Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Activitatea asociatiei sportive scolare
Marţi, 14 Septembrie 2010 07:24

METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII

ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT

ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

  

 

CAPITOLUL X

  

ACTIVITATEA ASOCIAŢIEI SPORTIVE ŞCOLARE 

Art.47. Asociaţia sportivă reprezintă principala formă extraşcolară de organizare a activităţilor competiţionale şi necompetiţionale ale elevilor de la nivelul unităţilor de învăţământ. Ea îşi dobândeşte legimitatea prin certificatul de identitate sportivă (CIS) şi afilierea la Federaţia Sportului Şcolar şi Universitar, organizându-şi activitatea în conformitate cu regulamentele şi cerinţele acesteia.

 

Art.48.

Afilierea asociaţiei sportive şcolare constituie o condiţie obligatorie pentru înscrierea şi participarea unităţii de învăţământ pe care o reprezintă în cadrul competiţiilor cuprinse în Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar şi la acţiunile sportive cu caracter naţional şi internaţional cuprinse în calendarul F.S.S.U.

 

 

Art.49. Activitatea asociaţiei sportive se organizează pe secţii sportive sau forme de activitate cu caracter recreativ, la care pot participa inclusiv cadrele didactice angajate în unitatea de învăţământ respectivă, cu respectarea propriilor reglementări, aprobate în Adunarea generală, organizată anual.

 

Art.50. Catedra de educaţie fizică şi sport se implică în sprijinirea organizării secţiilor/ activităţilor care se vor organiza în fiecare an şcolar, punând la dispoziţia acestora întreaga bază sportivă şi materială existentă, precum şi în conducerea unor programe sportiv-turistice  solicitate de elevi  şi pentru care se impune un sprijin de instruire specializat (gimnastica acrobatică, culturism, etc.).

 

Art.51. În cadrul asociaţiei sportive, fiecare clasă îşi pregăteşte formaţiile care participă la competiţiile interne.

 

Art.52. În organizarea şi realizarea activităţilor stabilite, pentru un an şcolar, pot fi implicaţi elevii cu iniţiativă şi pasiune în acest sens, cadre didactice, părinţi, sponsori pentru implicarea în asemenea activităţi şi pentru care îşi dă  avizul directorul şcolii.

 

Art.53. În aprecierea anuală a activităţii profesorilor de educaţie fizică şi sport se va avea în vedere şi contribuţia acestora în organizarea timpului liber al elevilor prin variate acţiuni cu specific sportiv, agreate de grupuri  de elevi  cu preocupări comune în acest sens.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:52
 

Revista cu ISSN

Calendarul olimpiadelor si concursurilor…

Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale 2015   Vezi Calendarul olimpiadelor si concursurilor scolare internationale desfasurate in Romania si in strainatate pentru anul scolar 2014-2015, respectiv: activitatea, tara/localitatea si perioada.

Read more

Mobilitatea personalului didactic in anu…

Mobilitatea personalului didactic in anul scolar 2013-2014   Vezi Metodologia - cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2013-2014, anexa la OMECTS 6239/14.11.2012.  

Read more

Studiu avantajele si dezavantajele utili…

STUDIU - AVANTAJELE ŞI DEZAVANTAJELE UTILIZĂRII TEHNOLOGIILOR DE ACCES ŞI A CELOR ASISTIVE ÎN ŞCOALĂ, PENTRU ELEVII CU DIZABILITĂŢI înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi de comunicare...

Read more

Corpul national de experti in management…

  Corpul naţional de experţi în management educaţional     S-au modificat datele!!!   Etapa în curs: Etapa de selecţie online - 27 februarie 2012 - 5 martie 2012 12 martie 2012 (termen modificat conform OMECTS 3450/05.03.2012)....

Read more

Proiectele educative scolare si extrasco…

Proiectele educative scolare si extrascolare

Proiectele educative scolare si extrascolare

Read more

Jocul didactic integrat terapiei educati…

JOCUL DIDACTIC INTEGRAT TERAPIEI EDUCAȚIONALE COMPLEXE ȘI INTEGRATE Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația...

Read more

Interpretare chestionar Education Techno…

Interpretarea rezultatelor la Chestionar pentru cadrele didactice de la Mark Twain International School   Education Technology for World Class Learning La prima întrebare, referitoare la scopul utilizării calculatorului în timpul programului, cadrele didactice...

Read more

Mitologie slava si greco romana studiu c…

MITOLOGIE SLAVĂ șI GRECO-ROMANĂ. STUDIU COMPARATIV.   Autor: Dragnea Mihai               Mitologia, ca domeniu de cercetare științifică, reprezintă un ansamblu de povești[1]; mythos în greacă înseamnă ”poveste” sau ”legendă”. De-a lungul istoriei, aceste...

Read more