|
|
Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON PLAN |
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00 |
CHESTIONAR
Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA
20 elevi chestionaţi; 2 absenţi
- Ţi-a plăcut lecţia CLIL?
a) Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
- Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.
“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”
“Am exersat şi engleză şi chimie”
“Engleza este materia mea preferată”
“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”
“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”
“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”
- Ce ai învăţat în această oră?
“Chimie şi engleză”
“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză”
- Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?
-
- Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
- Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?
Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins
- Cum te simţi acum?
încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun
- Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?
-
- Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.
Articole asemanatoare relatate:
|
|
REGULI DE AMELIORARE A COMUNICĂRII DIDACTICE
Oprescu Eugenia - profesor
Liceul Tehnologic Virgil Madgearu Roşiori de Vede
Formarea competenţelor comunicative constituie un obiectiv... Read more
Planificare model pentru limba engleza invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
PLEDOARIE PENTRU LECTURǍ
ÎNTR-O LUME DOMINATĂ DE GADGET-URI
Prof. înv. primar MINODORA CONSTANTIN
Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău
Prin proverbul românesc ,,Cartea... Read more
STUDIU ASUPRA DRAMATURGIEI CONTEMPORANE. TEATRUL POETIC. TEATRUL MODERN. REVENIREA DRAMATURGIEI.
Prof. Adăscăliței Elena-Daniela
Liceul Tehnologic „Al. Vlahuță” Șendriceni
Dramaturgia, ca fenomen al literaturii contemporane, este un teritoriu străbătut cu precauție. Aici nu... Read more
DOMENIILE SCHIMBĂRII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Profesor Vira Adina
Colegiul Tehnic de Transporturi, Braşov
Aflându-se în plină eră a schimbărilor şi a comunicării, perioadă caracterizată nu prin volumul mare de producţie sau... Read more
POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI
Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate... Read more
ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care... Read more
ROLUL DIRIGINTELUI ÎN ACTIVITATEA EDUCATIVĂ
profesor Mirela POPOV
Școala Gimnazială Ceamurlia de Jos, județul Tulcea
(Rolul dirigintelui este acela de a atinge succesul împreună cu clasa de elevi, conform unui plan... Read more
1. Opiacee
Opiumul şi substanţe înrudite:
Cultivarea macului (din care se extrage opiumul) se face pe suprafeţe întinse, cu precădere în Orientul apropiat, mijlociu şi îndepărtat. După perioada de înflorire,… STUDY CASE: GRAMMATICAL SYNONYMY IN ENGLISH-MEANS OF EXPRESSING FUTURE TIME
Prof. Simona Pisoi
C.N. Carol I, Craiova
SUMMARY
Apart from antonyms, i.e. senses opposed to each other (wrong and right), and hyponymy: sense… INTELIGENŢE MULTIPLE
După Hovard Gardner
Prof. Popp Loredana
Şcoala cu clasele I – VIII Carani, jud. Timiş
Teoria lui Hovard Gardner despre inteligenţele multiple este considerată cea mai profundă pătrundere…
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari…
STUDIUL BIODIVERSITĂȚII.
ACTIVIZAREA ELEVILOR ÎN CURSUL ORELOR DE BIOLOGIE
prof. Arjoca Mihaela,
Colegiul Tehnic “Ion Mincu” Timişoara
Rezumat: Biologia și ecologia sunt știintele care vor ajuta la evoluția și dezvoltarea întregii umanităti,… LES METHODES EXPOSITIVES DANS LA LANGUE ET
LA LITTERATURE FRANCAISE
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Les méthodes expositives dans la langue et la littérature francaise sont: la description,… Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din…
CÂT DE SĂNĂTOS NE HRĂNIM?!
– CHESTIONAR –
Florea Mihaela- Ramona,
prof. înv. primar, Școala Gimnazială „Andrei Șaguna” Deva
Pentru a putea limita efectele negative ale alimentației haotice pe care… 1. Crack-ul
La mijlocul anilor 80 a apărut în SUA şi mai târziu în Europa un drog care seamănă, din punct de vedere al procesului de producţie, cu drogurile sintetice…
|
|