|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale |
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
Observaţii
|
1.
|
Relevanţa: max: 23 puncte
|
|
|
|
|
1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală (8 p);
|
|
|
|
|
1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);
|
|
|
|
1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).
|
|
|
|
2.
|
Structura şi managementul proiectului: max: 27 p
|
|
|
|
|
2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);
|
|
|
|
|
2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);
|
|
|
|
2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);
|
|
|
|
2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);
|
|
|
|
2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).
|
|
|
|
3.
|
Implicare şi participare: max: 15 p
|
|
|
|
|
3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)
|
|
|
|
|
3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)
|
|
|
|
3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor (5 p).
|
|
|
|
4.
|
Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p
|
|
|
|
|
4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)
|
|
|
|
|
4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)
|
|
|
|
4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)
|
|
|
|
5.
|
Buget: max: 20 p
|
|
|
|
|
5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)
|
|
|
|
|
5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)
- 30% – 40% (5p)
- 40% - 50% (10 p)
- peste 50% (15 p)
|
|
|
|
|
TOTAL max: 100 puncte
|
|
|
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Comisia metodica a ariei curriculare
consiliere si orientare, activitati educative
Afla care sunt documentele necesare pentru comisia metodica a dirigintilor / aria curriculara Consiliere si orientare, activitati educative.
COMPONENTA COMISIEI: dirigintii, profesorii psihopedagogi.
Documente... Read more
INSTRUIREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR PRIN APLICAREA
TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE
Profesor învățământ primar, Odarca DEAC
Școala Gimnazială „Petre Dulfu” Baia Mare
Stilurile de învățare ale elevilor se pot clasifica în diverse moduri... Read more
STAFIIZAREA EGOULUI ŞI DEMITIZAREA NEFIINDULUI
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Moto: Povara acestei lumi este prea grea pentru ca vreun om să o poată purta, iar suferinţa Universului prea crudă pentru o... Read more
A STUDY IN EXPRESSING FEELINGS IN POETRY
Profesor Ştefănescu Adriana
Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
In expressing feelings, some of the pupils have to fight the tendency of becoming too explicit and... Read more
UTILIZAREA SOFTULUI EDUCAŢIONAL
ÎN INSTRUIREA COPIILOR CU CES
Profesor Psihopedagog Ştefănescu Adreana
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa”Timişoara
Rezumat: Integrarea softurilor educaţionale în cadrul sistemului preuniversitar de învăţământ din România vizează... Read more
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
Read more
FIZICA ŞI CALCULATORUL
Profesor Szekely Daniela
Liceul Tehnologic Lupeni
Educaţia asistată de calculator, ca modalitate de instruire, este unul din domeniile în care tehnologia informaţiei are o contribuţie majoră la creşterea eficienţei procesului... Read more
Legea 258/2007 privind practica elevilor si studentilor
Capitolul I - Dispozitii generale
Art. 1 Practica este activitatea desfasurata de elevi si studenti, in conformitate cu planul de invatamant, care are drept scop... Read more
SFATURILE PREŢIOASE ALE ABSOLVENŢILOR
Fabian Iren Boglarka, profesor,
Liceul Teoretic ,,Arany Janos” Salonta
Dacă ar trebui să definesc aceste rânduri ca tipsau categorie de text, aş avea mari dificultăţi.
Totul…
Solutii de umbrire exterioara pentru scoli, licee si universitati
Protectia solara nu ar trebui sa lipseasca in mediile academice, cu atat mai mult cu cat spatiul pentru studiu trebuie sa ofere… CONVENŢIA DREPTURILOR COPILULUI
- EXPLICATĂ PENTRU COPII -
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Pe cine vizează această Convenţie (art. 1, 2):
Prezenta Convenţie este prevăzută pentru toţi cei care au…
Metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic
in anul scolar 2013-2014 modificata si completata
Vezi ordinul pentru modificarea şi completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar… NOTES SUR LA PRAGMATIQUE
ILIE MINESCU
Universitatea de Vest din TIMISOARA
Le terme pragmatique est un terme difficile à définir à cause de ses origines divers. Ceci est souligné par Blanchet (1995 :12-13) de…
RELAȚIA DINTRE STILUL PARENTAL ȘI COMPORTAMENTUL
INDEZIRABIL AL ȘCOLARULUI MIC
Marinescu Gabriela –prof. înv. primar și preșcolar,
Școala Gimnazială „Romulus Cioflec” Araci, jud.Covasna
Balint Camelia…
Precizari privind evaluarea elevilor
la proba anticipata a examenului de bacalaureat
sustinut de elevii sectiilor bilingve francofone
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla Precizarea…
Interpretarea rezultatelor la Chestionar pentru cadrele didactice
de la Mark Twain International School
Education Technology for World Class Learning
La prima întrebare, referitoare la scopul utilizării calculatorului în timpul programului, cadrele didactice…
Calendarul admiterii in invatamantul liceal de stat
pentru anul scolar 2013-2014
Vezi Calendarul admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul 2013-2014
|
|