Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 1
  la metodologie

 

Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

 

Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:

Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Loca

litatea (Mediu)

Unitatea de inva

tamant (Unitatea de inva

tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva

tamant cu statut juridic)

Nivelul

de invata

mant

Disci

plina

Nu

marul de ore trunchi comun/ opti

onale

De

talii

Sta

tutul

Viabi

litatea

Moda

litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter

minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter

minata

Post:
1. complet
2. income

plet
3. pentru neva

zatori

Proba prac

tica

Pro

bele orale la limba de pre

dare

Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec

toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV

 

   -Denumirea localitatii

   -Codul Siruta al localitatii

   -Regimul de mediu al localitatii

   -Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant

   -Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant

   -Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra

   -Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei

   -Viabilitatea postului

   -Limba de predare

   -Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)

   -Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:

   -proba practica;

   -proba la limba de predare;

   -avizul de culte;

   -avizul de alternativa;

   -avizul liceului pedagogic;

   -avizul I.G.P./A.R.R;

   -atestat de educatie speciala;

   -post pentru profesor preparator (nevazator).


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Regulament de organizare si activitatilo…

REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR     CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE   În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile...

Read more

Dispozitii finale concurs pentru ocupare…

CAPITOLUL VI  Dispozitii finale      Art. 23. -    (1) Cheltuielile pentru organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, precum si plata cadrelor...

Read more

Metodologie privind recunoasterea si ech…

Ordin nr. 5484/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale dobandite formal, nonformal sau informal de catre cadrele didactice care ocupa functii de educatori/educatoare, institutori/institutoare, invatatori/invatatoare, maistru-instructor, antrenor,...

Read more

Cercetare stiintifica cu privire la rolu…

CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ CU PRIVIRE LA ROLUL COMUNICĂRII ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ prof. Chiru Adelina Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, judeţul Buzău De-a lungul vieţii, chiar din momentul...

Read more

Legatura dintre matematica si practica

LEGĂTURA DINTRE MATEMATICĂ ŞI PRACTICĂ Profesor Ene Steluţa  Şcoala Miron Costin, Galaţi     Cei care afirmă că matematica este o abstracţiune fără legătură cu practica sunt în mod cert victimile unei neînţelegeri de termeni...

Read more

Studiu valentele utilizarii softurilor e…

STUDIU – VALENŢELE UTILIZĂRII SOFT-URILOR EDUCAŢIONALE ÎN CICLUL PRIMAR   înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Educaţia trebuie să pregătească individul pentru ritmul accelerat al schimbării în societatea în care trăim,...

Read more

Mediul

                                                                                              MEDIUL                  Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de...

Read more

Situatia implementarii clasei pregatitoa…

Situaţia implementării clasei pregătitoare pentru anul şcolar 2012-2013   Pentru anul şcolar 2012 - 2013 s-au înscris 127.665 de elevi pentru clasa pregătitoare şi 171.885 de elevi pentru clasa I.  Prin hotărârea de...

Read more