Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ministerul Educatiei a prelungit termenul de depunere a contestatiilor pentru Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a
Vineri, 28 Iunie 2013 05:49

Ministerul Educaţiei a prelungit termenul de depunere

a contestaţiilor pentru Evaluarea Naţională la clasa a VIII-a
 

Ministerul Educaţiei Naţionale a decis prelungirea intervalului orar alocat pentru depunerea de contestaţii la Evaluarea Naţională de clasa a VIII-a, din ziua de sâmbătă, 29 iunie 2013. În baza Ordinului de ministru 3.974/26.06.2013, orarul de depunere a contestaţiilor se prelungeşte cu două ore, faţă de calendarul iniţial. Elevii vor putea depune contestaţiile între orele 16.00 - 22.00.

 

Aşadar, termenul de depunere a contestaţiilor la Evaluarea Naţională a fost prelungit cu două ore, după ce Ministerul Educaţiei Naţionale a decis să accepte o solicitare venită în acest sens de la Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea din România.

Potrivit unui comunicat oficial al ministerului, contestaţiile se pot depune acum între orele 16.00 şi 22.00, faţă de intervalul orar 16.00 - 20.00 stabilit anterior. Motivul acestei prelungiri, este faptul că enoriaşii Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea din România respectă ziua de sâmbătă ca pe una de repaus şi de sărbătoare religioasă şi nu pot întreprinde nici un fel de alte activităţi laice, până la apusul soarelui. Candidaţii, chiar dacă ar avea motive să depună contestaţii, nu ar putea să o facă între orele 16.00 şi 20.00, pentru că soarele încă nu apune în acel moment. Ei ar putea să se ducă, însă, la centrele de examen pentru a contesta nota primită pe întuneric, înainte de ora 22.00, când religia le permite. MEN a notificat inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti să pună în aplicare, imediat, Ordinul de ministru.

Prin decizia adoptată, MEN înţelege să respecte drepturile garantate de Constituţia României şi de legile statului român privind libertatea de conştiinţă şi asigurarea de şanse egale tuturor elevilor, indiferent de cultul de care aparţin aceştia.”

Ultima actualizare în Vineri, 28 Iunie 2013 07:53
 

Revista cu ISSN

Copiii de azi parintii de maine

COPIII DE AZI, PĂRINŢII DE MÂINE - studiu - prof.înv.preşcolar Cristina Antal Şcoala Gimnazială "Sf. Ilie" Topliţa, Harghita Mass-media propagă uneori violenţa prin publicaţii, emisiuni şi filme care prezintă amănunţit situaţii violente,...

Read more

Advantages and disadvantages of using co…

Advantages and disadvantages of using course books

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF USING COURSE BOOKS Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Discussions about the advantages and disadvantages of teacher-designed materials usually centre on a...

Read more

Google forms un instrument util pentru c…

GOOGLE FORMS, UN INSTRUMENT UTIL PENTRU CADRELE DIDACTICE Profesor Bușcă Alexandru Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Articolul de față prezintă importanța utilizării instrumentului Google...

Read more

Matematica obiect de studiu si competent…

MATEMATICA – OBIECT DE STUDIU ŞI COMPETENŢĂ CHEIE Prof. Badea Brigitte, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara, jud. Timiş Competenţa matematică este una dintre cele opt competenţe-cheie stabilite de Parlamentul European...

Read more

Mari matematicieni ai antichitatii

Mari matematicieni ai antichitatii

MARI MATEMATICIENI AI ANTICHITĂŢII   Prof. Popp Loredana Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI   Euclid din Alexandria Euclid din Alexandria originar din Damasc(ca. 325 î. Hr, 265 î. Hr) a fost un matematician grec care a...

Read more

Poeme universul copilariei

POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI   Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate...

Read more

Les techniques alternatives d evaluation…

Les techniques alternatives d evaluation Le portfolio

LES TECHNIQUES ALTERNATIVES D’EVALUATION. LE PORTFOLIO ILIE MINESCU Universitatea de Vest Timişoara                 Le portfolio est une méthode alternative d’évaluation qui a attiré l’attention et l’intérêt des professeurs. Il était nécessaire de trouver...

Read more

Participarea ca responsabilitate a elevi…

PARTICIPAREA CA RESPONSABILITATE A ELEVILOR Profesor lb. engleză Simedre Daniela Ana Liceul Teoretic “Tudor Vianu”, Giurgiu Rezumat: Prin participare ne referim la implicare în adoptarea deciziilor care vizează individul sau comunitatea...

Read more