Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Protocol de colaborare model
Marţi, 22 Mai 2012 00:00

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL

 

Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

 

                    

                    

Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

Instituţia parteneră

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. ................./.................                                           Nr. ................./.................

 

 PROTOCOL DE COLABORARE

 

Părţile:

...............(numele instituţiei iniţiatoare)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

şi

...............(numele instituţiei partenere)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

 

Preambul

Recunoscând importanţa ....................................................................................................................... cele două părţi convin să colaboreze pe bază de parteneriat activ pe multiple planuri de interes, în domeniul ............................................................................................................................................................

 

Art.1 Obiectul protocolului de colaborare

Obiectul prezentului protocol de colaborare îl reprezintă cooperarea interinstituţională pe următoarele direcţii:

1.                  Derularea de ..............................................................................................................

2.                  Derularea ...................................................................................................................

3.                  Furnizarea de .............................................................................................................

 

Art.2 Direcţiile de bază ale colaborării

Scopul general al acestui protocol concretizat în realizarea unui parteneriat între instituţii îl reprezintă:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

6.                  ..................................................................................................................................

7.                  ..................................................................................................................................

8.                  ..................................................................................................................................

 

Art.3 Rolul părţilor

A. Rolul instituţiei iniţiatoare:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

B. Rolul instituţiei partenere:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

Art.4 Metodologia de lucru

Părţile semnatare convin asupra următoarelor modalităţi de lucru:

1.                  Participarea la ...............................................................................................................;

2.                  Elaborarea Programelor anuale de acţiuni comune care să pună în practică prevederile prezentului Protocol;

3.                  Constituirea de Grupe mixte de lucru pentru elaborarea şi punerea în practică a acţiunilor prevăzute în Programele comune;

4.                  Mediatizarea acţiunilor comune;

5.                  Analiza, pe bază de rapoarte, a realizării obiectivelor comune, a respectării direcţiilor principale de colaborare şi a acţiunilor prevăzute în Programele anuale convenite;

6.                  Pentru buna derulare a Protocolului, părţile semnatare vor desemna persoanele responsabile, care vor asigura şi schimbul reciproc de informaţii şi date specifice;

7.                  Trimestrial/Semestrial/Anual, părţile semnatare vor analiza stadiul îndeplinirii prevederilor convenite şi vor identifica noi probleme apărute în planul activităţii comune.

 

Art.5 Litigii

Litigiile născute în legătură cu încheierea, executarea, modificarea şi încetarea acestui protocol ori alte pretenţii decurgând din prezentul protocol vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.

În condiţiile în care în termen de .................... zile de la începerea acestor proceduri neoficiale părţile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare se poate adresa instanţelor judecătoreşti competente.

 

Art.6 Rezilierea protocolului

Constituie motiv de reziliere a prezentului contract următoarele:

a.                                           Nerespectarea de către părţile contractante a prevederilor prezentului protocol;

b.                                           Schimbarea obiectului de activitate în măsura în care este afectată desfăşurarea activităţii prevăzută în protocol;

 

Art.7 Încetarea protocolului

Constituie motiv de încetare a prezentului contract următoarele:

a.                                           Acordul părţilor pentru încetarea contractului;

b.                                           Scopul contractului a fost atins;

c.                                           Forţa majoră, dacă este invocată.

Anularea acestui protocol va fi făcută sub forma unui anunţ scris, cu minim ...............săptămână/ săptămâni  înainte de încetarea cooperării.

 

Art. 8 Dispoziţii finale

Prezentul protocol de colaborare are caracterul unui document cadru si acoperă întreaga activitate de realizare a obiectivelor comune convenite.

Protocolul are valabilitatea de .................. luni/an/ani, de la data semnării sale, cu prelungirea automată, pentru noi perioade de câte.............luni/an/ani, dacă nici una din părţi nu notifică celeilalte părţi, cererea de încetare a valabilităţii sale, cu minimum ..............luni înaintea expirării perioadei de valabilitate.

Prezentul protocol poate fi modificat sau completat, cu acordul scris al părţilor semnatare ori de câte ori acestea convin asupra amendamentelor propuse. Partea care are iniţiativa amendării prezentului protocol va transmite celeilalte părţi, spre analiză, în scris, propunerile respective.

 

Încheiat la ..........................., astăzi ……………………, în 2 exemplare, toate cu valoare de original, câte un exemplar pentru fiecare parte.

 

                   

                    Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

          

           Instituţia/Instituţiile parteneră(re)

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 22:08
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Grupul perioadelor unei functii periodic…

GRUPUL PERIOADELOR UNEI FUNCŢII PERIODICE   Prof. Maşala Oana-Maria Colegiul Naţional „Costache Negri”, Tg. Ocna, Jud. Bacău Vezi articolul ... 

Read more

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM IN SECOLU…

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM ÎN SECOLUL AL XIX-LEA Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu   Muzica programaticã, modalitate de exprimare specific romanticã, are de fapt o...

Read more

Surse si resurse de relationare ale cons…

SURSE ȘI RESURSE DE RELAȚIONARE ALE CONSILIERULUI ȘCOLAR CU ELEVII CICLULUI GIMNAZIAL   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Rezumat: Consilierea reprezintă o acțiune complexă prin care se urmărește sugerarea...

Read more

Echilibrul psihosomatic in viata cotidia…

ECHILIBRUL PSIHOSOMATIC ÎN VIAŢA COTIDIANĂ                              Mureşan-Chira Gabriel             Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca        Tentaţiile lumii contemporane pot destabiliza echilibrul psihosomatic al unui individ în aşa fel încât defazarea triadei corp-...

Read more

Subiecte simulari Evaluarea Nationala 20…

Subiecte simulari Evaluarea Nationala 2014   Elevii claselor a VIII-a au sustinut in 18 februarie 2014 simulare la proba scrisa de limba si literatura romana, in 19 martie 2014 simulare la proba...

Read more

Error analysis good feedback for teacher…

ERROR ANALYSIS. GOOD FEEDBACK FOR TEACHERS Profesor: Elisabeta Maxim Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani Abstract In the past forty years, studies of second language learning have occupied a central...

Read more

Calin file din poveste

CĂLIN (file din poveste)   Ileana Faur, proferor Limba şi Literatura română           Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   Poemul Călin( file din poveste) este unul dintre cele mai dragi copiilor.  Fiecare dintre noi ne...

Read more

Arta Baroca Muzicala

ARTA BAROCÃ MUZICALÃ – studiu de specialitate –   Prof. Gloria Ghidiceanu Liceul Teoretic “Henry Coand[” – Craiova     Termenul "baroc" s-a folosit cu sens peiorativ, dorind sã se arate dispretul fatã...

Read more