Fisa de evaluarea lectiei inspectia speciala la clasa |
Marţi, 11 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 3
la metodologie
Numele si prenumele candidatului.....................................
Data..............................
Examinator ................................
FISA DE EVALUAREA LECTIEI
Inspectia speciala la clasa
|
|
|
|
|
|
Analiza
|
Aspectele evaluate: criterii
|
Punctajul
|
|
Maxim
|
Realizat
|
|
Lectie
|
Aspecte formale (documente, documentatie, materiale didactice disponibile)
|
1
|
|
|
Proiectare - motivare (relationarea intra- si interdisciplinara, intra si cross- curriculara, perspectiva in raport cu unitatea de invatare, relevanta pentru viata a continuturilor)
|
1
|
|
|
Continut stiintifico-aplicativ (obiectivizare, structurare, sistematizare, coerenta, consistenta)
|
1
|
|
|
Metode si mijloace didactice (varietate, oportunitate, originalitate, eficienta)
|
1
|
|
|
Climat psihopedagogic Ambient specific disciplinei, motivatie pentru lectie
|
1
|
|
|
Elevii - dominante vizate
|
Achizitii cognitive, verbalizate/nonverbalizate (calitate, cantitate, relationare, operationalizare)
|
1
|
|
|
Deprinderi de activitate intelectuala individuala si in echipa (operatii logice, mecanisme de analiza si sinteza, tipuri de inteligente, consecventa, seriozitate, ambitia autodepasirii, colegialitate, responsabilitate si raspundere, flexibilitate in asumarea rolurilor)
|
1
|
|
|
Atitudine fata de scoala - statutul si rolul la ora (pozitiva - colaborator, indiferenta - spectator)
|
1
|
|
|
Profesorul - dominante vizate
|
Competente profesionale si metodice (de cunoastere - gradul de stapanire, organizare si prelucrare a informatiei, de executie - rapiditatea, precizia actiunilor si distributivitatea atentiei, de comunicare - fluiditatea, concizia si acuratetea discursului, captarea si pastrarea interesului elevilor, abilitatea pentru activitate diferentiata)
|
1
|
|
|
Competente sociale si de personalitate (sociabilitate, degajare, comunicativitate, registre diverse de limbaj, echilibru emotional, rezistenta la stres, ingeniozitate, flexibilitate, fermitate, toleranta, rigurozitate, obiectivitate, disponibilitate pentru autoperfectionare)
|
1
|
|
|
TOTAL:
|
10
|
|
Semnatura ...............................................
|
NOTA:
Fisa de evaluare a lectiei este completata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul inspectiei la clasa se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU
Prof. Buzea Gabriela,
Școala Gimnazială Nr. 56, București
Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în... Read more
PITAGORA PRINTRE NUMERE PRIME ŞI DIVIZIBILITATE
Prof. Popp Loredana
Liceul Pedagogic „Carmen Sylva” Timişoara
Am să încep povestea mea cu un citat al lui Emerson, în eseul "Despre prietenie" unde acesta spune... Read more
ALTERNATIVE METODOLOGICE INTERACTIVE
ÎN PREDAREA LITERATURII
prof. LAURA MIHAELA HERMAN
Şcoala cu Clasele I-VIII „Nicolae Iorga”, Baia Mare
Metodele de învãtãmânt reprezintã cãile folosite în scoalã... Read more
CIVILIZAŢIE ŞI CULTURĂ ÎN ARHITECTURA ROMEI ANTICE
Prof. Dimitriu Astrid-Alina
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Civilizaţia şi cultura romană, cu asimilările vechilor civilizaţii mediteraneene, ale experienţelor ingineriei etrusce în construcţii, tehnici şi... Read more
MOLIÈRE - PERSONNALITÉ SITUÉE ENTRE
LE COMIQUE ET LE TRAGIQUE
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic «Ion Mincu»
Molière reste un classique, mais un classique qui propose une comédie tragique, où le tragisme survient... Read more
CADRUL ASIGURĂRII CALITĂŢII
POLITICI ŞI PROCEDURI
O politică este o descriere cuprinzătoare care precizează în mod clar ce anume doreşte să realizeze un furnizor de EDUCAŢIE ŞI FORMARE PROFESIONALĂ în fiecare domeniu.... Read more
BOGĂŢIA NOASTRĂ CEA NEPREŢUITĂ
TRADIŢIILE ŞI OBICEIURILE
Prof. Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială ”Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
Motto: ,,...datinile, proverbele, muzica şi poezia sunt arhivele popoarelor, iar cu ele se poate... Read more
ROLURI ALE PROFESORULUI
Prof. Maghiar Adina
Şcoala cu clasele I-VIII „Arany Janos”, Salonta
Pentru a rezolva problemele actuale ale conducerii cu succes a procesului educaţional, profesorul trebuie format adecvat şi în sens managerial.... Read more
IMAGINEA SATULUI ÎN OPERA LUI IOAN SLAVICI
Prof. Herman Laura
Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga”, Baia-Mare
În pleiada scriitorilor români afirmaţi pe la mijlocul celei de-a doua jumătăţi a secolului…
Planificare model pentru matematica invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model…
ALIMENTAŢIE PENTRU SĂNĂTATE ŞI LONGEVITATE
Prof. Daniela Surlaru
Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău
Hrana stă la baza vieţii. Este factor… INTERFERENŢE LITERARE
A aştepta să culegi altceva dintr-un pământ decât ceea ce a fost semănat în el ar fi copilărie.
Prof. Ioniţă Olimpia
Colegiul Economic Viilor, Bucureşti
…
DE LA METODE TRADIŢIONALE LA METODE MODERNE
ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Profesor învăţământ primar Buda Lenuţa
Şcoala Gimnazială ,,Ion Ghica”… MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII ÎN ORGANIZAŢIE
prof. Ciucă Cristina,
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu, Jud. Buzău
Schimbarea la nivel organizaţional presupune realizarea unor modificări profunde esenţiale ale organizaţiei.
Exemplu:… Programa bacalaureat 2011
Programa bacalaureat 2011
Programele pentru disciplinele examenului de bacalaureat 2011 (anexa 2 la Ordinul 4800/2010): romana, matematica, biologie, chimie, fizica, geografie, economie, filozofie, informatica, psihologie, logica si sociologie.
- Programa… FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI
Loc: Data: ____
Profesor/Maistru instructor: Total Elevi: ____
Observator: Funcţie: ____
Disciplina: Nivel/an: ____
Lecţia: … PARENTIGUL ȘI STILUL DE COMUNICARE LA ADOLESCENȚI
Măcăneață Anca Cristina
Psiholog școlar principal, C.J.R.A.E. Argeș/Liceul Tehnologic „Dacia” Pitești
Familia a fost şi reprezintă în continuare un mediu de formare atât a…
|