|
|
Ministerul Educatiei a prelungit termenul de depunere a contestatiilor pentru Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a |
Vineri, 28 Iunie 2013 05:49 |
Ministerul Educaţiei a prelungit termenul de depunere
a contestaţiilor pentru Evaluarea Naţională la clasa a VIII-a
Ministerul Educaţiei Naţionale a decis prelungirea intervalului orar alocat pentru depunerea de contestaţii la Evaluarea Naţională de clasa a VIII-a, din ziua de sâmbătă, 29 iunie 2013. În baza Ordinului de ministru 3.974/26.06.2013, orarul de depunere a contestaţiilor se prelungeşte cu două ore, faţă de calendarul iniţial. Elevii vor putea depune contestaţiile între orele 16.00 - 22.00.
Aşadar, termenul de depunere a contestaţiilor la Evaluarea Naţională a fost prelungit cu două ore, după ce Ministerul Educaţiei Naţionale a decis să accepte o solicitare venită în acest sens de la Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea din România.
Potrivit unui comunicat oficial al ministerului, contestaţiile se pot depune acum între orele 16.00 şi 22.00, faţă de intervalul orar 16.00 - 20.00 stabilit anterior. Motivul acestei prelungiri, este faptul că enoriaşii Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea din România respectă ziua de sâmbătă ca pe una de repaus şi de sărbătoare religioasă şi nu pot întreprinde nici un fel de alte activităţi laice, până la apusul soarelui. Candidaţii, chiar dacă ar avea motive să depună contestaţii, nu ar putea să o facă între orele 16.00 şi 20.00, pentru că soarele încă nu apune în acel moment. Ei ar putea să se ducă, însă, la centrele de examen pentru a contesta nota primită pe întuneric, înainte de ora 22.00, când religia le permite. MEN a notificat inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti să pună în aplicare, imediat, Ordinul de ministru.
”Prin decizia adoptată, MEN înţelege să respecte drepturile garantate de Constituţia României şi de legile statului român privind libertatea de conştiinţă şi asigurarea de şanse egale tuturor elevilor, indiferent de cultul de care aparţin aceştia.”
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 28 Iunie 2013 07:53 |
|
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL VII
BAZA SPORTIVĂ ŞI DOTAREA MATERIALĂ PENTRU
ÎNVĂŢĂMÂNTUL SPORTIV INTEGRAT ŞI SUPLIMENTAR
Art.29. Alături de selecţie, existenţa şi calitatea bazelor sportive,... Read more
CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII ŞI ÎNVĂŢAREA DE CALITATE
LA DISCIPLINA MATEMATICĂ
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
Articolul de specialitate propus urmăreşte să evidenţieze... Read more
PROIECTE EDUCATIVE INTERNE
INFORMARE SINTETICĂ
1. DIFERENŢIERI TERMINOLOGICE
Proiect educativ intern = orice proiect/activitate în domeniul nonformal (extracurricular, extraşcolar), iniţiat şi desfăşurat de către unitatea de învăţământ şi care să vizeze una sau... Read more
PERCEPŢIE ŞI DEFENSIVITATE ÎN CONSUMUL DE DROGURI LA ADOLESCENŢI
Dolhan Ana Felicia - Profesor
Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Oradea
Rezumat:
Lucrarea de faţă îşi propune să surprindă temele majore în jurul cărora se construiesc... Read more
PROFESORUL FACILITATOR
Profesor Benga Adriana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Azur” Timişoara
Calitatea şi eficienţa educaţiei şi învăţământului sunt dependente de competenţa profesorului şi de pregătirea lui profesională. Cercetătorii în domeniul ştiinţelor educaţiei au introdus un... Read more
A STUDY ABOUT THE ROMANTIC 19th CENTURY
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
The late 18th century was a period of revolutionary change across Europe.... Read more
PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL
Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.
Read more
INSPECŢIA LA CLASĂ
În cadrul inspecţiei la clasă se urmăresc anumite aspecte. Vezi se constatări şi aprecieri se fac cu privire la activitatea didactică şcolară şi extraşcolară, cuprinse în procesul verbal... Read more
STUDY ON SUBJECTIVITY AND FEMINISM
IN VIRGINIA WOOLF’S THE NEW DRESS
Part II
Prof. Delia Ilona Cristea
Colegiul Naţional Elena Cuza, Craiova
It is through the searching for a language… CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢILOR DE PERFECŢIONARE PRIN DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI GRADE DIDACTICE ÎN ANUL ŞCOLAR 2010-2011 (conform OM 5720/20.10.2009 privind metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul…
MANAGEMENTUL AGRESIVITĂȚII LA VÂRSTA ȘCOLARĂ MICĂ
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Agresivitatea este o problemă cu care se confruntă părinţii, cadrele didactice şi mai apoi societatea fiind o problemă…
DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII
DE AUTOEVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Ocaziile care i-au adus pe elevi în situația de a se…
PRINCIPIILE ALTERNATIVEI EDUCAȚIONALE STEP BY STEP
Florea Mihaela Ramona, prof. înv. primar
Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva
Step by Step este o metodă alternativă…
Structura anului şcolar 2012-2013
prin ordin 3794 din 2012
MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI ŞI SPORTULUI
ORDIN Nr. 3.794/2012 privind structura anului şcolar 2012–2013
M.Of. nr. 296 din 5.5.2012
În temeiul art. 94 alin. (2)… COMUNICAREA, OBSTACOLE ŞI SOLUŢII
Învăţătoare Răşinariu Ionela
Şcoala cu cls. I-VIII Petreşti
Educaţia se bazează pe comunicare. În fiecare oră transmitem elevilor cunoştinţe noi, le descoperim şi mai apoi le cizelăm diferite aptitudini.… PARTICULARITĂŢI PSIHOLOGICE ALE ŞCOLARULUI
ÎN PROCESUL ÎNSUŞIRII CITIRII ŞI SCRIERII
Herczeg Monica-Institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Dudestii Noi
Procesul citirii la copiii începători se deosebeşte calitativ de procesul citirii unui cititor cu experienţă.…
IMPLICAŢII DEONTOLOGICE
PRIVIND LUCRUL CU COPIII SUPRADOTAŢI
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
În declaraţia de la Salamanca, a conferinţei mondiale a educaţiei speciale, adoptată de reprezentanţii a 88 de guverne…
|
|