTICE STUDIU DE SPECIALITATE Profesor Andra Elena Diaconu Profesor de limba și literatura română, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Termenul câmp a fost introdus în lingvistică în prima parte a secolului al...

Read more

Metodologia predarii disciplinei religie…

Metodologia predarii disciplinei religie in invatamantul preuniversitar Vezi Ordinul M.E.C.S. nr. 5232/14.09.2015 privind aprobarea Metodologiei de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar.

Read more

Biserica, pedagog desavarsit pentru tana…

BISERICA, PEDAGOG DESĂVÂRŞIT PENTRU TÂNĂRUL CONTEMPORAN   prof. Ciprian Nazare Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi Biserica dreptmăritoare, pornind de la porunca Mântuitorului Iisus Hristos, asumă dintotdeauna o responsabilitate învăţătorească. După Învierea Sa, imitând...

Read more

Relatia profesor profesor documentarist

RELAȚIA PROFESOR-PROFESOR DOCUMENTARIST Mesaroșiu Corina Georgiana, profesor de limba română- limba franceză, Școala Gimnazială Poplaca- județ Sibiu Prin intermediul acestui articol se dorește trasarea unor aspecte definitorii privind importanța...

Read more