|
|
Noutati
Ordin 4799 din 2010 Metodologia bacalaureat 2011 |
Joi, 02 Septembrie 2010 19:21 |
Ordin 4799/2010: Metodologia bacalaureat 2011
Ordin 4799/2010 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat 2011 In baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
In temeiul Hotararii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile ulterioare.
Calendarul este prevazut în Anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:03 |
Citeşte mai mult... [Ordin 4799 din 2010 Metodologia bacalaureat 2011]
|
|
Metodologia examenului de bacalaureat 2011 |
Joi, 02 Septembrie 2010 19:03 |
Bacalaureat 2011: Metodologia examenului de bacalaureat 2011
ORDONANTA DE URGENTA nr. 73 din 30 iunie 2010 pentru modificarea Legii invatamantului nr. 84/1995
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 1 iulie 2010
Avand in vedere ca experienta organizarii si desfasurarii examenului de bacalaureat 2011, in structura prevazuta de Legea invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pune in evidenta faptul ca numarul extrem de mare de optiuni pe care le pot exprima elevii la unele probe genereaza dificultati in organizarea examenului, iar numarul mare de probe necesita resurse umane, materiale si conduce la costuri apreciabile, reprezentand un important factor de stres pentru candidati, tinand cont de faptul ca probele orale, cuprinse in structura examenului de bacalaureat 2011 anterioara anului scolar 2009-2010, conduc pentru majoritatea covarsitoare a candidatilor la obtinerea unor note mari, fara ca acest lucru sa aiba relevanta ulterioara in continuarea studiilor sau pe piata muncii, si ca sustinerea unor evaluari care sa ateste nivelul de competenta lingvistica sau digitala este mult mai relevanta pentru absolvent, contribuind la cresterea sanselor de angajare ale acestuia, avand in vedere necesitatea de a oferi absolventilor invatamantului liceal posibilitatea de a li se evalua si certifica competentele lingvistice de comunicare in limba materna si intr-o limba de circulatie internationala, precum si competentele digitale, competentele generale si specifice formate pe durata invatamantului liceal, necesare pentru integrarea acestora in societatea cunoasterii, pentru a asigura tuturor si fiecaruia implinirea si dezvoltarea personala, incluziunea sociala si cetatenia activa si ocuparea unui loc de munca, tinand cont de necesitatea standardizarii evaluarilor nationale pentru a asigura obiectivitatea si credibilitatea evaluarilor si pentru a asigura relevanta acestora in raport cu progresul scolar al elevilor, precum si pentru a raporta rezultatele invatarii la standardele europene, avand in vedere ca, pentru anul 2010, a fost modificata, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2009 privind reglementarea unor masuri pentru organizarea examenului national de bacalaureat 2011 in anul scolar 2009-2010, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 384/2009, structura examenului de bacalaureat 2011 prevazuta de Legea nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa acelasi model propus in prezenta ordonanta de urgenta si ca, in anul 2010, examenul de bacalaureat 2011 a fost sustinut dupa noua structura, tinand cont de faptul ca Legea nr. 384/2009 a aprobat prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 97/2009 doar pentru anul scolar 2009-2010, iar in cazul neadoptarii prezentului act legislativ, elevii vor trebui sa sustina examenul de bacalaureat 2011 conform structurii care a fost valabila pana in anul 2009, cu toate efectele negative care au fost constatate, avand in vedere ca este firesc ca elevii sa cunoasca din timp structura examenului de bacalaureat 2011, ceea ce le permite sa se pregateasca pentru sustinerea cu succes a acestuia, tinand cont ca revenirea la vechea forma a examenului de bacalaureat 2011 nu are o justificare metodologica sau curriculara si va crea confuzii in primul rand in randul elevilor si al parintilor, dar si in randul cadrelor didactice, care si-au orientat predarea catre noua modalitate de evaluare, tinand cont de nevoia de a asigura un sistem de evaluare predictibil si pentru a evita schimbarile nejustificate de structura a examenului national de bacalaureat 2011, pentru solutionarea situatiilor exceptionale in care cadrele didactice din invatamantul superior se afla in imposibilitatea de a-si indeplini functia de presedinte al unei comisii de bacalaureat 2011, pentru care au fost numite prin ordin al ministrului, avand in vedere faptul ca, potrivit prevederilor legale, metodologia de organizare si desfasurare a examenului de bacalaureat 2011 2011 trebuie data publicitatii pana la data de 31 august 2010, intrucat toate aceste elemente vizeaza interesul public si constituie situatii extraordinare a caror reglementare nu poate fi amanata, in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata, Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:02 |
Citeşte mai mult... [Metodologia examenului de bacalaureat 2011]
|
Centre universitare universitati adrese contact |
Sâmbătă, 17 Iulie 2010 14:55 |
Centre universitare - universitati - adrese contact
Centrul Universitar Bucureşti
Academia de Studii Economice
Strada Piaţa Romană nr. 6, telefon 021.319.19.00 şi 021.319.19.01, fax 021.319.18.99
www.ase.ro
Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza"
Aleea Privighetorilor nr. 1A, Sectorul 1, Bucureşti, telefon 021.317.55.23, fax 021.317.55.17
www.academiadepolitie.ro
Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu"
Strada Academiei nr. 18-20, Sectorul 1, Bucureşti, telefon 021.307.71.12, fax 021.307.71.09
www.uaium.ro
Universitatea din Bucureşti
B-dul Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, Sectorul 5, Bucureşti, telefon 021.307.73.00, fax 021.313.17.60
www.unibuc.ro
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:04 |
Citeşte mai mult... [Centre universitare universitati adrese contact]
|
Atingeti excelenta in management scolar! |
Duminică, 28 Februarie 2010 12:08 |
Atingeti excelenta in management scolar!
