|
|
Evaluarea Nationala 2014 la clasele a II-a a IV-a si a VI-a modele de test |
Scris de administrator
|
Vineri, 28 Martie 2014 19:39 |
Evaluarea Nationala 2014
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test
Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a, in anul scolar 2013-2014.
Asa cum suntem obisnuiti, testele au fost elaborate de catre specialisti de la Centrul National de Evaluare si Examinare (CNEE). Variantele de subiecte le gasiti pe http://subiecte2014.edu.ro/2014/ . Fiecare test a fost elaborat astfel incat sa poata fi rezolvat in 25 de minute la clasa a II-a si in 60 de minute la clasele a IV-a si a VI-a. Elevii nu vor primi note sau calificative, rezultatele obtinute nu vor fi trecute in catalog, ci vor fi valorificate la nivelul unitatii de invatamant.
Aceste evaluari se vor desfasura in doua sesiune, ambele in luna mai 2014.
Prima sesiune (6-15 mai 2014):
· Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 6 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 7 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 8 mai la matematica.
· Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 13 mai la limba romana si limba materna, iar pe 14 mai la matematica.
· Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 14 mai la limba si comunicare, iar pe 15 mai la matematica si stiinte.
A doua sesiune (20-29 mai 2014):
· Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 20 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 21 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 22 mai la matematica.
· Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 28 mai la limba romana si limba materna, iar pe 29 mai la matematica.
· Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 27 mai la limba si comunicare, iar pe 28 mai la matematica si stiinte.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
VIOLENŢA ÎN ŞCOALĂ - MODALITĂŢI DE PREVENIRE
Profesor Aurelia Nae
Şcoala „George Poboran”, Slatina, Olt
Violenţa în şcoală este o realitate pe care n-o putem nega şi nici neglija. Lucrul cel... Read more
CAZUL VOCATIV
Profesor Nae Mihaela,
Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti
Cazul vocativ are o situaţie diferită faţă de celelalte patru cazuri, deoarece nu apare decât la substantivele care... Read more
Pregatire si selectionare pentru olimpiadele internationale 2015
Vezi Calendarul activitatilor de pregatire si selectionare a loturilor participante la olimpiadele internationale 2015.
Read more
 “EXPERIENṬE DE LUCRU EUROPENE PENTRU O BUNĂ INTEGRARE
PE PIAṬA MUNCII”
“Life Long Learning Program”/“Educaţie pe tot parcursul vieţii”
Drd. prof. ing. LILIANA CÎMPAN
Colegiul Tehnic “Iuliu Maniu” Şimleu Silvaniei, Sălaj
Rezumat
Un cadru propice... Read more
STUDIU DE CAZ: IMIGRANŢII DIN ITALIA
Profesor Manole Irina
Liceul Teoretic „Miron Costin” Paşcani, judeţul Iaşi
Rezumat: Imigranţii sunt o parte componentă a fenomenului migraţional, ei reprezintă forţa activă care stimulează creşterea economică,... Read more
COMUNICAREA EFICIENTĂ DINTRE PROFESOR ȘI ELEV
Profesor psihopedagog Ștefănescu Adreana
Centrul de Resurse și Asistență Educațională ”Speranța” Timișoara
Comunicarea eficientă dintre profesor și elev presupune existența unor relații de ... Read more
Calendar pentru examenul de Bacalaureat 2014
Iata calendarul pentru examentul de Bacalaureat 2014, sesiunea iunie-iulie 2014.
Read more
JUNIMEA ŞI CRITICISMUL JUNIMIST
Prof. Gabriela Ionescu
Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu
Rezumat: Societatea Junimea a fost cea mai importantă grupare ideologică şi culturală din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, având rolul... Read more
Documente necesare pentru
coordonatorul de proiecte şi programe educative
¢ Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative
¢ Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al… COMUNICAREA DIDACTICĂ ŞI MANAGERIALĂ ÎN ŞCOALĂ.
STUDIU DE CAZ ÎN UNITATEA ŞCOLARĂ
ALEXANDRU MACEDONSKI, MELINEŞTI, DOLJ
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Absolventă a Masteratului Management Educaţional Preuniversitar
Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea…
IMPORTANŢA PREDĂRII ISTORIEI LOCALE
Prof. Vasile Cătălina
Liceul Teoretic”Paul Georgescu„ Țăndărei
Plecând de la afirmaţia lui N.Iorga: ”un popor care nu îşi cunoaşte istoria e ca un copil care nu…
Ministerul Educaţiei a prelungit termenul de depunere
a contestaţiilor pentru Evaluarea Naţională la clasa a VIII-a
Ministerul Educaţiei Naţionale a decis prelungirea intervalului orar alocat pentru depunerea de contestaţii la Evaluarea Naţională…
MODEL, MORALĂ, CONDUITĂ. PATTERNUL PREINFRACȚIONAL
Prof. Educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
Rezumat:…
STILURI EDUCATIVE FAMILIALE ŞI REUŞITA ŞCOLARĂ
Prof. Perţa Elena
Şcoala Gimnazială Păstrăveni - Neamţ
Ca şi în cazul dezvoltării cognitive, numeroase anchete indică o dependenţă a reuşitei şcolare de un stil parental …
ROLUL PROFESORULUI DE SPRIJIN ÎN ASIGURAREA SERVICIILOR EDUCAŢIONALE PENTRU ELEVII CU CES
Lector dr. Marcu Maria
Cadru didactic asociat al Universităţii „Lucian Blaga” Sibiu
Facultatea de…
DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT-SCRIS PRIN DISCIPLINELE DE STUDIU DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Competenţe cheie cadrul European
Profesor Rodica Stan
Prezentare generală
Reprezintă prima încercare la nivel european de a oferi o listă completă şi…
DESPRE SÃRBÃTOAREA MUZICII
Profesor Maria Dinu
C.N.E. “Gh.Chitu”, Craiova
Începând din anul 1982, în Franta, a fost organizatã, în prima zi a verii, 21 iunie, Sãrbãtoarea Muzicii. Astãzi, Sãrbãtoarea Muzicii este prezentã…
|
|