|
|
Concursul National Viva la Musica Zalau 2016 castigatorii pentru editia a XVIII-a |
Scris de mihaiela lazar
|
Sâmbătă, 14 Mai 2016 10:53 |
CONCURSUL NAŢIONAL „VIVA LA MUSICA”
CÂȘTIGĂTORII PENTRU EDIŢIA A XVIII-A, ZALĂU, MAI 2016
Concursul Național “VIVA LA MUSICA” 2016, aflat la cea de a XVIII-a ediție, a fost organizat de către Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău împreună cu Inspectoratul Școlar Județean Sălaj, Primăria Municipiului Zalău, Casa Municipală de Cultură Zalău și Centrul de Cultură şi Artă al Județului Sălaj. Acest concurs este inclus în CAER 2016, aprobat de Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice - nr. 25981/28.01.2016, poziția nr. 1453.
Copiilor care muncesc și aspiră spre frumos merită să li se dea o şansă, un imbold să se dezvolte, să progreseze şi să insiste pe drumul către performanţă. Concursul a devenit deja o tradiție și reprezintă o manifestare artistică de prestigiu, o competiţie şcolară cu caracter de evaluare sumativă – o formă specifică, publică, de măsurare competentă a rezultatelor obţinute în procesul de învăţământ artistic, iar prezenţa mare a elevilor din şcolile vocaţionale cu profil muzică și arte plastice denotă încrederea cu care profesorii acestora vin la Zalău pentru o confruntare profesională deschisă.
Alături de noi au fost profesori, elevi și părinți de la școlile și liceele de artă din Alba Iulia, Bistrița, Cluj-Napoca, Baia Mare, Oradea, Satu Mare, Sighetu Marmației, Târgu-Mureș și Debrecen – Ungaria. Aceștia s-au confruntat pe secțiuni: pian, vioară, corzi grave, instrumente de suflat, muzică vocală şi instrumente populare, pictură.
Evaluarea concurenţilor a fost realizată de către un juriu de specialitate alcătuit din cadre didactice din învăţământul artistic românesc, avându-l ca preşedinte pe prof. univ. dr. Ioan Bocșa de la Academia de Muzică “Gheorghe Dima” Cluj-Napoca. La finalul competiției s-au acordat premii pe secțiuni, care pot fi consultate pe site-ul Liceului de Artă “Ioan Sima” Zalău.
Marele premiu a revenit elevului Grecu Alexandru de la Liceul de Muzică “Tudor Jarda” Bistrița, care studiază chitara sub îndrumarea profesorului Pop Valentin.
Prin intermediul acestui concurs s-a urmărit promovarea culturii, a artei şi a frumosului, fiind realizat un schimb de valori între şcoli și licee de artă, precum şi un schimb de experienţă între profesori. “Viva la musica” reprezintă un bun prilej de valorizare a talentului în cadrul unei activităţi extraşcolare educative şi recreative, într-un cadrul organizat al şcolii.
Felicitări și succes pe mai departe! Să ne vedem cu bine și la edițiile viitoare, păstrând vie atât pasiunea, cât și puterea de a visa şi a împlini lucruri măreţe, rostind cu bucurie:
“VIVA LA MUSICA!”
Prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 15 Mai 2016 11:07 |
|
COPILUL ÎN FAMILIE
Prof. înv. primar Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni
Socializarea constituie procesul de continuă transformare a individului "din ființă biologică într-un subiect al unei culturi specifice" (Bernstein, Buc.... Read more
STUDIU COMPARATIV ÎNTRE EDUCAŢIA FORMALĂ, INFORMALĂ ŞI NONFORMALĂ
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Național ”Grigore Moisil”, Onești
„Educația există pe întreg parcursul vieții și nu are o destinație finală” - John... Read more
COMUNICARE ŞI DISCURS DIDACTIC
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Nimic nu poate fi cunoscut cu adevărat înainte de a trece în semne; nu există cunoaştere fără semne şi nici semne... Read more
CALCULATORUL ŞI IMPORTANŢA LUI ÎN PREDAREA BIOLOGIEI
Profesor Ilinca Ion
Şcoala Generală Samarineşti, judeţul Gorj
Rezumat: În învăţământul românesc, informatizarea a devenit o strategie naţională. Calculatorul este un mijloc tot mai folosit... Read more
ANEXA Nr. 12
la metodologie
SPECIALIZARI
care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica... Read more
Planificare model pentru educatie plastica invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
FIŞĂ DE LECTURĂ
Opera epică (model)
Am început lectura (data) __________ Am terminat lectura (data) ___________
Titlul operei literare: ___________________
Autorul:______________________________
Opera face parte din volumul:
_____________________________________
Editura:______________________________
Anul apariţiei volumului: _______________
Date importante din viaţa şi activitatea criitorului:... Read more
Platformă de prezentare
a ofertelor de educaţie non-formală
pentru săptămâna „Şcoala altfel”
Ministerul Educaţiei, Cercetrării, Tineretului şi Sportului a deschis o platfomă online de înregistrare a ofertelor organizaţiilor non-guvernamentale din domeniul educaţiei şi... Read more
Structura anului scolar 2011- 2012
Ordinul nr. 4292/2011 privind structura anului scolar 2011-2012
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 416 din 14 iunie 2011MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI In…
STUDIU DE SPECIALITATE
SCURT ISTORIC AL ALGEBREI LINIARE
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Algebra liniară este ramura matematicii care studiază vectorii, spaţiile vectoriale (numite…
Precizari privind evaluarea elevilor
la proba anticipata a examenului de bacalaureat
sustinut de elevii sectiilor bilingve francofone
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla Precizarea…
METODE DE PREDARE ACTIV-PARTICIPATIVE
METODA PROIECTULUI, SITE-URI WIKI
Leonte Anca
Colegiul Tehnic Buzău
Se vorbeşte tot mai mult în ultimii ani despre un învăţământ centrat pe elev, dar întrebarea este: cum anume învaţă elevii…
SCRATCH – MEDIU MODERN EDUCAŢIONAL
PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR
DE PROGRAMARE LA ELEVI
Simona ANASIA, Profesor Informatică şi Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor,
Liceul Teoretic “Emil Racoviţă”, Galaţi
Rezumat: Scratch este un nou limbaj de…
DIMENSIUNILE CRIZEI EDUCAȚIONALE ȊN ROMÂNIA
Negoiţă Anca-Roxana
Şcoala Gimnazială Călineşti, Floreşti-Prahova
REZUMAT:
Criza educaţiei pare a consta în lipsa de motivare a elevilor, conjugată în acelaşi timp, cu o demotivare la fel…
13. Plantele etnobotanice
Plantele psihogene sau plantele psihotrope sunt acele plante care produc schimbări în ceea ce priveşte modul de gândire, de a percepe lucrurile din jur sau dispoziţia persoanelor care…
PRINCIPIILE ALTERNATIVEI EDUCAȚIONALE STEP BY STEP
Florea Mihaela Ramona, prof. înv. primar
Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva
Step by Step este o metodă alternativă…
CONFLICTUL SOCIOCOGNITIV – FACTOR AL DEZVOLTÃRII INTELECTUALE A ELEVILOR
Prof. Bulzan Claudia
Grup Şcolar Industrial Al. Popp Resita
Activitãtile interactive care presupun colaborarea dintre elevi pot contribui la dezvoltarea cognitivã a…
|
|