|
|
Structura portofoliului invatatorului |
Miercuri, 15 Septembrie 2010 13:58 |
Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personale Structura anului scolar Orarul Fisa postului Curriculum Vitae Raport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolara Programele pentru optionalele propuse Planificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati de invatare) Proiecte didactice (debutanti) Teste de evaluare (testele initiale, formative, testele sumative pentru fiecare unitate de invatare sau date la sfarsit de semestru sau an scolar) Titlurile portofoliilor intocmite de elevi Caietul pentru inregistrarea rezultatelor elevilor Lista materialului didactic existent Copii fise de asistente la ore efectuate de catre responsabilul comisiei metodice si de catre membrii CEAC din scoala
Partea a II-a - Activitatea la catedra
Partea a III-a - Performante ale elevilor si ale cadrului didactic Calendarul concursurilor scolare Subiecte propuse la concursuri scolare Tabel nominal cu elevii selectionati si pregatiti pentru concursuri Rezultatele obtinute la diferite faze (tabel)
Carti educationale, reviste scolare, articole elaborate de catre cadrul didactic in ultimii 5 ani
Partea a IV-a - Proiecte educationale in desfasurare si activitati extracuriculare
Copii ale proiectelor si programelor educationale desfasurate
Partea a V-a - Perfectionare efectuata in ultimii 5 ani Acte doveditoare
Partea a VI-a - Alte materiale
Scrisori metodice, regulamente, publicatii, adrese MECTS, ISJ, etc.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:01 |
|
TENDINŢE INOVATIVE
ÎN EVALUAREA PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
Profesor Camelia Timofte
Şcoala Generală George Emil Palade Buzău
Didactica tradiţională aşează la baza evaluării numai indicatori de ordin cognitiv, pedagogia contemporană considera aceşti indicatori ca fiind... Read more
Calendarul olimpiadelor nationale scolare 2015
Vezi Calendarul olimpiadelor nationale scolare pentru anul scolar 2014-2015, respectiv:
Olimpiadele pe domenii/discipline de studiu;
Olimpiadele interdisciplinare si transdisciplinare.
Read more
ERROR ANALYSIS. GOOD FEEDBACK FOR TEACHERS
Profesor: Elisabeta Maxim
Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani
Abstract In the past forty years, studies of second language learning have occupied a central... Read more
STUDIU ASUPRA ÎNVĂŢĂRII EXPERIENŢIALE ÎN FIZICĂ
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Național “Grigore Moisil” Onești
Este o mare provocare a învăţământului, a educaţiei găsirea unui ”limbaj comun”, a... Read more
EDUCAREA COPILULUI ÎN FAMILIE ŞI IMPLICAŢII LA NIVELUL ŞCOLII
Prof. înv. primar Postelnicu Alina
Şcoala Gimnazială „Gheorghe Diboş”, Comuna Măneşti
Rezumat: Acest articol îşi propune să evidenţieze importanţa... Read more
BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie... Read more
STUDIU PRIVIND PERSONAJUL LITERAR
Prof. ANDONE CRENGUŢA
Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov
Personajul are un rol fundamental în creaţia literară. Operele rămân vii în mintea cititorului prin personajele lor, personaje capabile să-şi impună... Read more
RELATIA SCOALA-COMUNITATE
Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati.
Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de... Read more
Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu
Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:
- trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;
- … IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la… VALENŢELE FORMATIVE ALE MUZICII PENTRU MICII ŞCOLARI
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, chiar împărăteasa acestora, ne ajută în exprimarea ideilor, sentimentelor, stărilor… MUZICALITATEA SONETELOR LUI VASILE VOICULESCU
Prof. Simona Crainic
Liceul de Arte Plastice, Timişoara
O analiză a modalităţii în care se realizează muzicalitatea sonetelor lui V.Voiculescu în ciuda rigorilor impuse de forma fixă de…
INFLUENȚA EMOȚIILOR ÎN COMUNICAREA INTERPERSONALĂ
A PĂRINȚILOR COPIILOR CU CES
profesor Cristian Chelaru,
Școala Gimnazială Specială Pașcani
Rezumat
Studiul prezentat își propune să…
PROFESORUL, UN PYGMALION FĂURITOR DE MINȚI
Profesor Marincaș Marinela Adriana,
Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan”
Motto: „Un profesor este asemeni unei lumânări. El se mistuie pe sine pentru…
TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI
CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU
,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare.… Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din…
Planificare model pentru istorie invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model…
|
|