Educatia este singura cale de a gasi raspuns pentru toate intrebarile noastre. In calitate de cadru didactic, dorinta de a avea rezultate deosebite la clasa trebuie sa fie completata de calitatile unui bun manager scolar, mai ales acum, cand organizarea sistemului de invatamant ne pune tuturor mari probleme de pregatire si dezvoltare.
In plus, fata de activitatile unui dascal, directorii institutiilor de invatamant (fie ele scoli sau licee) sunt pusi in fata unei mari provocari. Trebuie sa organizeze performant scoala/liceul pe care il conduc pentru a avea rezultate apreciabile.
Tocmai de aceea, a fost creat un instrument de lucru nou, cu informatii specializate care doreste sa vina in ajutorul tuturor directorilor de scoala si liceu. Solutia ideala pentru performante deosebite in managementul scolar este CD-ul 47 de solutii practice si eficiente pentru directorii de scoala si liceu.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:07 |
Citeşte mai mult... [Atingeti excelenta in management scolar!]
|
|
|
<< Început < Anterior 11 12 13 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 13 din 13 |
|
CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ
TIPOLOGIA PREFIXOIDELOR
prof. Chiru Adelina
Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, Mărăcineni, judeţul Buzău
Aspectul formal
Intrând în compunerea unui cuvânt, prefixoidele... Read more
Fisa inscriere invatamant profesional 2014
Descarca fisa de inscriere pentru invatamantul profesional de 3 ani – an scolar 2014-2015.
Read more
Simularea examenelor de evaluare nationala si bacalaureat 2015
Vezi ordinul si calendarul simularea evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a din anul scolar 2014-2015, respectiv:
· Ordinul privind organizarea si desfasurarea simularii... Read more
TEMPERAMENT
Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată... Read more
INTEGRAREA ELEMENTELOR DE GEOGRAFIE A TURISMULUI
ȊN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Prof. Moise Iuliana Daniela,
Liceul cu Program Sportiv „I. B. Şoter”
Turismul îmbracă... Read more
CAPODOPERE ALE LITERATURII FRANCEZE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Literatura franceză este considerată ca fiind una dintre cele mai bogate şi variate din lume, în... Read more
COMPETENŢELE UNUI PROFESOR
Prof. Nadia Breazu,
Colegiul Tehnic Motru, Jud. Gorj
Cuvinte cheie: psihopedagogic, psihosocial, autoinstruire
Rolul de profesor este, poate, în... Read more
Ordin privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale
pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2012-2013
Vezi Ordinul privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul... Read more
STUDIU DE CAZ
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani
În ceea ce priveşte societatea din ziua de astăzi, se poate observa cu uşurinţă că în interiorul… PROBLEMATICA RISCURILOR SPECIFICE ÎN EDUCAŢIA COPIILOR SUPRADOTAŢI
Prof. Popovici Diaconu Răzvan
Abstract
Studiul realizat urmăreşte să evidenţieze riscurile generate de incapacitatea sistemelor educaţionale de a integra în mod corespunzător elevii cu potenţial…
PRINCIPIILE ÎNVĂŢĂRII INCLUZIVE PRIN COOPERARE
Prof. Popa Brînduşa-Georgiana
Liceul Tehnologic ”Mihai Busuioc” Pașcani
Educaţia incluzivă prevede schimbarea și adaptarea continuă…
MONUMENTE DIN COMUNA DUMBRĂVENI
STATUIA GENERALULUI ALEXANDR SUVOROV
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Judeţul Vrancea are o mulţime de locuri istorice care nu sunt cunoscute tuturor turiştilor.
Comuna Dumbrăveni este situată în… IV. ACTIVITATE EXPERIMENTALĂ
MATERIALE SUPERHIDROFOBE
IV.1. Obiective:
Ø Înţelegerea prezenţei nanostructurilor în compoziţia unui material natural şi felul cum îi influenţează ele proprietăţile
Ø Materialele Novel avansate care au fost… Programa pentru limba slovacă maternă
la Evaluarea Naţională 2014
Vezi programa pentru disciplina limba şi literatura slovacă maternă pentru Evaluarea Naţională pentru elevii clasei a VIII-a în 2014, anexa nr.2 la OMEN…
Calendarul de desfasurare
corpul national de experti
in management educational sesiunea 2012 seria 3
CALENDARUL
desfasurarii concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational,… COMUNICAREA, OBSTACOLE ŞI SOLUŢII
Învăţătoare Răşinariu Ionela
Şcoala cu cls. I-VIII Petreşti
Educaţia se bazează pe comunicare. În fiecare oră transmitem elevilor cunoştinţe noi, le descoperim şi mai apoi le cizelăm diferite aptitudini.…
CÂMPURI LEXICO-SEMANTICE
STUDIU DE SPECIALITATE
Profesor Andra Elena Diaconu
Profesor de limba și literatura română,
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Termenul câmp a fost introdus în lingvistică în prima parte a secolului al…
|
|