Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Protocol de colaborare model
Marţi, 22 Mai 2012 00:00

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL

 

Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

 

                    

                    

Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

Instituţia parteneră

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. ................./.................                                           Nr. ................./.................

 

 PROTOCOL DE COLABORARE

 

Părţile:

...............(numele instituţiei iniţiatoare)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

şi

...............(numele instituţiei partenere)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

 

Preambul

Recunoscând importanţa ....................................................................................................................... cele două părţi convin să colaboreze pe bază de parteneriat activ pe multiple planuri de interes, în domeniul ............................................................................................................................................................

 

Art.1 Obiectul protocolului de colaborare

Obiectul prezentului protocol de colaborare îl reprezintă cooperarea interinstituţională pe următoarele direcţii:

1.                  Derularea de ..............................................................................................................

2.                  Derularea ...................................................................................................................

3.                  Furnizarea de .............................................................................................................

 

Art.2 Direcţiile de bază ale colaborării

Scopul general al acestui protocol concretizat în realizarea unui parteneriat între instituţii îl reprezintă:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

6.                  ..................................................................................................................................

7.                  ..................................................................................................................................

8.                  ..................................................................................................................................

 

Art.3 Rolul părţilor

A. Rolul instituţiei iniţiatoare:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

B. Rolul instituţiei partenere:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

Art.4 Metodologia de lucru

Părţile semnatare convin asupra următoarelor modalităţi de lucru:

1.                  Participarea la ...............................................................................................................;

2.                  Elaborarea Programelor anuale de acţiuni comune care să pună în practică prevederile prezentului Protocol;

3.                  Constituirea de Grupe mixte de lucru pentru elaborarea şi punerea în practică a acţiunilor prevăzute în Programele comune;

4.                  Mediatizarea acţiunilor comune;

5.                  Analiza, pe bază de rapoarte, a realizării obiectivelor comune, a respectării direcţiilor principale de colaborare şi a acţiunilor prevăzute în Programele anuale convenite;

6.                  Pentru buna derulare a Protocolului, părţile semnatare vor desemna persoanele responsabile, care vor asigura şi schimbul reciproc de informaţii şi date specifice;

7.                  Trimestrial/Semestrial/Anual, părţile semnatare vor analiza stadiul îndeplinirii prevederilor convenite şi vor identifica noi probleme apărute în planul activităţii comune.

 

Art.5 Litigii

Litigiile născute în legătură cu încheierea, executarea, modificarea şi încetarea acestui protocol ori alte pretenţii decurgând din prezentul protocol vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.

În condiţiile în care în termen de .................... zile de la începerea acestor proceduri neoficiale părţile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare se poate adresa instanţelor judecătoreşti competente.

 

Art.6 Rezilierea protocolului

Constituie motiv de reziliere a prezentului contract următoarele:

a.                                           Nerespectarea de către părţile contractante a prevederilor prezentului protocol;

b.                                           Schimbarea obiectului de activitate în măsura în care este afectată desfăşurarea activităţii prevăzută în protocol;

 

Art.7 Încetarea protocolului

Constituie motiv de încetare a prezentului contract următoarele:

a.                                           Acordul părţilor pentru încetarea contractului;

b.                                           Scopul contractului a fost atins;

c.                                           Forţa majoră, dacă este invocată.

Anularea acestui protocol va fi făcută sub forma unui anunţ scris, cu minim ...............săptămână/ săptămâni  înainte de încetarea cooperării.

 

Art. 8 Dispoziţii finale

Prezentul protocol de colaborare are caracterul unui document cadru si acoperă întreaga activitate de realizare a obiectivelor comune convenite.

Protocolul are valabilitatea de .................. luni/an/ani, de la data semnării sale, cu prelungirea automată, pentru noi perioade de câte.............luni/an/ani, dacă nici una din părţi nu notifică celeilalte părţi, cererea de încetare a valabilităţii sale, cu minimum ..............luni înaintea expirării perioadei de valabilitate.

Prezentul protocol poate fi modificat sau completat, cu acordul scris al părţilor semnatare ori de câte ori acestea convin asupra amendamentelor propuse. Partea care are iniţiativa amendării prezentului protocol va transmite celeilalte părţi, spre analiză, în scris, propunerile respective.

 

Încheiat la ..........................., astăzi ……………………, în 2 exemplare, toate cu valoare de original, câte un exemplar pentru fiecare parte.

 

                   

                    Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

          

           Instituţia/Instituţiile parteneră(re)

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 22:08
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Comunicare interculturala europeana

COMUNICARE INTERCULTURALĂ EUROPEANĂ   Prof. JIANU CAMELIA Colegiul Tehnic Reşiţa, jud. Caraş-Severin                           Obiectivele noii agende europene pentru cultură se definesc în jurul a trei priorităţi: diversitate culturală şi dialog intercultural, stimularea creativităţii...

Read more

Studiu privind impactul utilizarii calcu…

Studiu privind impactul utilizarii calculatorului si televizorului asupra conduitei adolescentilor

STUDIU PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR Andrei Roxana, profesor Grup Şcolar “Gheorghe Asachi” Galaţi Studiul de faţă abordează problematica impactului utilizării calculatorului/TV asupra conduitei elevilor. Deşi le...

Read more

POVESTEA SFANTULUI NICOLAE

POVESTEA SFÂNTULUI NICOLAE   Prof. LAURA HERMAN Şcoala cu clasele I-VIII “Nicolae Iorga” Baia Mare     Este iarnã. Afarã este ger, dar copiilor nu le pasã. În cãsutã este...

Read more

Metode si procedee interactive utilizate…

METODE ŞI PROCEDEE INTERACTIVE UTILIZATE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CICLUL PRIMAR   Pricope Delia Loredana, profesor învăţământul primar, Şcoala Gimnazială “Vasile Conta”, Iaşi     Metodele de învăţământ reprezintă căile de transformare în practică a...

Read more

Apprendre et enseigner avec des document…

APPRENDRE ET ENSEIGNER AVEC DES DOCUMENTS AUDIO ET TELEVISUELS   Ilie Minescu Universitatea De Vest, Timişoara Apprendre une langue, c’est entrer en contact avec elle dans son authenticité. Tous les apprenants...

Read more

Model de planificare anuala, calendarist…

PLANIFICARE ANUALA      Clasa ....  An şcolar .......              Clasa ...............  Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)           Profesor .....................                Semestrul. Unitatea de învăţare (denumire) Nr. ore Săptămâna Observaţii                          

Read more

Mecanismele naratiunii in romanele lui C…

MECANISMELE NARAŢIUNII ÎN ROMANELE LUI CAMIL PETRESCU prof. Ghiţă Valentin-Viorel Şcoala Gimnazială Nr. 200, Bucureşti Prin prezenta lucrare încercăm să ilustrăm instanţele comunicării narative, având ca text suport două...

Read more

Calendarul examenului de Bacalaureat 201…

In 2011, Bac-ul se da in iunie   Pentru anul scolar 2010-2011, oficialii din Educatie au programat probele orale pentru Bacalaureat in luna iunie, si nu in februarie asa cum s-a desfasurat...

Read more