|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale |
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
Observaţii
|
1.
|
Relevanţa: max: 23 puncte
|
|
|
|
|
1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală (8 p);
|
|
|
|
|
1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);
|
|
|
|
1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).
|
|
|
|
2.
|
Structura şi managementul proiectului: max: 27 p
|
|
|
|
|
2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);
|
|
|
|
|
2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);
|
|
|
|
2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);
|
|
|
|
2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);
|
|
|
|
2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).
|
|
|
|
3.
|
Implicare şi participare: max: 15 p
|
|
|
|
|
3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)
|
|
|
|
|
3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)
|
|
|
|
3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor (5 p).
|
|
|
|
4.
|
Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p
|
|
|
|
|
4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)
|
|
|
|
|
4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)
|
|
|
|
4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)
|
|
|
|
5.
|
Buget: max: 20 p
|
|
|
|
|
5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)
|
|
|
|
|
5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)
- 30% – 40% (5p)
- 40% - 50% (10 p)
- peste 50% (15 p)
|
|
|
|
|
TOTAL max: 100 puncte
|
|
|
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE LA MATEMATICĂ
Prof. GARCEA FLORIN CATALIN
ŞCOALA GENERALĂ NR. 1 – MOTRU
Acest articol prezintă metodele alternative de evaluare, care... Read more
IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la... Read more
DACII ÎN ANALELE FRANCE (SECOLUL IX)
Dragnea Mihai
Analele Regatului Francilor (latină Annales regni Francorum, Annales Laurissenses maiores; germană Reichsannalen) reprezintă o serie de scrieri cu caracter istoric, ce ne informează despre... Read more
ANEXA Nr. 2
la regulament
RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
Raport scris individual pe arie tematica/domeniu
Aria tematica/Domeniul: ................................................................................................................................................
Inspector: .................
Calificativ .....................
Pe baza criteriilor si... Read more
ACTUALITATEA INTERFERENŢELOR POETICE
ALE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
(1854-1920)
Prof. drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
Istoria noastră literară nu a înregistrat prea multe interpretări referitoare la perioada 1854-1920, cu excepția... Read more
MICUL ESTE FRUMOS,
MARELE ESTE SUBLIM – IMMANUEL KANT
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
“Există un efect estetic bazat pe ineditul şi imprevizibilitatea dintotdeauna a frumosului.... Read more
ÎMBOGĀŢIREA CURRICULUMULUI
PRIN VALORIFICAREA CULTURII GENERALE
Institutoare Teodora Nacov Pereni
Liceul Teoretic ”J. L. Calderon” Timişoara
Participarea elevilor la activitāţi aparţinând unor proiecte locale, judeţene, interjudeţene, naţionale şi internaţionale... Read more
ELEMENTE DE DEONTOLOGIE A EVALUARII IN CONTEXTUL
CREȘTERII CALITĂŢII ACTULUI EDUCAȚIONAL
LA DISCIPLINA MATEMATICĂ
Prof. Petruţ Steliana
Grup Şcolar „Mihai Eminescu„ Jimbolia-Timiş
„Exemplul este cel mai de seamă mijloc educativ, în tot cursul vieţii,... Read more
Oportunități Qdays
Qdays Educational este reprezentantul oficial în România pentru EF Education First, lider mondial în educație internațională și una dintre cele mai mari companii private de învățământ din lume. Înființată…
LITERATURA MAGHIARÃ
ÎN CONTEXTUL LITERATURII EUROPENE
JOKAI MOR - “OMUL DE AUR”
Prof. Rainea Adela Roxana
Şcoala cu cls. I-VIII, Cherechiu, Bihor
REZUMAT
Mor a fost avocat. Îl cunoaste în facultate… Reglementari generale
Asociaţia Profesorilor din România (APR) - înfiinţată în mai 2007 - este persoană juridică română, constituită ca organizaţie non-profit, democratică, independentă, apolitică, cu activitate civică şi sindicală, vizând să…
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR AL ELEVILOR
ÎN CADRUL DISCIPLINEI MATEMATICĂ
Prof. Petruţ Steliana
Grup Şcolar “M. Eminescu” Jimbolia Timiş
1.1. Evaluarea activităţii didactice marchează calitatea operaţionalizării obiectivelor pe un an de… ECOLOGIE CREŞTINĂ
prof. Ciprian Nazare
Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi
Motto:
“Căci ştim că toată făptura împreună suspină şi împreună are dureri până acum. Pentru că făptura aşteaptă cu nerăbdare descoperirea fiilor lui… JOCUL DE-A CITITORII ŞI PERSONAJELE - PLEDOARIE PENTRU CULTIVAREA SPIRITULUI LUDIC PRIN METODE (NE)CANONICE
Prof. Nicoleta Ichim
Grup Şcolar „Ovid Caledoniu”, Tecuci, jud. Galaţi
Demersul îşi propune, aşa cum sugerează şi titlul, să… 11. Solvenţi
În anii 50, inhalarea de cleiuri a fost larg răspândită în rândul adolescenţilor americani şi suedezi. Adezivii care conţin toluol şi solvenţi volatili erau picuraţi pe batiste (care…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 4-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie
Art. 33. -
In urma derularii activitatilor de inspectie, vor fi…
ANEXA Nr. 7
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare -…
|
|