|
|
Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate |
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 1
la metodologie
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:
Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Loca
litatea (Mediu)
|
Unitatea de inva
tamant (Unitatea de inva
tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva
tamant cu statut juridic)
|
Nivelul
de invata
mant
|
Disci
plina
|
Nu
marul de ore trunchi comun/ opti
onale
|
De
talii
|
Sta
tutul
|
Viabi
litatea
|
Moda
litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter
minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter
minata
|
Post:
1. complet
2. income
plet
3. pentru neva
zatori
|
Proba prac
tica
|
Pro
bele orale la limba de pre
dare
|
Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec
toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV
|
|
|
-Denumirea localitatii
-Codul Siruta al localitatii
-Regimul de mediu al localitatii
-Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant
-Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant
-Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra
-Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei
-Viabilitatea postului
-Limba de predare
-Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)
-Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:
-proba practica;
-proba la limba de predare;
-avizul de culte;
-avizul de alternativa;
-avizul liceului pedagogic;
-avizul I.G.P./A.R.R;
-atestat de educatie speciala;
-post pentru profesor preparator (nevazator).
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR
CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE
În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile... Read more
CAPITOLUL VI
Dispozitii finale
Art. 23. -
(1) Cheltuielile pentru organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, precum si plata cadrelor... Read more
Ordin nr. 5484/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale dobandite formal, nonformal sau informal de catre cadrele didactice care ocupa functii de educatori/educatoare, institutori/institutoare, invatatori/invatatoare, maistru-instructor, antrenor,... Read more
CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ CU PRIVIRE LA ROLUL COMUNICĂRII ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
prof. Chiru Adelina
Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, judeţul Buzău
De-a lungul vieţii, chiar din momentul... Read more
LEGĂTURA DINTRE MATEMATICĂ ŞI PRACTICĂ
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cei care afirmă că matematica este o abstracţiune fără legătură cu practica sunt în mod cert victimile unei neînţelegeri de termeni... Read more
STUDIU – VALENŢELE UTILIZĂRII SOFT-URILOR EDUCAŢIONALE ÎN CICLUL PRIMAR
înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Educaţia trebuie să pregătească individul pentru ritmul accelerat al schimbării în societatea în care trăim,... Read more
MEDIUL
Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de... Read more
Situaţia implementării clasei pregătitoare
pentru anul şcolar 2012-2013
Pentru anul şcolar 2012 - 2013 s-au înscris 127.665 de elevi pentru clasa pregătitoare şi 171.885 de elevi pentru clasa I.
Prin hotărârea de... Read more
Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale 2015
Vezi Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale desfasurate in Romania si in strainatate pentru anul scolar 2014-2015, respectiv: activitatea, tara/localitatea si perioada.
“EXPERIENṬE DE LUCRU EUROPENE PENTRU O BUNĂ INTEGRARE
PE PIAṬA MUNCII”
“Life Long Learning Program”/“Educaţie pe tot parcursul vieţii”
Drd. prof. ing. LILIANA CÎMPAN
Colegiul Tehnic “Iuliu Maniu” Şimleu Silvaniei, Sălaj
Rezumat
Un cadru propice… MITOLOGIE SLAVĂ șI GRECO-ROMANĂ. STUDIU COMPARATIV.
Autor: Dragnea Mihai
Mitologia, ca domeniu de cercetare științifică, reprezintă un ansamblu de povești[1]; mythos în greacă înseamnă ”poveste” sau ”legendă”. De-a lungul istoriei, aceste…
STUDIU DE CAZ – ELEV M.G.
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba
Am realizat un studiu de caz… Portofoliul responsabilului cu formarea continuă (RFC)
din unităţile şcolare
Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic cu modificările şi completările ulterioare, Legea învăţământului nr. 84/1995, O.M. nr. 5720/2009 privind Metodologia formării continue…
COMPETENŢELE UNUI PROFESOR
Prof. Nadia Breazu,
Colegiul Tehnic Motru, Jud. Gorj
Cuvinte cheie: psihopedagogic, psihosocial, autoinstruire
Rolul de profesor este, poate, în…
SĂRBĂTOARE A IUBIRII LA ROMÂNI, DRAGOBETELE
dr. Ştefan Lucian MUREŞANU
Motto: Dragobete blând şi darnic, / Se-nfăşoară ca năvalnic, / Patimi vechi le reaprinde, / Dragostea în plasă prinde. (Viorica Pop)
Cuvinte… DEZVOLTAREA CAPACITĂŢILOR PERCEPTIVE,
DE OBSERVARE ŞI DE REPREZENTARE A PREŞCOLARILOR
Educator Stan Luminiţa-Simona
Gradiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Preşcolarii au o deschidere perceptivă specială asupra spectacolului lumii ceea ce stimulează în grad… DESTRĂMAREA OBŞTILOR SĂTEŞTI
DIN ZONA CÂMPULUNG-MUSCEL
Prof. Gabriel TUDOSE
Şcoala „Petre Tudose” Mălureni, Argeş
Obştea sătească – unitate de bază structurală şi funcţională a societăţii româneşti din Preistorie până spre contemporaneitate –…
|
|