Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Protocol de colaborare model
Marţi, 22 Mai 2012 00:00

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL

 

Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

 

                    

                    

Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

Instituţia parteneră

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. ................./.................                                           Nr. ................./.................

 

 PROTOCOL DE COLABORARE

 

Părţile:

...............(numele instituţiei iniţiatoare)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

şi

...............(numele instituţiei partenere)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

 

Preambul

Recunoscând importanţa ....................................................................................................................... cele două părţi convin să colaboreze pe bază de parteneriat activ pe multiple planuri de interes, în domeniul ............................................................................................................................................................

 

Art.1 Obiectul protocolului de colaborare

Obiectul prezentului protocol de colaborare îl reprezintă cooperarea interinstituţională pe următoarele direcţii:

1.                  Derularea de ..............................................................................................................

2.                  Derularea ...................................................................................................................

3.                  Furnizarea de .............................................................................................................

 

Art.2 Direcţiile de bază ale colaborării

Scopul general al acestui protocol concretizat în realizarea unui parteneriat între instituţii îl reprezintă:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

6.                  ..................................................................................................................................

7.                  ..................................................................................................................................

8.                  ..................................................................................................................................

 

Art.3 Rolul părţilor

A. Rolul instituţiei iniţiatoare:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

B. Rolul instituţiei partenere:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

Art.4 Metodologia de lucru

Părţile semnatare convin asupra următoarelor modalităţi de lucru:

1.                  Participarea la ...............................................................................................................;

2.                  Elaborarea Programelor anuale de acţiuni comune care să pună în practică prevederile prezentului Protocol;

3.                  Constituirea de Grupe mixte de lucru pentru elaborarea şi punerea în practică a acţiunilor prevăzute în Programele comune;

4.                  Mediatizarea acţiunilor comune;

5.                  Analiza, pe bază de rapoarte, a realizării obiectivelor comune, a respectării direcţiilor principale de colaborare şi a acţiunilor prevăzute în Programele anuale convenite;

6.                  Pentru buna derulare a Protocolului, părţile semnatare vor desemna persoanele responsabile, care vor asigura şi schimbul reciproc de informaţii şi date specifice;

7.                  Trimestrial/Semestrial/Anual, părţile semnatare vor analiza stadiul îndeplinirii prevederilor convenite şi vor identifica noi probleme apărute în planul activităţii comune.

 

Art.5 Litigii

Litigiile născute în legătură cu încheierea, executarea, modificarea şi încetarea acestui protocol ori alte pretenţii decurgând din prezentul protocol vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.

În condiţiile în care în termen de .................... zile de la începerea acestor proceduri neoficiale părţile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare se poate adresa instanţelor judecătoreşti competente.

 

Art.6 Rezilierea protocolului

Constituie motiv de reziliere a prezentului contract următoarele:

a.                                           Nerespectarea de către părţile contractante a prevederilor prezentului protocol;

b.                                           Schimbarea obiectului de activitate în măsura în care este afectată desfăşurarea activităţii prevăzută în protocol;

 

Art.7 Încetarea protocolului

Constituie motiv de încetare a prezentului contract următoarele:

a.                                           Acordul părţilor pentru încetarea contractului;

b.                                           Scopul contractului a fost atins;

c.                                           Forţa majoră, dacă este invocată.

Anularea acestui protocol va fi făcută sub forma unui anunţ scris, cu minim ...............săptămână/ săptămâni  înainte de încetarea cooperării.

 

Art. 8 Dispoziţii finale

Prezentul protocol de colaborare are caracterul unui document cadru si acoperă întreaga activitate de realizare a obiectivelor comune convenite.

Protocolul are valabilitatea de .................. luni/an/ani, de la data semnării sale, cu prelungirea automată, pentru noi perioade de câte.............luni/an/ani, dacă nici una din părţi nu notifică celeilalte părţi, cererea de încetare a valabilităţii sale, cu minimum ..............luni înaintea expirării perioadei de valabilitate.

Prezentul protocol poate fi modificat sau completat, cu acordul scris al părţilor semnatare ori de câte ori acestea convin asupra amendamentelor propuse. Partea care are iniţiativa amendării prezentului protocol va transmite celeilalte părţi, spre analiză, în scris, propunerile respective.

 

Încheiat la ..........................., astăzi ……………………, în 2 exemplare, toate cu valoare de original, câte un exemplar pentru fiecare parte.

 

                   

                    Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

          

           Instituţia/Instituţiile parteneră(re)

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 22:08
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Sportul pentru toti

SPORTUL PENTRU TOŢI   Prof. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta Şcoala Gimnazială Nr. 3, Rovinari   Aceast articol urmareşte o serie de obiective generale ca: - promovarea practicării sportului în diverse forme, în rândul tinerilor...

Read more

Rules to fallow at the office

RULES TO FOLLOW AT THE OFFICE   Burghiu Iuliana-Florina Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi     The article is a translation from Romanian into English of some rules which almost every employee should respect at...

Read more

Dimensiunile crizei educationale in Roma…

DIMENSIUNILE CRIZEI EDUCAȚIONALE ȊN ROMÂNIA Negoiţă Anca-Roxana Şcoala Gimnazială Călineşti, Floreşti-Prahova REZUMAT: Criza educaţiei pare a consta în lipsa de motivare a elevilor, conjugată în acelaşi timp, cu o demotivare la fel...

Read more

Educatia interculturala resursa pentru d…

EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ – RESURSĂ PENTRU DEZVOLTAREA COMUNITĂȚILOR MULTICULTURALE   Profesor învățământ primar: Vultur Daniela Maria Școala cu clasele I – VIII, Dudeștii Noi, Timiș                     Abordarea interculturală, nu este o nouă știință ci o...

Read more

Les etapes de la comprehension orale

LES ETAPES DE LA COMPRÉHENSION ORALE   Ilie MINESCU Universitatea de Vest TIMIŞOARA     La pré-écoute Lors d’une activité de compréhension orale, les élèves comprennent en général: les mots qu'ils connaissent déjà; les mots transparents ; les mots dont...

Read more

Igiena aparatului reproducator

Igiena aparatului reproducator

IGIENA APARATULUI REPRODUCĂTOR   Prof. Camelia Veronica Cosma Liceul de Artă „Ioan Sima”, Zalău   SEXUALITATEA UMANĂ Sexualitatea umană este un concept care implică mai multe aspecte, aşa cum rezultă din imaginea de mai jos, unde...

Read more

Inovarea si modalitati de valorificare a…

INOVAREA ŞI MODALITĂŢI DE VALORIFICARE A EI ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Prof. Saizescu Cristina-Alexandra Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timişoara Secolul XXI impune ca...

Read more

Study on subjectivity and feminism_Virgi…

STUDY ON SUBJECTIVITY AND FEMINISM IN VIRGINIA WOOLF’S THE NEW DRESS Part II   Prof. Delia Ilona Cristea Colegiul Naţional Elena Cuza, Craiova It is through the searching for a language...

Read more