Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantului liceal de stat pentru anul 2011 2012
Marţi, 06 Martie 2012 00:00

ORDIN privind organizarea si desfasurarea

admiterii în învatamantul liceal de stat,

pentru anul scolar 2011-2012

 

 

În baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

În temeiul Hotararii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile ulterioare,

 

MINISTRUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI

emite prezentul ordin:

 

Art.1. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare a admiterii în învatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012.

Metodologia este prezentata în Anexa I, care face parte integranta din prezentul ordin.

 

Art.2. Se aproba Calendarul admiterii în învatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012. Calendarul este prezentat în Anexa II, care face parte integranta din prezentul ordin.

Art.3. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare si structura probelor de aptitudini pentru admiterea în anul scolar 2011-2012 în liceele vocationale, prezentate în Anexa III, care face parte integranta din prezentul ordin.

Art.4. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare si structura probei de verificare a cunostinselor de limba moderna pentru admiterea în anul scolar 2011-2012 în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulatie interna_ionala, prezentate în Anexa IV, care face parte integranta din prezentul ordin.

Art.5. Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al Romaniei, partea I.

Art.6. Directia Generala Educatie si Învatare pe Tot Parcursul Vietii, Directia Generala Învatamant în Limbile Minoritatilor, Relatia cu Parlamentul si Partenerii Sociali, Directia Generala Management, Resurse Umane si Retea Scolara, Directia Modernizarea Patrimoniului, Investitii si Informatizare, inspectoratele scolare judetene/al municipiului

Bucuresti, conducerile unitatilor de învatamant duc la îndeplinire

prezentul ordin.

 

MINISTRU,

Daniel Petru Funeriu

Bucuresti

Nr. 4802

Data: 31.08.2010


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Marţi, 15 Mai 2012 19:27
 

Revista cu ISSN

ROLUL PROFESORULUI LA CLASA

ROLUL PROFESORULUI LA CLASÃ   Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I - VIII nr. 2 Vorniceni, Judetul Botosani     Oricare ar fi latura din care privim clasa de elevi, rolul profesorului este proeminent,...

Read more

Capitol III

Capitolul III. Structura APR A.     Structura organelor de conducere Adunarea Generalã a APR - denumitã în continuare AG Comitetul Director al APR  - denumit în continuare CD Presedintele si vicepresedintii APR Secretarul General B.     Structura...

Read more

A study in expressing feelings in poetry

A STUDY IN EXPRESSING FEELINGS IN POETRY   Profesor Ştefănescu Adriana Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara     In expressing feelings, some of the pupils have to fight the tendency of becoming too explicit and...

Read more

Advantages and disadvantages of using co…

Advantages and disadvantages of using course books

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF USING COURSE BOOKS Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Discussions about the advantages and disadvantages of teacher-designed materials usually centre on a...

Read more

Evaluarea in contextul invatarii integra…

EVALUAREA ÎN CONTEXTUL ÎNVĂȚĂRII INTEGRATE Prof. Macarie Cristina, Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș Evaluarea este un proces didactic complex, integrat structural şi funcţional în activitatea desfășurată în cadrul...

Read more

Standarde profesionale in invatamant

STANDARDE PROFESIONALE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT    Prof. Achim Maria Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalau   MOTTO:  „Nu-i ÎNVEŢI pe copii  nici ceea ce ŞTII, nici ceea ce VREI ci ceea ce EŞTI.”               Prin natura umană, ne dorim...

Read more

Imaginea scolii in societate

IMAGINEA ȘCOLII ÎN COMUNITATE   Prof. STAN CRISTINA Școala Gimnazială „C.Giurescu” Chiojdu, jud. Buzău     Comunitatea locală a fost învestită cu dreptul și responsabilitatea de a se autoadministra sub aspectul resurselor locale și al priorităților,...

Read more

Greseli frecvente si corectarea lor la n…

GREŞELI FRECVENTE ȘI CORECTAREA LOR LA NIVEL MORFOSINTACTIC Prof. Gramnea Mimi Colegiul Național „Emil Racoviță” Printre greşelile frecvente făcute de elevii de gimnaziu în corelarea funcțiilor cu anumite cazuri morfologice,...

Read more