Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Calendar examenul national de definitivare in invatamant
Luni, 03 Decembrie 2012 00:00

Calendarul desfăşurării examenului naţional

de definitivare în învăţământ

 

Vezi calendarul şi programul de desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ.

 

până la 15 decembrie

Depunerea dosarelor de înscriere la unitățile de învățământ, verificarea și înregistrarea dosarelor la ISJ/ISMB

până la 15 ianuarie

Introducerea datelor candidaților în aplicație și validarea fișelor candidaților în aplicație

10-15 februarie

Elaborarea și publicarea modelelor-cadru de subiecte și a baremelor

până la 20 iunie

Efectuarea inspecțiilor speciale la clasă

21 iunie

Stabilirea centrelor de examen și transmiterea către Comisia națională a documentelor solicitate

până la 28 iunie

Completarea dosarelor candidaților cu documentele prevăzute la art. 6 alin (1) lit. g)-h) și finalizarea înscrierii candidaților în aplicație

10 iulie

Transmiterea de către ISJ/ISMB către centrele de examen a datelor candidaţilor admişi pentru a participa la proba scrisă

18 iulie

Susţinerea probei scrise

23 iulie

Afişarea rezultatelor

23-24 iulie

Înregistrarea contestaţiilor şi transmiterea acestora la centrele de evaluare

25-26 iulie

Rezolvarea contestaţiilor

27 iulie

Afişarea rezultatelor finale

29-31 iulie

Transmiterea la MECTS a tabelelor nominale cu candida­ţii admişi și validarea rezultatelor examenului

1-15 august

Comunicarea către ISJ/ISMB a ordinului de validare a rezultatelor examenului

15-31 august

Eliberarea adeverințelor de promovare a examenului de definitivare în învățământ

Ultima actualizare în Marţi, 04 Decembrie 2012 19:49
 

Revista cu ISSN

Cet de prezenta este limba romana in man…

CÂT DE PREZENTĂ ESTE LIMBA ROMÂNĂ ÎN MANUALELE DE LICEU? Prof Vlad Petronela, Liceul Tehnologic Anghel Saligny Fetești, jud. Ialomița În programele de limba şi literatura română pentru...

Read more

Educatia

EDUCATIA    Educatia reprezinta activitatea specializata, specific umana, desfasurata in mod deliberat, prin care se mijloceste raportul dintre om si factorii de mediu, favorizand dezvoltarea omului prin intermediul societatii si a societatii...

Read more

Autoobservarea si autonotarea zilnica la…

AUTOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR, O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA ÎN ŞCOALĂ                                                                                       Virgil Beceru, profesor pensionar, Iaşi,           Şcoala şi familia se află într-un...

Read more

Rolul educatiei in combaterea violentei

ROLUL EDUCAŢIEI ÎN COMBATEREA VIOLENŢEI Prof. Saizescu Cristina-Alexandra Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara Scopul educaţiei este de a forma, contura, configura sau definitiva...

Read more

Creativitatea dimensiune psihologica a p…

CREATIVITATEA – DIMENSIUNE PSIHOLOGICĂ A PERSONALITĂŢII UMANE Prof. ȋnv. Primar Stavăr – Oprişan Mihaela- Alexandra Şcoala Gimnazială “Anghel Saligny” Focşani, Vrancea Creativitatea a...

Read more

Metode si procedee interactive utilizate…

METODE ŞI PROCEDEE INTERACTIVE UTILIZATE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CICLUL PRIMAR   Pricope Delia Loredana, profesor învăţământul primar, Şcoala Gimnazială “Vasile Conta”, Iaşi     Metodele de învăţământ reprezintă căile de transformare în practică a...

Read more

Alexandru Macedonski_promotor al innoiri…

ALEXANDRU MACEDONSKI, PROMOTOR AL ÎNNOIRII POEZIEI ROMÂNEŞTI   Prof. Cojocaru Iuliana Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 9 „Petreche Poenaru”, Craiova       Poet, prozator, dramaturg, publicist, Macedonski a fost un promotor al înnoirii poeziei: o literaturã...

Read more

Mitul lui Sisif

MITUL LUI SISIF Prof. Lorincz Cristina profesor C.T. Iosif Şilimon, Braşov   Articolul de faţă este un studiu asupra operei camusiene „Mitul lui Sisif”, aducând în discuţie tema principală a absurdului. Întregul studiu se...

Read more