Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura anului scolar 2013 2014 in dezbatere publica
Vineri, 24 Mai 2013 16:55

Structura anului şcolar 2013-2014 în dezbatere publică

 

Ministerul Educației Naționale a lansat în dezbatere publică, până la data de 31 mai, proiectul de Ordin de ministru privind structura anului școlar 2013-2014. Documentul urmează să fie aprobat de ministrul Remus Pricopie pe data de 1 iunie.
Una dintre noută
țile pe care ordinul o propune este împărțirea, în mod aproximativ egal, a celor două semestre, astfel încât să se poată realiza un echilbru între timpul alocat studiului și acela alocat asimilării învățării și perioadei de odihnă. Un alt element de noutate îl reprezintă decizia MEN de a acorda elevilor încă o zi liberă pentru perioada sărbătorilor pascale, respectiv ziua de marț
i, 22 aprilie 2014.


Cursurile pentru anul școlar 2013-2014 vor debuta la 16 septembrie și se vor încheia la data de 20 iunie. Prima vacanță din semestru va avea loc în perioada 2 - 10 noiembrie 2013, doar pentru elevii din învăţământul primar şi pentru copiii din grupele din învăţământul preşcolar. Între 21 decembrie 2013 și 5 ianuarie 2014, toți elevii din învățământul preuniversitar vor beneficia de vacanța de iarnă. Cursurile celui de-al doilea semestru se vor relua în data de 6 ianuarie și se vor încheia pe 31 ianuarie.

 

După vacanța intersemestrială, 1 februarie - 9 februarie, elevii vor reveni la cursuri pentru al doilea semestru, pe 10 februarie. La 11 aprilie, debutează vacanța de primăvară, iar elevii vor reveni la școală pe 23 aprilie. Vineri, 20 iunie, se încheie cursurile pentru anul școlar 2013-2014. Elevii se vor reîntoarce la școală, după vacanța de vară, la 15 septembrie 2014. Anul şcolar 2013-2014 are 36 de săptămâni de cursuri, însumând 176 de zile lucrătoare.
 

Excepție de la această prevedere fac clasele terminale din învățământul liceal, care vor parcurge doar 33 de săptămâni, și clasa a VIII-a, cu 35 de săptămâni.

 

Descarcă

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Psalmul manifestare poetica expresionist…

PSALMUL – MANIFESTARE POETICĂ EXPRESIONISTĂ ÎN OPERELE LUI TUDOR ARGHEZI ŞI LUCIAN BLAGA prof. Elena HENDRE, Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş În lirica modernă psalmul este...

Read more

Domenii ale competentelor cheie

DOMENII ALE COMPETENŢELOR CHEIE   Profesor Maria Ionaş Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu   „A instrui pe tineri cum se cuvine nu constă în a le vârî în cap o mulţime de cuvinte, fraze, expresii şi...

Read more

Profesorul facilitator

PROFESORUL FACILITATOR   Profesor Benga Adriana-Elena Colegiul Tehnic ,,Azur” Timişoara   Calitatea şi eficienţa educaţiei şi învăţământului sunt dependente de competenţa profesorului şi de pregătirea lui profesională. Cercetătorii în domeniul ştiinţelor educaţiei au introdus un...

Read more

Platforme de elearning Moodle si Ael

PLATFORME DE ELEARNING MOODLE ŞI AEL STUDIU ŞTIINŢIFIC   Profesor Grecu Daniela,  Liceul de Arte “Marin Sorescu” Craiova   Moodle este un Sistem de management al învătării / predării – Learning Management System (LMS). O altă...

Read more

Analyse contrastive points theoriques

ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES   Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”, Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi               L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une...

Read more

Planificare model pentru cunoasterea med…

Planificare model pentru cunoasterea mediului invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Modificari privind mobilitatea personalu…

Modificari privind mobilitatea personalului didactic pentru anul scolar 2014-2015 In baza OUG nr. 16/2014 privind modificarea si completarea Legii educatiei nationale nr. 1/2011 prin care art. 253 din lege a fost...

Read more

La radio dans la classe de fle comment

                    LA RADIO DANS LA CLASSE DE FLE. COMMENT?   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   Avant de travailler avec le document radiophonique l’apprenant est préparé à la réception du document. L’enseignant lui...

Read more