Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar privind impactul utilizarii calculatorului si televizorului asupra conduitei adolescentilor
Vineri, 08 Aprilie 2011 00:00

CHESTIONAR PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR

 

1. Vă place să vă uitaţi la TV?

*      DA

*      NU

2. Vă place să utilizaţi computerul?

*      DA

*      NU

3. În ce măsură vă influenţează comportamentul timpul petrecut în faţa TV/computerului?

*      În foarte mare măsură

*      În mare măsură

*      În potrivită măsură

*      În mică măsură

*      Deloc

4. Ce emisiuni TV preferaţi?

*      Culturale

*      Documentare (tehnice/ ştiinţifice)

*      Desene animate

*      Filme

*      Divertisment

*      Publicitate/reclame

*      Sport

*      Altele

5. Câte ore petreceţi în medie, pe zi, în faţa televizorului?

*      Nici una

*      Mai putin de o ora

*      Intre  1-3 ore

*      Intre 3-5 ore

*      Peste 5 ore

6. Câte ore petreceţi în medie, pe zi, în faţa computerului?

*      Nici una

*      Mai putin de o ora

*      Intre  1-3 ore

*      Intre 3-5 ore

*      Peste 5 ore

7. Care sunt motivele pentru care utilizaţi TV/computerul?

*      Mă relaxez

*      Înving plictiseala

*      Sunt interesat de anumite emisiuni

*      Îmi oferă mai rapid informaţii

*      Mă distrez

*      Altele

8. Care sunt motivele pentru care nu utilizaţi TV/computer?

*      Am multe teme de rezolvat

*      Îmi interzic părinţii

*      Mă întâlnesc cu prietenii

*      Îmi petrec timpul cu familia

*      Desfăşor alte activităţi (sport, muzică, dans, etc.)

9. Specialiştii au dovedit că petrecerea timpului îndelungat în faţa TV/computerului are următoarele consecinţe. În care dintre acestea vă regăsiţi?

*      Oboseală

*      Insomnie

*      Izolare

*      Plictiseală

*      Dependenţă

*      Stare de somnolenţă

*      Obezitate

*      Agresivitate, agitaţie, nervozitate

*      Neatenţie

10. Realizaţi un top 5 al efectelor pozitive în ceea ce priveşte TV/computerul asupra dvs. (1- cel mai important, 5- cel mai puţin important)

*      Comunicare

*      Informare

*      Relaxare

*      Educare

*      Învăţare

11. Realizaţi un top 5 al efectelor negative în ceea ce priveşte TV/computerul asupra dvs. (1- cel mai important, 5- cel mai puţin important)

*      Imitaţie

*      Dificultăţi de comunicare (slaba capacitate de a asculta)

*      Dificultăţi de atenţie, afectarea capacităţii de concentrare

*      Probleme de învăţare

*      Violenţă/agresivitate

12. Ce alte activităţi aţi putea desfăşura în timpul liber dacă nu aţi avea posibilitatea de a petrece timpul în faţa TV/computerului?

*      Citesc

*      Mă plimb prin parc (role, bicicletă, etc.)

*      Desenez/pictez

*      Ascult muzică

*      Mă întâlnesc cu prietenii

*      Mă pregătesc suplimentar pentru şcoală

*      Mă odihnesc

*      Altele

13. Ce preferaţi să faceţi atunci când folosiţi computerul?

*      Să stau pe chat/messenger cu colegii/prietenii/persoane noi

*      Să caut informaţii

*      Să mă joc (jocuri video)

*      Să „descarc” filme, muzică

*      Să explorez diverse pagini WEB

*      Să rezolv sarcinile pentru şcoala

*      Altele

14. În ce măsură vă ajută TV/computerul în activitatea şcolară?

*      În foarte mare măsură

*      În mare măsură

*      În potrivită măsură

*      În mică măsură

*      Deloc

15. Cum reacţionează familia faţă de utilizarea TV/computerului?

*    Este împotriva folosirii în mod exagerat

*     Consideră că este folositor

*    Impun respectarea unui program

*    Folosesc în aceeaşi măsură ca şi mine

*    Îi este indiferent

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM IN SECOLU…

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM ÎN SECOLUL AL XIX-LEA Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu   Muzica programaticã, modalitate de exprimare specific romanticã, are de fapt o...

Read more

Proiect integrat de activitate didactica

PROIECT DE ACTIVITATE Profesor propunător: CĂLIN ALEXANDRA RALUCA, Școala Gimnazială Nr. 96 Este un proiect integrat de activitate didactică, nivel II- grupa mare, menit să ȋi familiarizeze pe preșcolari cu...

Read more

Omul complet si starea de sanatate

OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca ...

Read more

Fisa inscriere invatamant profesional 20…

Fisa inscriere invatamant profesional 2014   Descarca fisa de inscriere pentru invatamantul profesional de 3 ani – an scolar 2014-2015.

Read more

Cartea prietenul nepretuit

CARTEA - PRIETENUL NEPREȚUIT Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Cine nu ştie citi, nu se poate instrui, nu poate realiza nici un progres care să-l conducă spre autoinstruire şi autoeducaţie....

Read more

Importanta terapiei prin joc pentru elev…

IMPORTANȚA TERAPIEI PRIN JOC PENTRU ELEVUL CU DEFICIENȚĂ MINTALĂ   Prof. Psihopedagog Martinconi Noemi, Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa" Timişoara, Jud. Timiş    Lumea contemporană este tot mai dinamică, influenţând politicul, economicul, socialul....

Read more

Metodologia cadru pentru mobilitatea per…

Metodologia cadru pentru mobilitatea personalului didactic in anul scolar 2014-2015   Vezi Ordinul nr. 5451/12.11.2013 si anexa pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2014-2015.

Read more

Combaterea absenteismului scolar

COMBATEREA ABSENTEISMULUI ŞCOLAR   Profesor Păduraru Constantin Eugen Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău   Rezumat Fenomenul de absenteism conduce la insuccesul şcolar şi constituie un pas important spre abandonul şcolar. Pentru a putea...

Read more