Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ordin 4799 din 2010 Metodologia bacalaureat 2011
Joi, 02 Septembrie 2010 19:21

Ordin 4799/2010: Metodologia bacalaureat 2011

 

Ordin 4799/2010 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat 2011
In baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

In temeiul Hotararii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile ulterioare.


Art.1. Se aproba Calendarul examenului de bacalaureat 2011.

Calendarul este prevazut în Anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.

Art.2.

Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare a examenului de bacalaureat 2011.
Metodologia este prevazuta în Anexa nr. 2, care face parte integranta din prezentul ordin.

 

Programa bac 2011 la toate materiile 

Art.3. Se aproba Atributiile membrilor comisiilor de bacalaureat 2011, prevazute în Anexa nr. 3, care face parte integranta din prezentul ordin.

 

Art.4. Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

 

Art.5. Directia Generala Educatie si Invatare pe Tot Parcursul Vietii, Directia


Generala Învatamânt în Limbile Minoritatilor, Relatia cu Parlamentul si Partenerii Sociali, Directia Generala Invatamânt Superior, Echivalarea si Recunoasterea Studiilor si Diplomelor, Centrul National de Evaluare si Examinare, inspectoratele scolare judetene/al municipiului Bucuresti si unitatile de învatamânt duc la îndeplinire prezentul ordin.

 

 

Ministru,
Daniel Petru Funeriu

Bucuresti

Nr. 4799

Data: 31.08.2010

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:03
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Abandonul scolar cauze si modalitati de …

ABANDONUL ŞCOLAR CAUZE ŞI MODALITĂŢI DE PREVENIRE   Andone Crenguţa - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov   O educaţie adevărată, reală se fundamentează în familie, apoi ea se continuă în grădiniţă şi şcoală prin...

Read more

A study in expressing feelings in poetry

A STUDY IN EXPRESSING FEELINGS IN POETRY   Profesor Ştefănescu Adriana Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara     In expressing feelings, some of the pupils have to fight the tendency of becoming too explicit and...

Read more

Matematica obiect de studiu si competent…

MATEMATICA – OBIECT DE STUDIU ŞI COMPETENŢĂ CHEIE Prof. Badea Brigitte, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara, jud. Timiş Competenţa matematică este una dintre cele opt competenţe-cheie stabilite de Parlamentul European...

Read more

Impactul migratiei parintilor asupra cop…

 IMPACTUL MIGRAŢIEI PĂRINŢILOR ASUPRA COPIILOR RĂMAŞI SINGURI ACASĂ   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila     Rezumat: Copii lăsaţi singuri acasă, în grija bunicilor sau a altor rude, dar şi cei...

Read more

Amprenta alternativelor educationale asu…

AMPRENTA ALTERNATIVELOR EDUCAŢIONALE ASUPRA ELEVULUI Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, jud. Botoşani     Moto:’’Daţi-mi un peşte şi voi mânca azi, învăţaţi-mă să pescuiesc şi voi avea ce mânca...

Read more

Dezvoltarea competentelor de lectura in …

STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR DE LECTURĂ ÎN ORELE DE LITERATURĂ ROMÂNĂ ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL   Prof. BEZMAN ADRIANA LILIANA, Şcoala Gimnazială Mihail Kogălniceanu, Structura Şcolii Gimnaziale Smârdan, Jud. Galaţi     Studiul propus urmăreşte stimularea...

Read more

Invatarea prin cooperare studiu

STUDIU - ÎNVĂŢAREA PRIN COOPERARE Prof. Gligor Dana Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba Învăţarea prin cooperare presupune acţiuni conjugate ale mai multor persoane (elevi, profesori) în atingerea scopurilor comune...

Read more

La modalisation quelques typologies

LA MODALISATION-QUELQUES TYPOLOGIES   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   La modalisation est une notion conflictuelle de la linguistique contemporaine. Cela résulte de sa polymorphie et de son caractère vaste et mouvant. De...

Read more