|
|
Activitati, proiecte, parteneriate, articole
Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie |
Scris de administrator
|
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35 |
Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie
Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14
Titlul Proiectului: Ştiinţifico-fantastic în educaţie
Acronimul proiectului: SciFiEd
Numărul proiectului: 527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP
Introducere PARTEA I
Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01 |
Citeşte mai mult... [Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie]
|
|
Mostre de unitati SF intercurriculare |
Scris de administrator
|
Duminică, 20 Aprilie 2014 18:42 |
PARTEA VI
Mostre de unităţi SF intercurriculare
Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul de a atinge obiectivele educaţionale în mai multe arii ale curriculumului.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:54 |
Citeşte mai mult... [Mostre de unitati SF intercurriculare]
|
Sugestii pentru utilizarea filmului multimedia si a tehnologiilor Web 2.0 |
Scris de administrator
|
Sâmbătă, 19 Aprilie 2014 14:19 |
PARTEA V
Sugestii pentru utilizarea filmului, multimedia, şi a tehnologiilor Web 2.0
Natura multimedia a instrumentelor noastre contemporane permite implicarea mai multor simţuri, vizând stiluri de învăţare multiple. Natura lor multi-modală implică faptul că informaţia este stocată în mai mult de un singur mod. Informaţia vizuală, verbală şi auditivă poate fi incorporată în asemenea sisteme. Reprezentarea informaţiei în moduri multiple poate îmbunătăţi învăţarea şi retenţia, numai atunci când există o suprapunere între diferitele modalităţi.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:51 |
Citeşte mai mult... [Sugestii pentru utilizarea filmului multimedia si a tehnologiilor Web 2.0]
|
Linii directoare si idei pentru incorporarea SF-ului in diverse domenii educationale |
Scris de administrator
|
Joi, 17 Aprilie 2014 08:37 |
PARTEA IV
Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale
Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea modului lor de predare, făcând ştiinţa mai atractivă pt. elevi, conectând-o cu probleme reale, din viaţa de zi cu zi, cum ar fi mediul, precum şi pe (2) facilitarea accesului la ştiinţă pt. fete şi alte grupuri marginalizate. Ideea centrală a proiectului este de a realiza aceste lucruri prin încorporarea SF-ului în predarea ştiinţelor. Cercetarea arată că introducerea naraţiunilor în educaţia ştiinţifică îmbunătăţeşte semnificativ memoria, motivaţia şi înţelegerea elevilor.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:51 |
Citeşte mai mult... [Linii directoare si idei pentru incorporarea SF-ului in diverse domenii educationale]
|
Trecere in revista a textelor semnificative SF pentru copii si adolescenti |
Scris de administrator
|
Miercuri, 16 Aprilie 2014 23:32 |
PARTEA III
Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi
Introducere
Toţi partenerii în proiect au fost rugaţi să selecteze 10-20 de texte SF pentru copii şi adolescenţi care au fost publicate în limba lor.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 18:46 |
Citeşte mai mult... [Trecere in revista a textelor semnificative SF pentru copii si adolescenti]
|
Introducere in stiintifico-fantastic si subgenurile lui |
Scris de administrator
|
Marţi, 15 Aprilie 2014 12:30 |
Partea II
Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui
O caracteristică definitorie a modului SF este fascinaţia pe care o reprezintă referitor la ştiinţă şi tehnologie. Literatura şi ştiinţa, sau ştiinţa şi literatura, sunt adeseori considerate ca aparţinând de culturi profesionale separate şi non-comunicative. SF-ul este unul dintre podurile care contribuie la apropierea dintre ele, la conectarea marginilor acestei prăpăstii.
|
Citeşte mai mult... [Introducere in stiintifico-fantastic si subgenurile lui]
|
Scris de administrator
|
Luni, 14 Aprilie 2014 18:29 |
Partea I
Abordarea SciFiEd
Sumar executiv al Raportului Transnaţional de cercetare şi Rezumat al abordărilor şi metodelor sugerate
Raportul prezintă rezultatele cercetării de birou (de desk) - un sondaj bibliografic în cadrul fiecărei literaturi naţionale - şi o cercetare de teren realizată prin chestionar şi interviuri structurate, faţă-în-faţă, în toate ţările partenere, şi anume Cipru, Irlanda, Italia, Polonia şi România.
|
Citeşte mai mult... [Abordarea SciFiEd]
|
Cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post pe perioada nedeterminata |
Scris de administrator
|
Joi, 10 Aprilie 2014 04:11 |
Cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post pe perioada nedeterminata
Guvernul Romaniei a aprobat, miercuri - 9 aprilie 2014, modificarile la Legea Educatiei Nationale prin care cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post/catedra pe perioada nedeterminata. Acest lucru a fost aprobat in sedinta de guvern, OUG care modifica art. 253 al Legii nr. 1/2011, ca urmare a Deciziei Curtii Constitutionale nr. 106/2014, publicata in MO nr.238/03.04.2014.
