|
|
Structura portofoliului invatatorului |
Miercuri, 15 Septembrie 2010 13:58 |
Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personale Structura anului scolar Orarul Fisa postului Curriculum Vitae Raport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolara Programele pentru optionalele propuse Planificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati de invatare) Proiecte didactice (debutanti) Teste de evaluare (testele initiale, formative, testele sumative pentru fiecare unitate de invatare sau date la sfarsit de semestru sau an scolar) Titlurile portofoliilor intocmite de elevi Caietul pentru inregistrarea rezultatelor elevilor Lista materialului didactic existent Copii fise de asistente la ore efectuate de catre responsabilul comisiei metodice si de catre membrii CEAC din scoala
Partea a II-a - Activitatea la catedra
Partea a III-a - Performante ale elevilor si ale cadrului didactic Calendarul concursurilor scolare Subiecte propuse la concursuri scolare Tabel nominal cu elevii selectionati si pregatiti pentru concursuri Rezultatele obtinute la diferite faze (tabel)
Carti educationale, reviste scolare, articole elaborate de catre cadrul didactic in ultimii 5 ani
Partea a IV-a - Proiecte educationale in desfasurare si activitati extracuriculare
Copii ale proiectelor si programelor educationale desfasurate
Partea a V-a - Perfectionare efectuata in ultimii 5 ani Acte doveditoare
Partea a VI-a - Alte materiale
Scrisori metodice, regulamente, publicatii, adrese MECTS, ISJ, etc.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:01 |
|
Festivalul National al Sanselor Tale
Conform adresei M.E.C.T.S. nr. 62458/10.10.2012, in perioada 19-25 noiembrie 2012 se va desfasura sub genericul “Mediu social mai sigur pentru o educatie mai performanta”, a XIII-a editie a Festivalului National al Sanselor Tale.
Organizarea... Read more
Cu ocazia Zilei Europene a Sigurantei Rutiere, în perioada 6-17 octombrie 2008 s-a desfãsurat proiectul educational „Educatie si circulatie”, organizat de Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu în parteneriat cu... Read more
ÎNVĂȚĂMÂNTUL SIMULTAN-O PROBLEMĂ FRECVENTĂ
A SATELOR ROMÂNEȘTI DE AZI
Prof. Bota Maria Gabriela
Liceul Teoretic Ioan Buteanu Somcuta Mare, Județul Maramureș
Predarea simultană se... Read more
EDUCAŢIA PENTRU TOLERANŢĂ NECESARĂ
ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
Prof. înv. primar Tőes Dumitrița-Nicoleta,
Școala Gimnazială Răstolița, jud. Mureș
Referatul conține necesitatea integrării educației pentru toleranță în școală, educarea elevilor în spiritul toleranței... Read more
STUDIU - ÎNVĂŢAREA PRIN COOPERARE
Prof. Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Învăţarea prin cooperare presupune acţiuni conjugate ale mai multor persoane (elevi, profesori) în atingerea scopurilor comune... Read more
Modificare Metodologie-cadru privind
mobilitatea personalului didactic în anul şcolar 2012-2013
OMECTS 4071/15.05.2012
ORDIN nr. 4071/15.05.2012 pentru modificarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013, aprobată prin OMECTS... Read more
APLICAȚII ALE INTEGRALEI DEFINITE
Prof. Opriș Brișcan Maria,
Liceul Tehnologic,,C-tin Brâncuși” Oradea
În lucrarea de față mă voi referi la o parte din aplicațiile integralei definite și anume la calculul ariilor... Read more
Programul "Scoala dupa scoala", denumit Programul SDS, este un program complementar programului scolar obligatoriu, care ofera oportunitati de invatare formala si nonformală pentru consolidarea competentelor, invatare remediala si accelerare a... Read more
ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS
Sorina Mirela Lungu - profesor
Colegiul Tehnic Reșița
The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying…
DIN DATINILE, OBICEIURILE SI TRADITIILE RUSILOR LIPOVENI
DIN MUNICIPIUL BRAILA
Prof. dr. Ion Andronache,
Liceul Tehnologic „Constantin Brancoveanu”, Braila
Braila a fost si este un oras cosmopolit, unde toleranta fata de alte… METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL I
ROLUL EDUCAŢIEI FIZICE ŞI SPORTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
Art.1. Educaţia fizică şi sportul sunt componente ale educaţiei globale, prin…
METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE LA MATEMATICĂ
Prof. GARCEA FLORIN CATALIN
ŞCOALA GENERALĂ NR. 1 – MOTRU
Acest articol prezintă metodele alternative de evaluare, care… GENEZA UNOR FRAZEOLOGISME ROMÂNEŞTI
Lorincz Cristina
profesor Liceul de Arte Plastice, Braşov
Rezumat: Articolul prezintă geneza unor frazeologisme româneşti, pornind de la explicarea termenului, etimologie şi ajungând la exemplificarea unora. Articolul subliniază de… ROLUL ȘI IMPORTANȚA ACTIVITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Prof. Adăscăliței Elena-Daniela
Liceul Tehnologic „Al. Vlahuță” Șendriceni
„A instrui pe tineri cum se cuvine, nu constă în a le vârî în cap mulțime de cuvinte, fraze,…
DIVERSITATE CULTURALĂ ÎN ŞCOALĂ
Prof. Alina Iftime
Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Constanţa
REZUMAT. Educaţia interculturală este o orientare nouă, aplicabilă în mod deosebit în comunităţile multietnice. Punctul de plecare în acceptarea…
RELAȚIA DINTRE STILUL PARENTAL ȘI COMPORTAMENTUL
INDEZIRABIL AL ȘCOLARULUI MIC
Marinescu Gabriela –prof. înv. primar și preșcolar,
Școala Gimnazială „Romulus Cioflec” Araci, jud.Covasna
Balint Camelia…
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL V
MĂSURI PENTRU PREVENIREA ŞI EVITAREA ACCIDENTELOR ÎN TIMPUL ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
Art.21. Prevenirea şi evitarea accidentelor…
|
|