Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Capitol II
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47

Capitolul II. Membrii APR

-    membri activi

-    membri sustinãtori

-    membri de onoare

-    membri fondatori


Art. 9 Membrii activi (membrii APR)

  • La cerere, orice cadru didactic, care îsi însuseste principiile prezentului statut, care plãteste cotizatia si taxa de înscriere, care se obligã ca prin activitatea sa sã promoveze scopurile APR poate deveni membru APR.
  • Membrii activi au urmãtoarele drepturi:

·     De a participa la sedintele Adunãrii Generale si la sedintele ordinare ale APR.

·     Doar membrii APR  pot alege sau pot fi alesi în functiile de conducere ale asociatiei.

·    Membrii APR au drept de vot egal, prin reprezentare, la toate nivelurile de decizie. Votul lor nu poate fi delegat.

·    Membrii APR au dreptul de a fi informati asupra activitãtii organizatiei si de a participa la toate activitãtile si programele acesteia.

  • Calitatea de membru activ al asociatiei înceteazã odatã cu:

                -    Pierderea calitãtii de cadru didactic, masterand, sau doctorand;

-    Nerespectarea prevederilor prezentului Statut;

-    Implicarea în actiuni care afecteazã prestigiul APR;

-    Prin neplata cotizatiei conform conditiilor stipulate în Regulamentul de functionare;

-    Prin decizia motivatã a Consiliului Director. Aceastã decizie poate fi atacatã cu contestatie în termen de 15 zile de la comunicare;

·    Contestatiile prevãzute la art. 9 lit. c. din Statut se solutioneazã de cãtre Adunarea Generalã a asociatiei, dupã citirea contestatiei si audierea prealabilã a contestatorului de cãtre Consiliului Director. Decizia initialã poate fi înlãturatã sau modificatã doar cu aprobarea  Adunãrii Generale;

·   La cerere.

Art. 10 Membrii sustinãtori

  • La cerere pot deveni membri sustinãtori ai APR alte persoane decât categoriile mentionate la art. 9 lit. c., cu acordul Comitetului Director.
  • Membrii sustinãtori beneficiazã de toate drepturile membrilor ordinari, în afarã de drepturile de a alege si de a fi ales.

Art. 11 Membrii de onoare

  • Membrii de onoare pot fi persoanele cu merite exceptionale fatã de ambianta universitarã si preuniversitarã, care prin activitatea lor constituie un exemplu de civism, spirit democratic, persoane care au sau au avut un aport considerabil la dezvoltarea APR.
  • Calitatea de membru de onoare se conferã de cãtre Adunarea Generalã a APR.

Art. 12 Membrii fondatori

  • Membrii fondatori sunt persoanele fizice care, cunoscând scopul, obiectivele si Statutul APR sunt de acord cu acestea si se angajeazã a contribui în mod activ la împlinirea lor.
  • Membrii fondatori dobândesc aceastã calitate în Adunarea Generalã de Constituire.
  • Membrii fondatori sunt nominalizati în Anexa 1, care face parte integrantã din prezentul statut.  
  • Dupa constituirea asociatiei, membrii fondatori vor alcãtui Consiliul de Onoare si Mediere. Functionarea acestuia va fi reglementatã de Regulamentul de Ordine Interioarã.



Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39
 

Revista cu ISSN

Rolul factorilor externi sociopedagogici…

ROLUL FACTORILOR EXTERNI - SOCIOPEDAGOGICI - ÎN PERFORMANŢA ŞCOLARĂ Coman Simona-Roxana, profesor învățământ primar Școala Gimnazială „Șerban Cioculescu” Găești, Dâmbovița   Articolul îți propune identificarea rolului factorilor sociopedagogici în obținerea randamentului școlar....

Read more

Educatia ecologica o sansa pentru viitor

EDUCAŢIA ECOLOGICĂ – O ŞANSĂ PENTRU VIITOR!                                                   Profesor: Miron Steluţa Otilia Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila   Rezumat: Educaţia ecologică este o componentă a educaţiei aflată la confluenţa dintre ştiinţele...

Read more

Managementul proiectelor

MANAGEMENTUL PROIECTELOR   prof. Ciucă Cristina  Şcoala cu clasele I – VIII    Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu,  Jud. Buzău   Dinamica schimbărilor ştiinţifice, culturale, sociale etc, a impus la nivel de management educaţional adaptări...

Read more

Efl teaching through music

EFL TEACHING THROUGH MUSIC Profesor ALEXANDRU ANDREEA, Şcoala Gimnazială “Ion Ionescu”, Valea Calugarească Oneț of the big problems we all face, whether teaching English to children or adults, is...

Read more

Impactul migratiei parintilor asupra cop…

 IMPACTUL MIGRAŢIEI PĂRINŢILOR ASUPRA COPIILOR RĂMAŞI SINGURI ACASĂ   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila     Rezumat: Copii lăsaţi singuri acasă, în grija bunicilor sau a altor rude, dar şi cei...

Read more

Plansul bacovian si revelarea motivata a…

PLÂNSUL BACOVIAN ŞI REVELAREA MOTIVATĂ A UNEI DESCĂRCĂRI INTERIOARE   Ştefan Lucian Mureşanu, PhD   Motto: În haine negre, întunecate, / Eu plâng în parcul de mult părăsit... / Şi-a mea serenadă s-a rătăcit,...

Read more

Strategii de predare si de invatare folo…

INTERACTING IN MADRID STRATEGII DE PREDARE șI DE ÎNVĂțARE FOLOSIND JOCURI șI ACTIVITĂțI DRAMATICE   Inst. Riciu Daniela Liceul Teoretic Duiliu Zamfirescu Odobești, Vrancea   Cursul „Interacting in Madrid. Teaching and learning strategies using games and...

Read more

Formarea de competente prin lectiile de …

FORMAREA DE COMPETENŢE PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ Profesor, Popescu Marcela Paula Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa Cuprins: 1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire....

Read more