Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Rezultate examenul de definitivat 2012
Luni, 23 Iulie 2012 11:17

Promovabilitatea la examenul naţional de acordare a definitivării

în învăţământ (sesiunea 2012) - înainte de soluţionarea contestaţiilor

 

Luni, 23 iulie, au fost afişate rezultatele obţinute de cei 5.464 candidaţi care au susţinut probele scrise ale examenului naţional de acordare a definitivării în învăţământ (17 iulie).


După evaluarea lucrărilor, au promovat examenul de definitivat (au obţinut cel puţin nota 7) 62,23% dintre candidaţi. Dintre aceştia, 25 de candidaţi (0.46%) au obţinut nota 10 la următoarele discipline: educaţie fizică, filosofie, limba şi literatura germană, educatoare/institutori/profesori pentru învăţământul preşcolar, învăţători/institutori/ profesori pentru învăţământul primar, limba şi literatura română, matematică, asistenţă medicală generală (maistru instructor), religie ortodoxă, ştiinţe politice - cultura civică. Note sub 5 au primit 13.98% dintre candidaţi.
 

Astăzi, 23 iulie (după afişarea rezultatelor) şi marţi, 24 iulie (între orele 8.00 şi 14.00), candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii în centrele de examen unde au susţinut examenul de definitivare.

 

Recorectarea lucrărilor se face, în funcţie de discipline, de comisia de soluţionare a contestaţiilor în cele 6 centre de profil constituite la nivelul inspectoratelor şcolare judeţene.
 

Rezultatele finale se afişează joi, 26 iulie, pe site-ul http://definitivat.edu.ro/ şi la centrele de examen.
 

Sursa: www.edu.ro

 

Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:04
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Despre educatia incluziva

 DESPRE EDUCAŢIA INCLUZIVĂ   Prof. Sorina Mirela Lungu Colegiul Tehnic Reşiţa   Acest articol pune în discuţie importanţa pe care o are integrarea copiilor cu cerinţe speciale, în învăţământul de masă. Incluziunea şcolară se referă la...

Read more

Retard de limbaj_dislalie, tahilalie

RETARD DE LIMBAJ - DISLALIE. TAHILALIE - Studiu de caz   Institutor: Anton Simona Marinela şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani     Nume subiect: Emilian Vârstã: 6 ani si 5 luni Clasa I Nevoia specialã: Retard de...

Read more

Jocuri geografice utilizate in studierea…

JOCURI GEOGRAFICE UTILIZATE ÎN STUDIEREA GEOGRAFIEI ÎN GIMNAZIU   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila               Rezumat: Articolul îşi propune exemplificarea câtorva jocuri geografice care pot fi aplicate in cadrul...

Read more

Dezvoltarea capacitatii de autoevaluare …

DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII DE AUTOEVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Câmpeni Ocaziile care i-au adus pe elevi în situația de a se...

Read more

Criterii generale de admitere in invatam…

Ordin privind aprobarea Criteriilor generale de admitere in invatamantul postliceal

Read more

Sfintele Pasti - Incondeierea oualor

Izvoarele istorice şi arheologice certe atestă cu multe secole înainte de Hristos obiceiul de a face cadou ouă colorate la marile sărbători sezoniere, în special la Anul Nou. Apariţia frecventa...

Read more

EDUCATIA EXCELENTEI PENTRU O SOCIETATE …

EDUCAŢIA EXCELENtEI PENTRU O SOCIETATE CENTRATÃ PE COPIL Prof. Popescu Ileana – Alina, Şcoala „Arhitect T. T. Socolescu”, com Pãulesti, jud. Prahova   Societatea centratã pe copil? Educatia excelentei? Formulãri care apar...

Read more

ELABOARAREA MATERIALELOR DIDACTICE

PERFECŢIONARE ÎN ELABOARAREA MATERIALELOR DIDACTICE   Profesor Pilat Elena Mihaela Liceul Teoretic „Callatis” Mangalia, Judeţul Constanţa               “Creativitatea se poate defini ca fiind acel proces psihic al cărui rezultat îl constituie obţinerea unor reacţii,...

Read more