|
Ultima actualizare în Joi, 10 Aprilie 2014 13:20 |
Citeşte mai mult... [Cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post pe perioada nedeterminata]
|
Programul Euro 200 pentru calculatoare 2014 |
Scris de administrator
|
Vineri, 04 Aprilie 2014 21:31 |
Programul Euro 200 pentru calculatoare 2014
Ministerul Educatiei Nationale continua si in anul 2014 programul social „Euro 200" pentru acordarea unui sprijin financiar in vederea stimularii achizitiei de computere. Ajutorul financiar reprezinta echivalentul in lei a 200 de Euro pentru un calculator, fara a depasi valoarea calculatorului achizitionat.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Aprilie 2014 17:39 |
Citeşte mai mult... [Programul Euro 200 pentru calculatoare 2014]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 3 din 22 |
|
EDUCATIA FIZICA SI SPORTUL
Sensul pedagogic al notiunii de educatie fizica
Educatia fizica este o componenta indispensabila a educatiei, care urmareste dezvoltarea armonioasa si normala a organismului, intarirea sanatatii si cultivarea unor... Read more
Scurt istoric
Încă din cele mai vechi timpuri oamenii au cunoscut proprietăţile drogurilor. Acestea erau folosite în cadrul ceremoniilor religioase, al ritualurilor mistice, în scopuri terapeutice, dar şi pentru a induce... Read more
EDUCAŢIA ECOLOGICĂ LA CICLUL PRIMAR
Prof. Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud. Timiş
„Nu putem schimba pe alţii, dar dacă ne putem... Read more
ABSENTEISMUL – O PROBLEMĂ
CARE ÎŞI AŞTEAPTĂ REZOLVAREA
Prof. Mihai Popescu
GST Ploieşti
Starea absenteismul în şcolile din România a devenit un fenomen îngrijorător, iar datele publicate de inspectoratele şcolare arată că unii... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
REPREZENTAREA ROMÂNIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI
· 2001 – participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Strasburg, Franţa;
· 2001 – iniţierea vizitelor de studiu şi experienţă... Read more
Calendarul desfăşurării concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi
în management educaţional, sesiunea 2012, seria a 2-a
CALENDARUL
desfăşurării concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru... Read more
Planificare model pentru terapia educationala complexa si integrata invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de... Read more
IMPACTUL MIGRAŢIEI PĂRINŢILOR ASUPRA
COPIILOR RĂMAŞI SINGURI ACASĂ
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Copii lăsaţi singuri acasă, în grija bunicilor sau a altor rude, dar şi cei... Read more
SPIRITUL CONTINUĂ EXISTENŢA NEFIINDĂ A UMBREI OMULUI VIU
Ştefan Lucian MUREŞANU
Motto: Cu cât oamenii îmbătrânesc cu atât spiritual lor devine mai suplu, mai cald, dobândind o înfăţişare mai organic. S-ar…
EDUCAȚIE FĂRĂ FRONTIERE
RELAȚIA GRĂDINIȚĂ-ȘCOALĂ-FAMILIE-SOCIETATE
Prof. înv. preșc. State-Titirișcă Alexandra,
Grădinița P.P. Piticot, Slobozia, Ialomița
Dezideratul învățământului preșcolar este de a oferi sprijin competent pentru dezvoltarea armonioasă în plan…
INCLUZIUNEA - O REALITATE?
ELEVII CU CES ŞI LECTURA
Prof. Cristina Hanţ,
Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn”, Arad
Rezumat:
Lucrarea are… IMPORTANȚA TERAPIEI PRIN JOC PENTRU ELEVUL CU DEFICIENȚĂ MINTALĂ
Prof. Psihopedagog Martinconi Noemi,
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa" Timişoara, Jud. Timiş
Lumea contemporană este tot mai dinamică, influenţând politicul, economicul, socialul.… NECESITATEA CUNOAŞTERII PSIHOLOGICE A ELEVULUI
(APLICAŢIE – ELEVUL ÎN CLASA PREGĂTITOARE)
Prof. înv. primar Oancea Adelina
Şc. Gimnazială ,, I. C. Lăzărescu”- Ţiţeşti
Structura - Şc. cu cl. I-IV Valea Stânii,… LEGĂTURILE FUNCȚIONALE DINTRE ROFESOR, ELEV ȘI PĂRINTE
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Rolul conducător în procesul de educație îl are fără îndoială școala, dar în calitatea sa… JOCULUI DIDACTIC MATEMATIC LA CICLUL PRIMAR
Prof. Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud Timiş
Adaptarea copilului la munca şcolară se realizează dând caracter de joc multor… PLEDOARIE PENTRU STUDIUL LIMBII FRANCEZE
prof. drd. Stan Cristina
Şcoala Gimnazială Grigore Moisil Ploieşti, jud. Prahova
În zilele noastre, limbile străine au devenit o necesitate pentru o viaţă profesională de succes şi…
TEMA IUBIRII ȘI MOTIVUL CUPLULUI ÎN ROMANUL MAITREYI
(Exemplu de proiectare a activității didactice)
Marincaș Marinela Adriana, profesor
Liceul de Arte ,,Regina Maria”…
|
|